25 - Aşk Sarhoşları.

194 15 6
                                    

Ödül sonrası Tolga'nın evinde küçük bir tebrik partisi yapılıyordu. Asya, Zeynep, Nesrin ve Handan bir tarafta eğlenirken Tolga ise Hakan'la şezlonglarda oturuyorlardı.

Tolga: Oğlum ben hala inanamıyorum şu an, o hayalini kurduğum ödülü aldım az önce farkında mısın, hem de Asya'mla aldım. Şu hayattan daha ne isteyebilirim ki diyeceğim ama var ya hayattan istediğim belki de son şey.

Tam o sırada arkalarında Asya belirdi. Asya konuşmalarını bölmek istemediği için biraz dinledi, ikiside dinlediğini fark etmemişti.

Hakan: Son şey mi, hayattan son bir şey mi istiyorsun? Neymiş ya o bak merak ettim.

Tolga: Baba olmak Hakan. Baba olduğumu görsem, Asya'yla bir çocuğumuz olsa fena mı olur?

Hakan: Valla ne güzel olur aslında. Ben de amca olurum, Asya'yla konuştunuz mu peki?

Tolga: Dizimiz devam ediyor diye bu konulara pek girmedim ama şu an da Final yapıyoruz yani bilemiyorum Hakan. Asya'yı darlamak istemiyorum, kendisi ne zaman isterse ben okeyim yani.

Hakan: Zamanla olur be kanka, sen canını sıkma.

Asya her şeyi duymuştu, gözleri dolmuştu. Tolga'nın böyle bir isteği olduğunu bilmiyordu aslında. Ama Tolga kadar kendisi de istiyordu, anne olmayı. Onlar fark etmeden hemen oradan ayrıldı Asya. Asya gider gitmez Tolga arkasını dönüp, bir süre Asya'yı izledi.

Tolga: Düşünsene bir çocuğumuz olmuş Asya'yla. Bir de mesela erkek diyelim, bahçede basketbol oynuyoruz.

Hakan: Basketbol mu? Futbol olmasın o, küçücük çocukla basketbol nasıl oynayacaksın merak ettim.

Tolga: Bir hayal de kurdurmuyorsun Hakan ya, tamam hevesim kaçtı, kurmuyorum hayal falan.

Hakan: Tamam ya bir şey demedik.

Tolga: Yok benim hevesim kaçtı, bir Asya'ya bakayım etrafta görünmüyor.

Tolga, Asya'yı birkaç kişiye sordu ama görmediklerini söyleyince eve girdi. Asya mutfakta öylece donup kalmıştı, Tolga birkaç kez çağırmasına rağmen duymamıştı. Biraz daha yanına yaklaşınca gözlerinin dolu dolu olduğunu fark etti.

Tolga: Asya iyi misin, ağladın mı sen?

Asya: Yok iyiyim Tolga.

Tolga: Yok yok var bir şey, söyle hemen biri canını mı sıktı?

Asya: Gerçekten iyiyim, hem bu gözyaşlarım mutluluktan. Çok güzel bir geceydi, asla unutmayacağım.

Tolga: Ben de öyle Asya, ilk ödülümüzü birlikte almış olmamız daha güzel ama... Yılın Çifti AsTol diyeceksiniz!

Asya: Tolga şey diyecektim hani biz balayı yapamadık ya dizi bittikten sonra gideriz de mi?

Tolga önce biraz şaşırmıştı bu sözleri Asya'dan duyduğu için ama sonra nedensizce mutlu olup gülümsedi.

Tolga: Gideriz bir tanem, Final bölümünü çeker çekmez gideriz hemde.

Asya: İyi sevindim o zaman.

Tolga: Sen balayı filan diyorsun da moralin pek yok gibi, ne oldu?

Asya: Yok moralim var da yorgunum biraz o yüzden.

Tolga: Yorgunsun, ben daha başka bir şey hissediyorum sen de ama neyse.

Asya: Yok valla Tolga, gayet iyiyim yani.

Tolga: Öyle olsun bakalım.

Asya: Ben odaya çıkıp dinlensem acaba annemlere ayıp olur mu?

Tolga: Ayıp olmaz, sen git dinlen ben anlatırım durumu.

Seversin (13'ten Sonra) #AsTolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin