ROSE WEASLEY
Hafta sonu çabucak gelmişti.Sabah uyandığımda,genellikle olduğu gibi erkendi.Ben de bir kitap alıp okumaya başladım.Bugün Hogsmeade gezisi vardı.Canım sıkılınca kitap okumayı bıraktım ve büyük salona indim.Lily ve Alice bizim masadaydı,bende yanlarına oturdum.
:''Naber?.''
Alice:''İyi senden naber?''
:''Benden de iyi.''Lily habire esneyip duruyordu.
:''Lily neden bu kadar erken kalktın?''
Lily:''Akşam hiç uyuyamadım çok heyecanlıydım,ben de buraya geleyim dedim.''
:''Tamam ama niye bu kadar heyecanlısın?''
Lily:''Off ama hep böyle soru mu sorucaksın?Ama ben sadece orayı gezmeyi çok istiyordum babam orayı bana anlatmıştı.''
:''Tamam anladım afedersin.''
Lily:''Önemli değil.''
:''Alice James'le nasıl gidiyor?''
Alice:''Çok iyi,sorduğun için sağol.''
:''Önemli değil.''
:''Bakın Albus ve James geliyor.''
James:''Kızlar Alice'i sizden alsam olur mu?''
:''Neden olmasın?''
Lily:''Tabii olur.''dedi ve onlar masanın diğer yanına geçtiler.(Çünkü orada henüz pek fazla kişi yoktu.)
Lily:''Hugo nerede?''
Albus:''Ortak salonda birazdan gelir.''Lily kafasını salladı.
ALBUS SEVERUS POTTER
Bir kaç dakika sonra Hugo gelince Lily ve Hugo konuşmaya başladı.Rose bir kahvaltısıyla oynayıp Slytherin masasına bakıyordu.(Kime olduğunu tahmin edersiniz.)
:''Rose.''
Rose:''(...)''
:''Rose.''
Rose:''Efendim.''
:''N'oldu biraz dalgın gibisin?''
Rose:''Yaa aslında...Bak ben senden bir şey saklamam.Sana bir şey söyleyeceğim.''
:''Evet,dinliyorum.''
Rose:''Şeyy...Ben birinden hoşlanıyor gibiyim.''ben de gülümsedim zaten biliyorum ki.Hem de her şeyi daha kuzenim bana söylemeden arkadaşım söyledi.Gerçi sormasam o da söylemezdi.
Rose:''Neden gülümsüyorsun daha bitmedi söyleyeceklerim.''
:''Rose yani,ben her şeyi biliyorum zaten ama sen yine anlatacaksan keyfin bilir.''
Rose:''Nereden biliyorsun?''
:''Scorpius'a sormuştum çünkü James'le iddiaya girmiştik,Scorpius da bana anlattı.Merak etme James bilmiyor.''
Rose:''Şeyy...Tamam ama kimseye söyleme.''
:''Merak etme.''
Rose:''Sağol.''
:''Ne demek kuzenler ne günler için vardır?''
Rose:''Neyse ben doydum kütüphaneye gidiyim.''deyip ayağa kakltı ben de onu bileğinden yakaladım.
:''Ama her gün kütüphaneye gidiyorsun bu gün gitme bari Hogsmeade gezisi var.''
Rose:''Eeee...Tamam olur ne zaman gideceğiz?''
:''Sanarım ikinci dersten sonra.''dedim kahvaltımızı bitirince büyük salondan çıktık daha dersin başlamasına 20 dakika vardı.Biz de biraz bahçede dolaştık.Sonra yanımıza Scorpius geldi.
:''Meraba.''
Scorpius:''Meraba.''
Rose:''Meraba.''üçümüz de aynı anda söylemiştik,gülmeye başladık.
Scorpius:''Şey Hogsmeade gezisi ne zaman?''
:''İkinci dersten sonra.''
Scorpius:''İlk iki dersimiz tılsım ve sizinle ortak,beraber takılalım mı?''
Rose:''Oluur.''
:''Tabii.''
Scorpius:''Albus sen Hogsmeade'e kiminle gidiyorsun?''
:''Alex'le.''
Rose:''Bizim Alex mi?''
:''Evet.''
Scorpius:''O ne ara sizin Alex oldu?''bunu Rose'a bakarak söylemişti belli ki kıskandı.
Rose:''Ya ben o anlamda demedim,o da Gryffindor da ya,ondan öyle dedim.''
Scorpius:''İyi bari.''Rose sırıtmaya başladı yanına gittim.
:''Niye sırıtıyorsun?''
Rose:''Hiiç.''sonra şatoya girdik ve sınıfa doğru gitmeye başladık.Sınıfa girdik ve üçümüz bir sıraya oturduk.Sonra profesör geldi.Bana soracak olursanız ders çok sıkıcıydı ama eğer Rose'a sorarsanız onun için doğal olarak güzel geçti.Scorpius'a baktım o da sıkılmış görünüyordu.Profesör bakmadığı zamanlarda Scorpius'la yazıştık.Ama tam ben atarken profesörün arkasına düştü herhalde Rose da görmüştü ki,bir büyüyle onu bana getirdi.
:''Sağol.''
Rose:''Önemli değil.''dedi ve profesör çıkabilirsiniz dedi.Yaşasııın!Eyvah!Katie denilen kız buraya doğru geliyor.Yaa şimdi hatırladım da Alex galiba Katie'den hoşlanıyordu bunu Katie'ye söylersen Scorpius'un peşini bırakır.(Muhtemelen.)Scorpius Katie'yi gördü her halde yüz ifadesi birden değişti Rose'un arkası dönüktü.Tam bu tarafa dönücekken Scorpius onu omuzlarından tuttu.Bende Katie'nin yanına gittim.
:''Hey!Katie seninle bir şey konuşalım mı?''
Katie:''Olmaz şu anda işim var.''tam gidecekken onu bileğinden tuttum.
:''Gryffindor'dan Alex var ya.Hah!İşte o Alex senden hoşlanıyor.''
Katie:''Ne gerçekten mi?Ben de ondan hoşlanıyordum zaten.''deyip ortadan kayboldu yaa eminim hoşlanıyorsundur.Neyse Alex onu tanıyınca zaten vazgeçer.
Scorpius:''Ona her ne dediysen-''
Rose:''Kime?''
:''Katie'ye.''
Scorpius:''Teşekkür ederim.''
:''Önemli değil artık senin peşinde dolanmayacak.''Scorpius çok mutluydu kızların içinde olmasak kesin mutluluk dansı yapardı.
Scorpius:''Öyle mutluyum ki kızlar olmasa mutluluk dansı bile yapardım.''Rose şakacıktan öksürdü.
Scorpius:''Yani,Rose dışındaki kızlar.''
Rose:''Sen bir ara o dansı ban göster.''
Scorpius:''Offf!Uslu durursan gösteririm.''
Rose:''Ha ha ha çok komik.''ikinci derse girmiştik profesör yine bir şeyler saçmaladı,biz yine Scorpius'la yazıştık,Rose yine pür dikkat profesörü dinledi.Ders bittikten sonra Hogsmeade gezisi var.
Media:Hogsmeade