................2 AY SONRA................
ROSE WEASLEY
Bugün noel ve akşama büyük bir noel partisi var.Ben de kızlarla birlikte Gryffindor kızlar yatakhanesinde elbise deniyorum.Aslında biraz sıkıcı ama olsun.
Lily:''Hayır bu olmadı Rose başka dene.''
Alice:''Bence de.''sabahın sekizinden dokuzuna kadar Lily'ye,ona kadar Alice'e,onbirine kadar Allie'ye elbise beğendirmeye çalıştım (iyi ki bugün cumartesi)şimdi de bana deniyoruz,bana göre hepsi güzel ama...sonunda bir elbise seçebildiler.Ve diğerleri de makyajı konuşmaya başladı ben sadece parlatıcı sürecektim o kadar.Yani abartmaya da gerek yok sadece bir parti balo değil ya.Diğer kızların da işleri tamamen bitene kadar saat bire geldi.Kahvaltı da etmemiştik benim karnım çok açtı.
:''Ya kızlar benim karnım çok acıktı mutfağa gidip bir şeyler atıştıralım mı?''
Allie:''Açıkçası benim de karnım çok acıktı.''
Lily:''Benim de.''
Alice:''E gidelim o zaman.''dedi ve biz de ortak salona doğru gittik.
Albus:''Ya siz sabahtan beri orada ne yapıyorsunuz?Kahvaltıya da inmediniz çok merak ettik.''
Allie:''Akşamki parti için elbise falan denedik.''
James:''Yuh sabahın sekizinden beri mi?''
Alice:''Evet James.Bir sorun mu var?''
James:''Yoo ne sorunu aşkım sorun falan yok.''ben de gülmeye başladım.Ve ortak salondan çıkarken.
Hugo:''Nereye gidiyorsunuz?''
:''Mutfağa karnımız acıktı.''
Albus:''Gerek yok biz zaten kahvaltıya gelmediğiniz için size bir şeyler getirdik.''
:''Ama kaç saat oldu bayatlamıştırlar.''
James:''Hayır büyü yaptım,hala taptazeler.''
Alice:''Teşekkür ederiz aşkım.''James sırıttı.
James:''Önemli değil.''dedi ve biz de karnımızı doyurduk.Ve gölün oraya gittik.Scorpius'ta oradaymış.Chad ve Logan ile birlikte takılıyordu.Sonra üçü de bizim yanımıza geldi.
Chad:''Naber.''dedi.
Allie:''Biz iyiyiz siz nasılsınız?''
Chad:''Biz de iyiyiz.''
Logan:''Neyse akşam ki partiye hazır mısınız?''
Alice:''Tabii ki.''
Albus:''Hem de öyle bir hazırlar ki.Saat sekizden bire kadar hazırlandılar.''
Chad:''Oha kaplumbağa olsa sizden daha hızlı hazırlanırdı.''
:''Saçmalama lütfen kaplumbağalar neden partiye gitsin ki?''
Scorpius:''Biz niye gidiyorsak onlar da o yüzden gider.''
:''Kaplumbağalar en fazla su partisi yapabilir.Ki onların da su kaplumbağası olması gerekir.''
Allie:''Yaa lütfen kesin şunu sizi anlayamıyorum.''
:''Gerçekten ben bile ne dediğimi anlamadım.Saçmaladım yani.''
Scorpius:''Asıl şimdi saçmaladın senin söylediğin bir şeyi anlamaman pek mümkün değil çünkü sen çok zekisin.''dedi.Chad ve Logan da'Oooooooo'sesleri çıkardı.
:''Sonuçta ben de insanım.''
Scorpius:''Tabi canım orası kesin ama fazla zekisin.''
:''Teşekkür ederim.''