16 - Aşk Yağmuru.

225 15 0
                                    

Asya yol boyunca Tolga'nın dediklerini düşündü ama hala bir cevap verememişti. Sete geldiler, ikisi de sahne için hazırlık karavanlarına geçtiler. Asya o kadar dalgındı ki kıyafeti için ne giyeceğini sorup duran Ilgın'a cevap bile veremiyordu. 5 dakika sonra Asya'nın yanına Tolga geldi, onu toparlayabilecek tek insandı belki de.

Tolga: Sen hala bıraktığım gibi misin acaba? Asya'cığım bugünkü sahnelerimizi çekelim sonra seninle birlikte ailenin yanına gideceğiz, konuşulmadık konu kalmayacak hatta barışmanız için elimden ne geliyorsa yapacağım anlaştık mı?

Asya: Söz mü Tolga?

Tolga: Söz tabi hem de Tolga Tuna sözü.

Asya gülümsedi, küçük bir sarılma seansından sonra sahneyi çekmek için şirketin önüne geldiler.

Tolga: Asya ben arabayı hızlı süreceğim sahne gereği, senin miden filan bulanırsa mutlaka söyle tamam mı güzelim...

Asya: Tamam söylerim.

Sahne için yerler alındı, şirket önünde başlayan sahne sahile varınca son buldu. Tolga hızla arabadan fırladı, arabasına çarpan adamı sahne gereği tam yumruklamak üzereyken Asya durdurdu.

Asya: Emre Bey bırakın değmez lütfen, Emre Bey lütfen!

Tolga: Ayşe o bunu hak etti.

Asya: Bırakın cezasını polis çeksin, siz elinizi kana bulamayın Emre Bey!

Tolga: Peki Ayşe sırf senin için dokunmayacağım.

Asya: Teşekkür ederim Emre Bey.

Biraz sonra olay yerine gelen polisler adamı yakaladı. Sahnenin kesildiğini duyan Asya ve Tolga arabaya tekrar bindi, başladıkları şirket önüne geri döndü.

Kagi: Arkadaşlar diyorum ki hazır buradayken şu öpüşme sahnesini de aradan çıkaralım.

Asya: Hocam öpüşme sahnesi derken?

Kagi: Evet Asya öpüşme sahnesi hatta şirket önünde yağmur altında öpüşme sahnesi. Arkadaşlar siz senaryoyu okumuyor musunuz, bölüm sonunda böyle bir sahne var ya.

Asya korkuyla Tolga'ya bakarken, Tolga alttan alttan gülümsüyordu.

Tolga: Tamam hocam çekelim, Asya sen hiç gerilme yaparız biter ne olacak?

Asya: Ne kadar kolay anlatıyorsun ya, ee hocam bunu bir süre erteleyemiyor muyuz?

Kagi: Asya'cığım son sahne o ve biz bölümü bitirip, vereceğiz artık. Çekmek zorundayız. Hadi arkadaşlar son sahneyi çekiyoruz hazırlanın!

Asya: Offfff...

Tolga: Gerilme ben yanındayım, korkacak bir şey yok. Bak en azından deneyimliyiz öyle düşün.

Asya: Bak ya şu an ne kadar rahatladım anlatamam, sağol Tolga.

Asya tekrar karavana döndü, hazırlığa geçmesi gerekirken öyle oturup kalmıştı, kafası hiç burada değildi. Çok geçmeden Tolga geldi.

Tolga: Asya e ama hazır değilsin hala?

Asya: Gerginim hem de o kadar çok gerginim ki...

Tolga: Asya'cığım bak yapman gereken tek şey gözlerini kapatıp, kendini anın büyüsüne bırakmak. Sen bana güven hadi.

Asya: Tamam hazırlanıp geliyorum.

Tolga karavandan çıkıp, dışarıya oturdu. Asya sayesinde kendisi de gerilmişti, tekrar senaryoya göz atarken Asya şık ve bir o kadar da güzel bir gece mavisi elbiseyle karavandan çıktı. Tolga'nın dili tutulmuştu, gözlerini bir saniye ayırmadan ayağa kalktı.

Seversin (13'ten Sonra) #AsTolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin