FİNAL-1

1.2K 41 10
                                    

ROSE WEASLEY

.........BALODAN 1 GÜN ÖNCE.........

Scorpius'un bana teklifi etmesini bekliyordum.Ama boşuna,inadı tuttu.Şimdiden en az on erkeği reddettim eğer bugün de etmezse ilk soran erkeğin teklifini kabul edicem.Bu arada noele de 1 hafta kaldı,çok heyecanlıyım.Bu arada bugün Pazar ve ben boş boş ağacın altında oturuyorum.

Alex(Krum):''N'aber?''dedi ve yanıma oturdu.

:''İyi boş boş oyuruyorum senden n'aber?''

Alex:''İyi.''

:''Ne oldu neden böyle neşesiz ve solgunsun?''

Alex:''Biriyle tartıştım,kim olduğunu tahmin edersin.''

:''Ah merak etme yakında aranız düzelir nasıl olsa baloya onunla birlikte gidiyorsun değil mi?Ne bileyim ona çiçek falan al.Ya da takı falan al.''böyle dediğimde gülmeye başladı.

:''N'oldu ki?''

Alex:''Scorpius'un  çiçeği kabul edeceğini ya da takı takacağını sanmam.''bunu bile zar zor söylemişti ben de gülmekte ona katıldım.

:''Eve-hahaah-t haklısııııın.''

Alex:''Sen kimden söz ediyorum zannettin ki Rosie?''

:Clair'den.''

Alex:''Heee tabii,anlamam lazımdı.''

:''Bu arada Scorpius yine ne yaptı?''

Alex:''Ah bir şey yapmadı,seni aşırı derecede çoook kıskanıyor.Ama hiç sorun değil.Alıştım artık.''dedi ve gülümsedi.Bende ona gülümsedim.

Alex:''Neyse ben gideyim artık seni de yalnız bırakayım.Görüşürüz.''

:''Görüşürüz ama ben de şimdi Ortak Salon'a gideceğim,elbise,makyaj,saç,ayakkabı için.''Alex elini uzatıp kalkmama yardım etti.

Alex:''Siz kızları anlayamıyorum neden bu kadar takıyorsunuz ki?''

:''Asıl siz neden bu kadar az takıyorsunuz?Çünkü işiniz çok basit.Biz bir baloya pantolonla gelemeyiz.''

Alex:''He-he.''gözlerimi devirdim.ortak salonun önündeydik.

:''Limonlusoda.''portre açıldı ve Alex'le içeri girdik.Scorpius da burdaydı.Beni görünce buraya doğru geldi.

Scorpius:''Merhaba Rose,Alex.Rose seninle konuşabilir miyiz?''

:''Tabii hemen geliyorum.''dedim ve kimsenin olmadığı bir köşeye gittik.

:''Ne oldu?''

Scorpius:''Sana da merhaba Rose.''

:''Üzgünüm,tamam merhaba.Ne oldu?Endişelendirme de söyle hadi.''

Scorpius:''Benimle baloya gelir misin?''heh sonunda akıl edebildin.Evet millet alkışlıyoruz.

:''Üzgünüm ama ben başkasıyla gidiyorum.''

Scorpius:''Şaka yapma Rose.''

:''Ne?Sence şaka mı yapıyorum,bu kadar geç etmeseydin sende.Üstelik istediğim kişiyle baloya gidebilirim.''sesli bir şekilde yutkundu suratı ifadesizdi.Ama daha sonra hem kızgın hem de üzgün bir ifadeye dönüştü.

Scorpius:''Tamam çok özür dilerim sen William olayını abartınca...Ben de bu yüzden şimdi teklif ediyorum.Şu kendini öldürtmek isteyen herif kimse onu bırakıp baloya benimle gelir misin?''

:''Eee,biraz düşünmem lazım.''sinirlendiği her halinden belliydi ama yine de yumuşak bir ses tonuyla

Scorpius:''Üzgünüm,lütfeeen.''dedi ve şu beni eriten gülümsemesini suratına yerleştirdi.Offf seni seviyorum ama aynı zamanda da nefret ediyorum.Tatlı ve yakışıklı ama çook gıcık ve birazcık da egoist.

Scorose//DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin