Tolga gece boyunca yanında Asya'sı olmadığı için onun kokusunun sinmiş olduğu yastıkla uyandı. O kadar mutluydu ki, o kadar yani. Bugün her ne kadar Asya'nın kınası var olduğunu bilsede onun için bile aşırı heyecanlıydı.
Gözlerini sabaha yeni yeni açıyorken Hakan bir anda kapıyı çalmadan pat diye odaya girince Tolga korkuyla sıçardı.
Tolga: Ya oğlum napıyorsun ya?
Hakan: Bakıyorum da birileri hayallere dalmış, hayalleri bırak çünkü şu an yaşadığın gerçekler hayallerden daha güzel.
Tolga: Tabi ki öyle. Şu an yaşadığım gerçekleri hayallere değişmem bile.
Hakan: Sana bir haberim var, hazır mısın çok mutlu olacaksın.
Tolga: Ne oluyor Hakan?
Hakan: Akşama senin evinde yani burada Bekarlığa Veda Partin var. Mutlu oldun mu?
Tolga: Şaka yapıyorum de.
Hakan: Şaka değil valla Tolga bu partiyi vermeden seni evlendirmem haberin olsun.
Tolga: Oğlum ben Asya'ya söz verdim, çabuk kalk git partiyi iptal et.
Hakan: İptal filan edemem, onlar orada kına gecesinde eğlenecekler bizimde eğlenmek hakkımız değil mi?
Tolga: Yok sen beni anlamıyorsun herhalde. Hakan parti yok tamam mı hadi git iptal et.
Hakan: Ben partiyi yapacağım, sen de o partide olacaksın Tolga konu kapandı. Birazcık hatrım varsa sen de o partide olursun.
Tolga: Ben de çok hatrın var ama olmaz, ben Asya'ya gerçekten söz verdim. Hem ben akşam kına gecesine gideceğim Hakan, dediğimi yap iptal et.
Hakan: Kına gecesinde senin ne işin var Tolga, ne güzel mis gibi parti var sen orada ne yapacaksın Allah aşkına.
Tolga: Benim Asya'yı görmem lazım, yanında olmam lazım.
Hakan söylene söylene odadan çıkınca Tolga yine yatağa uzanıp hayallere daldı.
***
Asya odasındaki bindallıyla bakışıp duruyordu. Akşam için o kadar heyecanlıydı ki, hep hayalini kurmuştu nasıl olur diye ama şimdi nasıl olacak diye düşünüp duruyordu. Aklı hala Tolga'nın Bekarlığa Veda Partisi yapıp yapmayacağındaydı. Söz vermişti, tanıdığı Tolga sözünü tutardı. Ona sonsuz güveniyordu ama Hakan'a uymasından da korkuyordu.
Akşam yaklaşırken evde tüm hazırlıklar devam ediyordu. Asya odada dönüp dururken Nazlı odaya girdi.
Nazlı: Asya, ama hala hazır değilsin.
Asya: Bilmiyorum çok heyecanlıyım ya...
Nazlı: Olur olur heyecan normaldir. Hadi gel otur şuraya saçını yapalım.
Asya: Sen mi yapacaksın?
Nazlı: Başka biri yapsın istiyorsan...
Asya: Hayır o anlamda söylemedim. Benim ablam saçlarımı yapmak istemiş, ben hiç hayır der miyim?
Nazlı, Asya'nın saçlarını yapıp tacını taktı sonra makyajını da yaptı. Nazlı, Asya bindallısını giysin diye odadan çıktı. Gün kararıyordu, Asya hala Tolga'nın ne yaptığını çok merak ediyordu. Ona güvenmeliydi, güveniyordu da zaten.
Bindallısını giyip ayna karşısında dönüp durdu Asya, o kadar güzel olmuştu ki. Biraz sonra ağla deseler bile ağlayamayacak kadar mutluydu Asya. Annesi odasına gelir gelmez ikisi de ağlamamak için kendini zor tutsa da sarıldılar uzun uzun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversin (13'ten Sonra) #AsTol
FanfictionSeversin 13. Bölümden itibaren kendim kurgulayarak devam ettirmek istedim :) Umarım beğenirsiniz...