Jungkook
Rendkívül feldühített a szavaival. Hogy mer egyáltalán ilyen hangleejtést, és szavakat használni velem szemben? Én egy alfa vagyok, bármikor véget vethetnék az életének, félnie kellene tőlem!
Csakis azért jöttem el onnan, hogy még véletlenül se bátsam. Az egy dolog, hogy haragszom rá, de mégiscsak a gyerekeim anyja. Nem ölhetem meg csak úgy, hiszen a gyerekeknek, és nekem is szükségem van rá.
Igen, a bennem élő alfa vonzódik az omegájához. Ezért nem alszom vele egy ágyban, és ezért szedek erős gyógyszereket, hogy ne érezzem az illatát, és ne vonzzon magához még véletlenül se.
Két alkalom volt, amikor engedtem az alfámnak az irányítást, és meg is van az eredménye. Utólag, így, hogy a kezemben tarthatom a két kis gyönyörűséget, nem is olyan rossz, de abban a pillantban, amikor kétszer kimondta, hogy terhes, vízbe tudtam volna folytani. Viszont, épp gondolkodású ember módjára átgondoltam mindent.
Nem csak az ő hibája, hogy teherbe esett. Éppen az, hogy nagy részben az én hibám. Ha figyelek, akkor nem történik meg.
Végül mégis büszke vagyok magunkra, de legmélyen a legbüszkébb mégis talán Jiminre vagyok. Tudom, hogy nehéz volt neki a szülés. Egy omega teste alkalmazkodik a szüléshez, de egy férfinak mégis fájalmasabb procedúra, mint egy nőnek.
Főleg, hogy Jimin nagyon fiatal volt az első, de még a második szülésnél is.Mindkét szülés alatt az erkélyen, vagy a szomszéd szobában idegesen rágtam a körmeim, és izgultam a gyerekekért, és Jiminért egyarán.
A szívem majd' megszakadt, amikor a fájdalmas kiáltásait, és sikítását kellett hallanom. Annyira rossz még visszagondolni is rá.
Ezek mind szép emlékek, viszont most a jelenben vagyunk, míly meglepő. Pár perce sértett meg. Az a rossz az egészben, hogy rosszul érzem magam miatta.Teljesen igaza van.
És tessék, megint igazat adok egy omegának! Mit művel velem ez a lény? Minden szavával eléri, hogy megbánjam a bántó szavakat. Erre még anyám sem volt képes, pedig ő rendesen próbálkozott.
Lehet, hogy bocsánatot kéne kérnem tőle? Nem, határozottam nem! Nem alázkodhatok meg előtte. A képembe röhögne, és azt mondaná, hogy nem bocsát meg, már csak a viselkedésem miatt sem.
Vagy mégsem? Érzem, hogy keres. Nem tudhatja, hogy a pincében vagyok. Ez az én titkos helyem. Nem egy poros, egerekkel tele pincére kell gondolni. Inkább valami ilyesmire:
Nyugi, azért nem vagyok alkoholista, csak akkor iszom ha már nincs más megoldás. Ez az a hely, amiről Jimin nem tud.
Itt szabadon gondolkodhatok, anélkül, hogy bármi is megzavarna az elmélkedésemben. Gondolok itt gyerek bömgölésre vagy akár Jimin néha idegesítő vinnyogására. Nem beszélve az alfám visításáról amikor Jimin közelebb jön két méternél. Sokszor ki szedném magamból, csak nem lehet.
YOU ARE READING
REVENGE OF AN OMEGA | JIKOOK
FantasyFINISHED STORY! Jimint apja eladta egy gazdag családnak, mert megtudta, hogy a fia egy omega. Hozzá megy a család egyetlen fiához, akitől születik két fiú gyereke. Jimin nagyon boldog a családjával, de egy valami hiányzik az életéből: férje viszonzo...