- 2 HAFTA SONRA -
Aşk Girdabı dizisi için Final çekimleri tamamlanmıştı. Son sahne çekildikten sonra tüm ekip bir araya geldi.
Kagi: Hepinizin eline emeğine sağlık arkadaşlar, çok güzel bir iş çıkardık. Keşke Final olmasaydı tabi ama demek ki böyle olması gerekiyormuş, yapacak hiçbir şey yok.
Bahri: Üzülmeyin arkadaşlar yeni projelerde yine beraber oluruz belki.
Tolga: Tabi ki canım, mutlaka buluşuruz da bu setin enerjisi bir başkaydı ya.
Asya: Ayrı ayrı herkesin emeğine sağlık arkadaşlar.
Tolga: Emeklerinize sağlık arkadaşlar.
Tam o sırada Nesrin geldi, Tolga ve Asya'ya acil bir şey söylemesi gerektiğini söyledi.
Nesrin: Arkadaşlar bir gelir misiniz?
Tolga: Yine ne oldu acaba?
Nesrin: Onedio var ya hani bir youtube platformu, o sizinle bugün soruları yanıtlamak üzere video çekmek istiyor.
Asya: Ooo hemen bugün hem de?
Nesrin: Daha var yani akşam üzeri davetlisiniz, kabul ediyorsunuz de mi?
Tolga: Tabi ki davete icabet etmek gerekir, de mi Asya?
Asya: Aynen hem bir değişiklik olmuş olur, sorular için heyecanlandım bile!
Asya gülerken karnına ani bir sancı hissetti, Tolga'ya çaktırmadan karavana girdi. Tolga'ya söylese şimdi sorup dururdu. Ne oluyordu böyle derken sancıdan, ağrıdan kıvranmaya başladı. Karavandan eşyalarını alıp geri çıktı.
Asya: Tolga ben bir anneme uğrasam, ne zamandır uğramıyordum.
Tolga: Tamam bir tanem, ben seni bırakırım.
Asya: Peki sen bilirsin.
Tam arabaya binmek üzere hareket edeceklerken Deniz yanlarına geldi.
Deniz: Gidiyor muydunuz ya, Tolga bende seninle bir şey konuşmak istiyordum.
Tolga anlamsızca Asya'ya baktı ama Asya sinirini saklamaya çalıştı.
Tolga: Benim seninle konuşacak bir şeyim yok, hadi Asya gidelim.
Deniz: Ama önemli bir şey Tolga, bir dinlesen?
Tolga: Hayır dinlemek istemiyorum.
Deniz: Lütfen Tolga, birazcık hatrım varsa...
Asya: Ya senin gibi birinin ne gibi hatrı olabilir Tolga'da? Konuşmak istemiyorum diyor çekil git şuradan.
Deniz: Sanane pardon da? Sen her şeye böyle karışacak mısın?
Asya: Evet karışacağım.
Tolga: Ya tamam yeter, Asya boşver hiç kendini yorma sen. Hadi gidiyoruz.
Tolga resti çekti ve Asya'yla arabaya binip annesinin evine geldiler.
Tolga: Asya ben bir işimi halletsem sonra seni alırım gideriz, ayıp olmaz de mi?
Asya: Sorun yok Tolga, hadi görüşürüz.
Asya annesinin evine girdi, önce bir hasret giderdiler. Asya'nın sabahtan beri başı dönüyordu ve karnında da sancı vardı anlamıyordu neden olduğunu ama annesi merak ediyordu.
Şerife: Asya'm sen iyi misin?
Asya: Biraz üşüttüm galiba, karnım ağrıyor başım dönüyor falan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversin (13'ten Sonra) #AsTol
FanfictionSeversin 13. Bölümden itibaren kendim kurgulayarak devam ettirmek istedim :) Umarım beğenirsiniz...