5.

2.1K 130 21
                                    

"Abi! Yen- yenge, adaml- ar.."
Nefese nefese kalmış olan adam kesik kesik konuşarak derdini anlatmaya çalışıyordu.

"Ne oldu oğlum, ne diyorsun! Doğru düzgün anlat şunu!" Sinirle ayağa fırlayan Ali arabanın anahtarlarını alıp koşarak evden çıktı. Biraz olsun soluklanan koruma konuşmaya devam etti.

"Abi, adamlar bizimkileri bayıltmışlar! Kızın peşine düştüler tek kaldım engelleyemedim abi!"

Ali sinirle elini direksiyona vurdu. Biliyordu böyle olacağını! En başından onu dinlemeyip eve getirmeliydi.

"Önce Zehra'yı bulmaya çalış, o sırada diğerleriyle iletişime geç! Geliyorum ben."

Telefonu kapatıp Salih'e haber verdi. Hız göstergesi 200'e koşarken, dörtlüleri yakıp makas atarak yoluna devam etti.

•••

Kolumu tutan adamdan kurtarıp geri adım attım. Arkamdaki arabaya çarpıp durmak zorunda kaldım maalesef. Sağımda ve solumda adamlar vardı önüm arkam zaten arabaydı. Kuş olup uçamadığım sürece buradan kurtulamazdım sanırım. Adamları dövmeyi zaten düşünmüyordum. Tamam yakın dövüş öğrendik falan ama Jackie Chan de değilim yani 5 adamı dövemezdim. Adamlardan biri eliyle çaprazımıza yanaşan siyah minibüsü işaret etti.

"Zorluk çıkarmadan bizimle gelirseniz sizin için daha iyi olur."

Benim için daha iyi olurmuşmuş Allah Allah! Olduğum yerden kıpırdamadan adamlara bakmaya devam ettim. Onlarda bana bakıyordu. Bu şekilde birileri gelene kadar oyalayabilir miydim acaba onları? Solumdaki adam bana yaklaşarak kolumu tekrar tuttu. Tüh, demek ki oyalayamazmışım. Yine kolumu çekiştirmeye çalışırken var gücümle bağırdım.

"KİMSE YOK MUU! YARDIM EDİN! İMDA-"

Ağzıma kapanan elle susmak zorunda kaldım. İki kolumdan tutmuş beni zorla arabaya sürüklüyorlardı. Kendimi geri çekerek onları durdurmaya çalıştım ama mümkün değildi. Adamlar neredeyse 2 katımdı. Ağzımı kapatan eli ısırıp tekrar bağırmaya başladım. Bir yandan kollarımı kurtarmaya çalışıyordum. Havaya savurduğum tekmelerde boşa gidiyordu maalesef.

"YARDIM EDİİİN-"  Yine ağzıma bir el kapanmıştı ama bu sefer ki farklı kokuyordu eter gibi. Evet eter gibi kokuyordu ve o mükemmel koku bilincimi saniyeler içerisinde kaybetmeme sebep olmuştu.

•••

Güvenlik kameralarının bozulduğunu saçma sapan bir şekilde anlatan adamı boğmamak için zor tutuyordu kendini Ali. Adam resmen gece boyunca uyumuştu. Şimdide karşısına geçmiş belki bir ara elektrikler kesilmiştir, yok belki kabloya kuş konmuştur bilmem ne zırvalayıp duruyordu.

"Alın.Şu.Adamı.Gözümün.Önünden! Yemeğini yemişsin uyumuşsun işte be adam! Senin görevin bu mu! Sorun çıkınca belkilerle mi çözüyorsunuz!"

Halâ sersem olan güvenlik karşısındaki adama sinir olmuştu. Çok yorulduğu için azıcık kestirmek istemişti nerden bilebilirdi başına bunların geleceğini. Karnı da açtı zaten ne yemek yemesinden bahsediyordu.

"Yemek falan yemedim beyefendi. Karnım aç benim halâ. Çok yorulmuşum azıcık kesti-"

"NE ANLATIYORSUN HALÂ SEN! NE YAPAYIM KARNIN AÇSA! AYRICA KARNIN AÇ DEĞİL, AL BAK PİZZA KUTUSU VAR BURDA!"

Şu an adamın yemek kavgasını yaptığına inanamıyordu Ali. Çalıkuşu onun yüzünden kaçırılmıştı, kimin yaptığını da biliyordu ama elinden hiçbir şey gelmiyordu. Adamların gizli yerlerini depolarını hiçbir şey bilmiyordu çünkü umrunda da olmamıştı bugüne kadar.

ÇALIKUŞU (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin