20 - Aşk İlacı.

185 16 1
                                    

Asya şimdi ne yapacaktı? Tolga'nın peşinden mi gidecekti yani? Öyle durup düşünürken arkasından Sinan geldi, Asya bir an korku ile titredi.

Sinan: Asya iyi misin? Korkma korkma benim.

Asya: İyiyim, iyiyim geçelim mi çekime?

Sinan: Olur geçelim.

Asya çekim biter bitmez gidip Tolga'nın gönlünü alırım diye düşündü. Zaten çekim boyunca gülmesi gerekirken sadece somurtup durdu oysaki gün çok güzel başlamıştı şimdi nasıl devam ediyordu.

Çekim sonu Asya üzerini değiştirip hızlı hızlı çıkışa ilerlerken Sinan kolundan tuttu.

Sinan: Asya ben bırakabilirim seni, istersen tabi.

Asya: Yok teşekkür ederim.

Asya koşa koşa taksiye binip, Tolga'nın evine geldi. Kapıyı bir iki kez çaldı, Hediye açınca Tolga'yı sordu ama evde olmadığını öğrendi. Nereye gider diye düşündü, Hakan'ı aradı yanında olmadığını öğrendi. Kapının önünde nereye gitse Tolga'yı bulabilir diye düşündü ama bulamadı, aradı açmadı. Koşa koşa sahile gitmek için yola koyuldu.

Sahile geldiğinde etrafa bakındı, durdu Asya. Sonra bir banka geçip oturdu. Ne olursa olsun Tolga'ya öyle çıkışmaması gerekiyordu ama o da buna mecbur kalmıştı. Ağlaya ağlaya bir kez daha Tolga'yı aradı telefonu kapalıydı. Öylece durdu, etrafı izledi. Bulamayınca ailesinin evine dönemeyeceği için Zeynep'i aradı. Onda kalabileceğini düşündü, yola koyuldu. Yarın nasıl olsa sete gelir diye düşünerek uykuya daldı.

***

Erkenden sete geldi, etraftakilere Tolga'yı sordu Asya. Karavan önünde kafası dalgın olmasına rağmen senaryo çalışmaya başladı ama gözü sürekli Tolga'yı arıyordu. Biraz sonra arabası göründü, Asya hemen heyecanla ayağa kalktı. Tolga'nın yüzünden düşen bin parçaydı, Asya'yı görmemezlikten gelip karavana girdi. Asya donup kaldı, yerinde beklemeye başladı. Tolga karavandan çıkar çıkmaz koşarak yanına gitti.

Asya: Tolga bir konuşabilir miyiz? Lütfen bir bakar mısın bana?

Tolga: Ne var Asya?

Asya: Ne yaparsan yap, bana ne söylersen söyle ama buz gibi bakma bana. Evet dün baya saçmaladım ama hatamı telafi etmek için dün tüm gece seni aradım her yerde ama bulamadım. Nerdeydin?

Tolga: Sen nerdeydin Asya, ben kafa dağıtmaya gittim ama gece eve geldiğimde sen yoktun? O herifle miydin?

Asya: Saçmalama Tolga, beni evde görmek istemezsin diye düşündüm. Arkadaşım Zeynep de kaldım. Ama biz dünkü olayı hala aşamamışız bakıyorum da.

Tolga: Aşamayız, aşmayacağız da. Şimdi setten bekliyorlar, kapatalım konuyu.

Asya: Tolga yanlış yapıyorsun.

Tolga: Ben mi yanlış yapıyorum Asya? Zaten her şeyi Tolga yanlış yapar de mi? Sen hep doğru yaparsın ben yanlış...

Asya: Dün dediklerim için pişmanım görmüyor musun?

Tolga: Sen dün beni kovdun Asya, hayatının merkezine işini almışsın ve başka hiçbir şey düşünmüyorsun hatta görmüyorsun.

Asya: Dün sen hatalı değil miydin yani? Benim öyle çıkışmam sebepsiz miydi Tolga? Sana diyorum, sen benim yanımda gördüğün her erkekle böyle şeyler yaşayacaksan biz hiç başlamadan bitirelim Tolga.

Tolga: Bitirelim derken? Neyi bitirelim?

Asya: Az önce söylediklerimden bunu mu anladın cidden? Tamam daha fazla konuşmak istemiyorum.

Seversin (13'ten Sonra) #AsTolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin