4.6

6K 468 105
                                    

Berkay: Pişman mıymışız? (17:06)

Defne: Genel olarak hayatta pişman olduğumuz şeyler var elbette (18:01)

Berkay: Ama benden pişman değilsindir bence

Berkay: Peki sence? (18:36)

Defne: Güzel günlerimiz de oldu, tamamen pişmanım diyemem (18:49)

Berkay: Yaşa be

Berkay: Hem biz sık sık kavga da etmezdik, gül gibi geçinir giderdik (19:27)

Defne: Hani biz pek konuşamazdık ya Berkay

Defne: Kavga edecek zamanımız da olmadı bu nedenle (20:23)

Berkay: Aşk olsun yani umarım Defne

Berkay: Ben zamanımı nadiren oyun dışında bir şeye ayırırdım bu da hep sana özeldi (20:54)

Defne: Zaten böyle olmasaydı seninle değil 8 ay, 8 dakika bile çıkmazdım. (20:55)
(bu mesaj silindi)

Defne: Bayağı bonkörsün. (21:19)

Berkay: Şimdi bile ceza yeme pahasına bir yandan seninle konuşuyorum, tıpkı eski günlerdeki gibi (21:41)

Defne: O halde benimle konuşmaya devam etmek istiyorsun, tıpkı eski günlerdeki gibi? (22:13)

Berkay: İçinde sen ve eski gün olan her şeyi yeniden istiyorum (22:39)

Defne: Etkilendim.

Defne: Gece 00:00 itibariyle seni burada, tüm oyun efektlerinden arınmış bir şekilde bekliyorum.

Defne: Mesajlarıma 2 dakikadan daha geç cevap verdiğin takdirde pişman olursun. (22:47)

Defne çevrim dışı

Berkay: 00:00 bu gece gerçekleşecek olan zaman dilimi mi?

Berkay: Defne olmaz oyun var takımlar belirlendi

Berkay: Hiç mi insafın yok

Berkay: Bak atılırım sülaleme söverler kurtaramam (23:15)

Defne: O sülale, gelecekte benim de sülalem olmayacaksa umurumda değil. (23:39)

Defne çevrim dışı

Berkay: Senin dahil olmadığın sülaleyi

Berkay: Geliyorum anti gamer (23:57)

Sevgili Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin