17 - Aşk Yasağı.

224 15 2
                                    

Asya: Ne demek o? Tolga böyle bir şeyi benden bekleme. Ben her şey usulüne uygun olsun istiyorum. Eğer ben bu seferde ailemden gizli bir şey yaparsam beni silerler.

Tolga: Seni şu an silmemiş olabilirler ama beni sildiler Asya hatırlatırım.

Asya: Biraz zaman vermek gerekiyor, sonuçta her şey daha çok yeni...

Tolga: Ben artık çoğu şeye katlanamıyorum Asya, hele ailelerimiz yüzünden ayrı kalmak zorunda kalıyoruz ve ben artık çok sıkıldım bu durumdan.

Tolga daha fazla dayanamadan Asya'nın açıklama yapmasını beklemeden direkt arabaya binip, gider. Asya ise ağlayarak çaresizce merdivene çöker.

***

Asya sabah set için hazırlanıp odasından çıkınca ailesinin kahvaltı masasında meraklı bakışlarıyla karşılaşır.

Asya: Afiyet olsun, ben gidiyorum akşam görüşürüz.

Şerife: Nereye?

Asya: Sete anne.

Şerife: Tolga'nın da olduğu sete yani...

Asya: Aynı setteyiz anne, sanki ilk defa gidiyormuşum gibi niye şaşırıyorsunuz? Ha Tolga'yı diyorsan biz artık yan yana gelmeyeceğiz merak etme.

Şerife: İnanayım mı?

Asya: İnan anne hatta ister inanın, ister inanmayın gerçekten bıktım yani.

Asya hızlıca evi terk eder. Sokakta bir o yana bir bu yana bakıp durur. Tolga'nın gelmediğini görünce üzülür.

Asya: Arada kalan niye hep ben oluyorum ya?

Asya sete geldiğinde de etrafa bakar hatta Tolga'nın karavanına gidip bakar ama hala gelmemiştir.

Asya: Ilgın bir bakar mısın? Tolga hala gelmedi mi?

Ilgın: Tolga Bey bugün gelmeyecekmiş, önemli işleri varmış bu yüzden tekli sahneleri çekeceğiz Asya Hanım.

Asya: Önemli işleri derken, bahsetti mi neler olduğundan?

Ilgın: Hayır bahsetmedi.

Asya: Peki teşekkür ederim.

Asya karavanına geçip hemen eline telefonu alır, Tolga'yı arar. 1 arar 2 arar 3 arar... Ama hiçbirine dönüş alamaz.

***

Akşam olmuştu, set çıkışıydı. Asya, Tolga'dan hala bir haber alamamıştı. Üzgün bir şekilde taksi beklerken o sırada yanına Ilgın geldi.

Ilgın: Asya Hanım, sizi tekrar hazırlığa alabilir miyim?

Asya: Set bitti Ilgın, hava da karardı başka sahne çekecek miydik ki?

Ilgın: Evet Asya Hanım son bir sahne var, kıyafetiniz karavanda hazır siz hazırlanın isterseniz.

Asya hiçbir şey anlamamış bir şekilde karavana tekrar döndü. Giymesi gereken kıyafete bakınca çok şık kırmızı bir elbise görünce şaşırdı. Senaryo da bu kıyafete uygun sahne olmadığını düşünsede giyinip, tekrar karavan önüne geldi.

Ilgın: Asya Hanım sizi set arabasıyla sahnenin çekileceği sahile götürecekler, buyrun.

Asya: Benim baktığım kadarıyla senaryo da sahil çekimi yok ki Ilgın?

Ilgın: Yeni bir sahne revize edilmiş bildiğim kadarıyla o da sahilde bir yatta olacak.

Asya ne kadar anlamamış da olsa arabaya binip, sahile geldi. Uzaktan bakınca kimsenin olmadığını fark etti. Arabayla getiren kişiye bile sordu ama o da inip beklemesi gerektiğini söyledi. Arabadan inip yatın olduğu yere doğru ilerledi. Etrafta kimse yoktu, yata yaklaşınca Tolga'yı fark etti. Onu fark edince biraz olsun rahatlamıştı ve anladığı kadarıyla sürpriz olması için böyle bir plan hazırlamıştı.

Seversin (13'ten Sonra) #AsTolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin