23 - Aşk Düğünü.

180 14 1
                                    

Kapının hızlı hızlı çalınmasıyla Asya ve Tolga kendilerini kaptırmış oldukları o büyülü dünyadan koparırlar.

Handan: Asya! Tolga! Nerede kaldınız herkes gidecek bir gelin artık.

Asya: Tamam abla geliyoruz şimdi. Eee şey... Tolga biz barıştık mı?

Tolga: Seninle nasıl küs kalabilirim ki Asya? Aramızdaki güven problemini aştıysak hadi bekletmeyelim insanları.

Asya: Sana söz artık saçma sapan şeyler yapmayacağım, hep güveneceğim sana!

Asya ve Tolga birbirlerine gülerek baktıktan sonra sarılarak dışarıya çıktılar. Çok bir kimse kalmamıştı herkes gitmişti aslında.

Şerife: Asya kına senin kınan ama sen ortada yoksun kızım.

Asya: Bir konu vardı da çözmemiz gereken, o yüzden yani.

Şerife: İnşallah çözmüşsünüzdür.

Asya: Çözdük annem.

Suzan: Tolga oğlum ne oluyor size ben anlamıyorum. Asya bir an kınayı bırakıp gitti, geldi ortada yoksunuz.

Tolga: Sorma anne.

Suzan: Tamam sormayayım da Hediye evde parti var diyor, ne partisi?

Tolga: Bekarlığa Veda Partim anne.

Suzan: Nasıl e öyleyse sen niye burdasın?

Tolga: Ben istemiyorum o partiyi çünkü. Hakan ısrar etti yapalım diye. Ben istemiyorum dememe rağmen yaptı. Hiç katılmadım yani partiye.

Suzan: Asya'nın neden acele acele kınayı terk ettiği belli oldu. Siz o yüzden mi eve kapattınız kendinizi, kavga mı ettiniz?

Tolga: Anne kavga falan yok, biz hallettik o konuyu. Hadi daha fazla uzatmayalım.

Suzan: İyi tamam bir şey demiyorum. O zaman ben gidiyorum sen de ister gel, ister gelme. Şerife'ciğim ben kaçıyorum yarın düğün için yine gelirim buraya sonra birlikte gideriz. İyi geceler.

Şerife: Tamamdır iyi geceler.

Suzan gitmişti ama Tolga da gidip gitmeme konusunda kararsız kalmıştı.

Kadir: Tolga bu olaylar pek bir acele geldi ama düğün için her şey tamam mı? Yani eksik gedik bir şey yok de mi? Varsa söyle yapalım.

Tolga: Yok abiciğim, her şeyi hallettik. Zaten deniz kenarında sahilde yapacağız.

Kadir: Anladım, yinede bir şeye ihtiyaç olursa söyleyin.

Tolga: Tamamdır sağol abiciğim.

Tolga yalnız kalınca Asya kapı önüne ilerler ve yanına gelir.

Asya: Tolga bir sorun yok değil mi?

Tolga: Yok, her şey hazır.

Asya: Çok sevindim. Yarın için o kadar heyecanlıyım ki bugün nasıl uyurum bilmiyorum.

Tolga: Asıl ben nasıl uyuyacağım Asya, sensiz uyumak çok zor oluyor.

Asya: Son gece ama Tolga, sonra birlikte uyuyacağız.

Tolga: Sırf son gece diye dayanayorum yoksa seni çoktan kaçırmıştım bile. Neyse ben şimdi gideyim, yarın gelirim seni almak için.

Asya: O zaman yarın görüşürüz, iyi geceler.

Tolga: İyi geceler aşkımmm.

***

Düğün günü sabahıydı. Herkes o kadar çok heyecanlıydı ki, Asya'ların evinde sanki bayram havası var gibiydi. Asya erkenden uyanıp ailesiyle güzel bir kahvaltı yaptı. Odasına asılan gelinlikten gece boyu gözünü alamamıştı.

Seversin (13'ten Sonra) #AsTolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin