SCORPİUS
Sabah kalktım üzerimi değiştirdim ve odamdan çıkıp Eleanor'u aradım.Bu kız nerede böyle?Her neyse acaba gidip Rose'u mu uyandırsam?Gidip kapıyı çaldım:"Rose!!McGonagall seni odasına çağırıyor sanarım notların düşmüş"
Rose:"Neee?Emin misin?Notlarım düşmedi ki eskisiyle aynı yıl başından beri."
:"Hayır sadece uyanman için şaka yaptım."ve gülmeye başladım öyle çok korkmuştu ki çok komikti.
Rose:"Hahaha çook komik(!)ne var gelip düzgünce uyandırsan"
:"Sence yapar mıyım"
Bana sinirlice baktı
:"Eleanor'u gördün mü?"
Rose:"Hayır"
Sonra da hazırlanıp dışarı çıktı bana trip atıyor birde aklı sıra ama hak etmiş olabilirim.Bende hemen onun arkasından gittim.
:"Sen iyileştin galiba bak bana trip bile atıyorsun"
Rose:"Hıhı"dedi ve hızlanıp tekrar gitti her neyse daha önce de bana trip atmıştı akşama kadar unutur bile.
ROSE
Bu sefer onu affetmiyeceğim biraz dersini alsın daha sonra birine çarptım ve yere düştüm kafamı kaldırınca bunun adını bilmediğim bir kaç slytherinli kız olduğunu gördüm
:"Hey dikkat etsene be"deyip hemen gitti ardından da diğer kızlar,biraz kaba biri ama ben de özür bile diliyemedim bu da kabaca oldu.Yerden kalkıp büyük salona gittim.Albus ve James oturmuş sohbet ediyordu ben de onların yanına oturdum.
:"Naber"
Albus:"İyi senden naber"
:"Benden de iyi"
:"Albus James'in nesi var?"
Albus''Rawenclaw'lı bir kız aşık olmuş o yüzden konuşmuyor.''
:''Gerçekten mi?Kızın adı ne?''
Albus:''Kesinlikle şu kız çünkü geldiğimizden beri o kıza bakıp duruyor.''dedi ve parmağıyla bir kzı gösterdi.Açıkçası kız baya güzeldi ama ben de adını bilmiyordum en iyisi kahvaltımı ettikten sonra gidip hemen onunla konuşmak.
:''Albus ben kahvaltımı ettikten sonra hemen o kızla konuşucağım belki iyi arkadaş oluruz.''
Albus:''Bence de''
kahvaltımı ettikten sonra hemen kızın yanına gittim ve onunla konuşmaya başladım.
:''Merhaba benim adım Rose Weasley senin adın ne?''
Alice:''Merhaba benim adım da Alice''
:''Tanıştığımıza sevindim''
Alice:''Ben de''
:''Neler yapmaktan hoşlanırsın?''
Alice:''Kitap okumaktan ve yüzmekten hoşlanırım sen nelerden hoşlanırsın?''
:''Ben de kitap okumaktan ve zamanımı kütüphane de geçirmekten hoşlanırım.''
Alice:''Aaaaa ne güzel sen de bana benziyorsun sanarım seninle iyi arkadaş olabiliriz tabii istersen.''
:''Çok isterim''ve biraz daha konuştuk birbirimizi tanıdık daha sonra derse girdim ders iksir ve Slytherin ile ortaktı daha kötü ne olabilirdi ki?Ah evet daha kötüsü de olabilirmiş Scorpius ile eşleşmiştim ama onunla konuşmamakta kararlıyım sadece malzemeler ve yapması gereken şeyler için konuşurum o kadar
Scorpius:''Merhaba Rose yine benden ayrı duramadın değil mi?'' hiçbir şey demedim ne diyebilirim ki,salak.
Scorpius:''İyiii konuşmassan konuşma seninle mi uğraşıcam''
:''Yaa bir de özür dileyeceğine seninle mi uğraşıcam diyorsun biliyor musun sen tam bir odunsun.''bu lafımın üzerine biraz şaşırmıştı sanarım cevap vermedi.
SCORPİUS
Bu lafına biraz şaşırmıştım ama yine de bir şey demedim dersin sonlarına doğru Gryffindor'dan Alex'in Rose'a baktığını gördüm bunu Rose'da fark etmiş olmalı ki ona 'ne bakıyorsun'bakışı attı.Ders bittiğinde Alex Rose'un peşine takıldı ben de hemen Rose'un peşinden gidip Rose'a yetiştim
:''Özür dilerim''
Rose:''Neden''
:''Hem sabah ki yaptığım şey için hem de az önce yaptığım şey için lütfen beni affet.''
Rose:''İyi tamam affettim.''dediği şey için birden kendimi tutamayıp ona sarıldım o da karşılık verdi.Tam biz sarılırken Alex de bunu görmüştü ve Rose'un yanına geldi.
Alex:''Rose biraz konuşabilir miyiz?''Rose önce bana baktı daha sonra Alex'e dönüp
:''Neden olmasın.''dedi.Neden böyle dedi ki,ya Alex ona bir şey yaparsa hemen onları takip etmeye başladım ama yanlış düşünmüşüm Alex sadece ondan İksir dersi için yardım istemişti Rose da bunu kabul etti tabi,şimdi biraz Alex'e ısındım.Gün boyu ilginç bir şey olmadı akşam olmuştu son dersten çıkmıştım.Akşam yemeğinden önce Rose yanıma geldi ve
:''Merhaba Scorpius bu akşam Gryffindor masasında oturmak ister misin?''
:''Neden Gryffindorlar beni orada bakışlarıyla öldürsün diye mi?''
Rose:''Öfff orasını merak etme yanında ben varken kimse sana öyle bakmaz''
:''Emin misin?''
Rose:''Bana güvenmiyor musun?''
:''Güveniyorum''
Rose:''İyi öyleyse ben sana yer tutarım.''dedi ve gitti neden kendine bu kadar güveniyor ki?Ona güveniyorum ama bana kesin öldürücü bakışlar atarlar.