James:''Nee?''
Ben ve Rose:''James.''
James:''Eee hiç sanmıyorum.''
Rose:''Farkındaysan James sana değil bana sordu ve evet diyorum.''
James:''Hayır Rose daha senin yaşın çok küçük,üstelik Ronald dayım seni bana emanet etti.Bana göre hava hoş ama Ronald dayım öğrenirse kıyamet kopar.''
Rose:''O zaman öğrenmez.''
James:''Rose sen odana çık.''
Rose:''Ama-''
James:''Rose odana çık.''
Rose:''James lütfen babama söyleme ve bizi rahat bırak.''
James:Tamam peki Rose,ama yine de Scorpius'la konuşacağım yani son kez söylüyorum odana çık.''
Rose:''Tamam mı dedin?''
James:''Evet Rose öyle dedim.''
Rose:''Sağol James.''
James:''Odana çık.''
Rose:''Off!İyi çıkıyorum.''dedi ve yukarı çıktı ama benim aklım bir cümlede kalmıştı ''Farkındaysan James sana değil bana sordu ve evet diyorum.''dedi yani kabul mu etti?Evet kabul etti.
James:''Öncelikle Scorpius neden bana söylemedin.''
:''Şey pek fazla emin değildim zaten ortada da bir şey yoktu.''
James:''Tamam Ronald dayımın duymaması için elimden geleni yapacağım ama şunu bil eğer Rose'a zarar verir ya da üzersen Ronald dayım beni öldürür sonra da ben seni öldürürüm,ona göre.''
:''Merak etme onu hiç üzmeyeceğim.''
James:''Biliyorum.''
James:''Neyse ben diğerlerini çağırayım da şu noel hediyelerini de halledelim.''
:''Evet.''
James:''Hadi sen de yukarı çık biz oraya geliyoruz tamam mı?''
:''Tamam.''dedim ve James gidince de öyle bir bağırdım ki.
:''EVVVEEEET!!!''
ROSE WEASLEY
İnanamıyorum az önce James tamam mı dedi?Neyse daha da önemlisi şimdi ben Scorpius'la mı çıkıyorum?Evet,evet kesinlikle öyle.Kapıdan sesler geldi.
Scorpius:''Rose heyecandan şifreyi unuttum neydi?''sahi şifre neydi?Domuzburnu,Yılankuyruğu,Aslanpençesi,Yılandişi heh evet yılandişi.
:''Yılandişi.''kapı açıldı içeri Scorpius girdi.
Scorpius:''Sen şimdi kabul mu ettin?''
:''Eveeet.''dedim ve beni tam öpecekken.
:''Bak bu olmaz.Biraz daha sabret.''
Scorpius:''Ama-''
:''Aması yok.''
Scorpius:''Off.Neyse şimdi Jamesler gelecek yani hediyelerini çıkar.''
:''Tamam.''dedim ve odama çıkıp torbaları aldım.Albus'a Gryffindor renklerinde bir kazak,Hugo'ya yedikten sonra isterse tekrar yemekle dolan bir tabak,James'e süpürge bakım seti,Alice'e takı seti,Lily'e beyaz bir elbise,Scorpius'un da ödevler için araştırma yapmasına gerek kalmayacak bir şey yani bütün bilgileri hafızasında bulunduran bir kalem,Allie'ye de bir kitap almıştım.Ve odamdan çıkıp aşağı indim.Scorpius'ta poşetleriyle bekliyordu.
:''Ne zaman gelirler?''
Scorpius:''Bilmem.''
James:''Rose parola ne?''
:''Yılandişi.''dedim ve kapı açıldı.Herkes içeri girdi.30 dakikada Scorpius dışındaki herkesin hediyesini açmıştım.Bu kadar uzun sürmesinin nedeni herkese hem teşekkür etmiştim hem de hediye hakkında konuşmuştum.Scorpius'un hediyesini açtığımda bir kolye buldum ama öyle güzel bir şey yapmış ki içine bizim resmimizi koymuş.(Bizim derken hepimizin.)
:''Scorpius b-bu çok güzel teşekkür ederim.''dedim ve ona sarıldım.
Scorpius:''Önemli değil.Hep böyle sarılırsan hep alırım.''dedi kulağıma.
James:''Öhöm öhöm sarılmanız bittiyse,gidebilir miyiz.''
:''Tabi yarın görüşürüz.''
James:''Rose istersen sen de bizimle gel.Bu gece ortak salonda biraz konuşuruz ve kızlar yatakhanesinde yatarsın.''
:''Yok teşekkür ederim.''
SCORPİUS MALFOY
Albus yanıma geldi ve
Albus:''Eee?''
:''Şöyle oldu tam ben sordum James geldi-''
Albus:''James?''
:''Evet ve Ronald dayısının kızacağını söyledi eğer Rose'a zarar verirsem ya da üzersem Ronald dayısı James'i,James'te beni öldürürmüş.Öyle bana Ronald dayısına söylemeyeceğini söyledi.''
Albus:''Biraz karmaşık anlattın yani kabul etti mi?''
:''Evet hatta James'e ''Farkındaysan James sana değil bana sordu ve evet diyorum.''dedi.
Albus:''Peki şimdi kimlere söyleyeceksiniz?''
:''Bizim gruba.''
Albus:''Tamam görüşürüz.''
:''Görüşürüz.''dedi ve hepsi gitti.
:''Teşekkür ederim aşkım hediyeni gerçekten çok beğendim.''ve kızardı.
:''Sana her aşkım deyişimde kızaracak mısın?Bence kızarma çünkü alışman gerekecek.''
Rose:''Yoo sadece birkaç gün.Ya da hafta.''
Rose:''Neyse ben yatıyorum.''
:''Ben de geliyorum.''
Rose:''Neee?''
:''Yani üzerini örtmek için falan.''
:''Biliyor musun?Fesatsın Weasley.''
Rose:''Değilim.Kime desen o da benim gibi algılardı Malfoy.''
:''İyi dediğin gibi olsun.''
Rose:''Ayrıca gelmeni de istemiyorum,kendim hallederim.''
:''İyi onu da sen bilirsin.''
Rose:''İyi geceler.''dedi ve yanağımı öpüp gitti.Bu anımı kesinlikle Patronus yaparken kullanabilirim ya da teklifimi kabul ettikten sonrasını...Ben de daha fazla oturmayıp odama çıktım.Üzerime değiştirip yatağa yattım,ama uyku tutmadı.Eh yani normal değil mi?Rose Weasley ile çıkıyorum.Belki de geleceğin Rose Malfoy'u.Böyle düşünürken de uykum geldi ve gözlerimi kapadım bir iki dakika sonra da uyudum.