Birbirlerinden ayrıldıklarında Asya utanmış bir şekilde hemen Tolga'ya sarıldı.
Tolga: Sen utandın mı biraz?
Asya: Tolgaaa...
Tolga: Tamam tamam kızma.
Asya: Eve gidelim mi artık, biraz üşüdüm de.
Tolga: Bende ormanda sabahlarız diye düşünmüştüm. İkimizin ateşi bizi ısıtır hem.
Asya: Yok bu gece için fena iddialı şeyler düşünmüşsün ama daha fazla şansımızı zorlamayalım, ayı filan çıkar.
Tolga: Yok canım ne ayısı, ben varken öyle bir şey mümkün olabilir mi?
Asya: Yinede sen o kadar emin konuşma bence Tolga.
Tolga: Bize bir şey olmaz, ayı kimmiş yaa...
Tolga olayla dalga geçerken Asya şok içinde kalır. Tolga hala alaylı bir şekilde ayı konusunda dalga geçerken arkasında ayı belirir.
Asya: Tolgaaa...
Tolga: Ya Asya sende ne korkak çıktın ya? Allah Allah.
Asya: Tolgaaa, arkanda ayı var!
Tolga: Yok artık, Asya sen şu an bilerek yapıyorsun. Ayıymış hayatta inanmam.
Asya: Tolga inanmak zorundasın, kaç kaç geliyor.
Tolga: Üfff Asya saçmalama yaa...
Tolga gülerek arkasını döndüğünde ayıyla karşı karşıya gelir. Neye uğradığını şaşırır ve Asya'nın elini tuttuğu gibi ormanda kovalamaca başlar. İkisede düşe kalka arabaya koşar, bindikleri gibi hızlıca oradan ayrılırlar.
Asya: Atlattık mı? Gece gece bu kadar aksiyon yeter.
Tolga: Atlattık atlattık, daha yarın aksiyon sahnemiz var bu bile bana yetti.
Asya: Birde bana inanmıyorsun, ayı var diyorum şakaya vuruyorsun Tolga.
Tolga: Ya ben kaç kere bu ormana kamp yapmaya gelmişimdir, hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım nasıl oldu anlamadım?
Asya: Ya o kadar emin konuşmamak gerekiyormuş de mi Tolga'cım. Senin ayıyla göz göze gelmen o kadar komikti ki hayatta unutmam o anı...
Asya kahkaha atıyordu, Tolga ise bu duruma bozulmuştu.
Tolga: Sana da bol malzeme çıktı, dalga geçer durursun artık.
Asya: Yok dalga geçmiyorum, ama bana inanmayan sendin hatırlatırım.
Tolga: Onu bunu bırak da ilk öpüşmemiz nasıldı? Etkisinden çıkabildin mi?
Asya duyduğu sözler karşısında kıpkırmızı olmuştu, hemen kafasını cama çevirdi.
Tolga: Ay sen utandın mı? Benim sevgilim utanmış...
Asya: Yaa Tolga yapmasana şunu.
Tolga: Tamam da şeyi merak ediyorum, hani sen ilk öpüşmemizin özel bir anda olmasını istiyordun ya oldu mu bari?
Asya: Oldu oldu. Yani özelden kastım dizi için sahne gereği olmasın, gerçek hayatta aniden gelen bir öpücük olsun istiyordum oldu. Neyse kapatalım bu konuyu.
Tolga, Asya'yı evine bırakıp birbirlerine iyi geceler deyip ayrıldılar. Asya eve girdiğinde annesini yalnız başına koltukta otururken buldu. Annesi Asya'nın geldiğini görünce mutlu oldu ve ayağa kalktı.
Şerife: Asya kızım hoşgeldin, bende seni bekliyordum.
Asya: Anne iyi misin sen?
Şerife: İyiyim tabi kızım, bende seninle bir şey konuşmak istiyordum. Gel otursana şöyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversin (13'ten Sonra) #AsTol
FanfictionSeversin 13. Bölümden itibaren kendim kurgulayarak devam ettirmek istedim :) Umarım beğenirsiniz...