Hikaye 13. Bölümden sonra Asya'nın itirafından devam edecektir. İyi okumalar...
Asya sabaha Tolga'nın mesajıyla uyanmıştı. Dün geceki yaşadıkları hala aklından çıkmazken telefonu direkt eline aldı.
Mesaj: Tolga
Günaydın sevgilim, seni almaya geliyorum.
Asya'nın gözleri fal taşı gibi açıldı. Daha hazır değildi, acilen yataktan kalktı kalkmasına ama sevgilim demesi aklını allak bullak etmişti.
Hazırlandığında gelen korna sesiyle bahçe kapısına koştu. Tolga arabadan çıkmış saçını başını düzenliyordu. Birbirlerini gördükleri anda heyecandan elleri ayaklarına dolanmıştı resmen.
Tolga: Günaydın sevgilim.
Asya bu cümleyi Tolga'nın ağzından ilk defa duyuyordu ve tuhaf hissetmişti.
Asya: Günaydın.
Tolga: Ne yani sadece günaydın mı?
Asya: Evet günaydın Tolga.
Tolga: Sevgilim demek yok yani, peki.
Tolga bir anda bozulmuştu, Asya hemen gülüp şakaya vurdu.
Asya: Sevgilimmm... Günaydın. Oldu mu?
Tolga hemen gülümseyip Asya'yı kendine çekip sarıldı.
Asya: Sete gidiyoruz de mi?
Tolga: Hayır tabi ki.
Asya: Ne demek hayır Tolga? E setimiz var ya bugün.
Tolga: Tamam daha var sete, onun öncesinde seninle bir yere gideceğiz.
Asya: Nereye?
Tolga: Gidince görürsün, hadi gel
Asya: Bak emin misin geç kalmayalım sete?
Tolga: Eminim eminim hadi bin arabaya.
Tam arabaya binmişlerdi ki setten ikisine de aynı anda mesaj geldi, acil sete çağrıyorlardı. İkisi göz göze geldi.
Asya: Tamam olsun ya başka zaman yaparız Tolga.
Tolga: Şurada bir hevesimiz vardı onu da yok ettiler neyse söz veriyorum telafisi olacak.
Sete geldiklerinde hazırlık için karavanlarına geçtiler. Çok sürmeden ikisi de hazırlanıp sahne için şirkete geldiler.
Yönetmen sahne ile ilgili Asya ve Tolga'ya bilgi veriyordu. Şirkette yakınlaşma sahnesi olduğu için Asya biraz gerilmişti.
Kagi: Arkadaşlar şimdi Ayşe karakteri Emre'nin odasına geliyor dosyayı bırakmak için tam çıkacakken Emre, Ayşe'yi kapıyla arasına alıp kıstırıyor ve yakınlaşıyorsunuz. Hadi hazırsanız başlıyoruz.
Asya ve Tolga sahne için yerlerini aldı. Asya kapıyı çalıp içeriye girdi.
Asya: İstediğiniz dosyaları getirdim Emre Bey. Başka bir şey yoksa çıkıyorum.
Tolga: Hayır çıkma Ayşe bekle.
Asya tam kapıyı açmıştı ki Tolga kapattı ve elini kapıya koydu.
Asya: Ama Emre Bey şirketteyiz?
Tolga: Şu an seni öpmek için herhangi bir engelim yok Ayşe?
Asya: Hayır olmaz.
Tolga: Neden Ayşe?
Asya: Bir gören olacak.
Tolga, Asya'nın dudaklarından gözlerini alamadı daha fazla dayanamadan öpmek için eğildiğinde Asya kendini geri çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversin (13'ten Sonra) #AsTol
أدب الهواةSeversin 13. Bölümden itibaren kendim kurgulayarak devam ettirmek istedim :) Umarım beğenirsiniz...