🌺💕🌺 26. Fejezet 🌺💕🌺

1.9K 89 21
                                    

Jimin

14 évvel később

-Siu! Ki ez a srác itt melletted?-tette csípőre a kezét Seojun.

-Ő itt az egyik barátom, Jungwon.-mosolygott Siu.

-Kislányom!-lépett ki a konyhából Jungkook szikrákat szóró szemekkel.

-Apaaaa...-totyogott apja elé Siu, és átölelte.-Jungwon tényleg csak egy barát.

-Nem hiszem el! Légy őszinte velem!

-Apa, tényleg a barátom.

-Szívem, higyj a lányodak.-vettem kezelésbe a dolgokat.-Jungwon egy barátja ha ő mondja.

-Igen uram, mi tényleg csak barátok vagyunk!-mentegetőzött Jungwon.

-Jólvan, de akkor sem mehettek fel a szobádba! Itt maradtok a nappaliba!

-Jólvan, ha ez boldoggá tesz téged.-forgatta meg a szemeit Siu.

-Kicsim, jobb ha a nappaliba telepedtek le, míg apád meggondolja magát és elkergeti innen ezt a srácot. -simítottam végig Siu karján.

-Majd én figyellek.-szűkítette össze a szemét Seojun Jungwonra nézve.

-Én sem figyeltelek, amikor Doyunnal kettesben maradtál, pedig őt a pasidként mutattad be!-nyújtotta ki a nyelvét Seojunra, majd karon ragadta Jungwont, és leültek a tévé elé.

-Oké, mindenki folytassa a dolgát.-toltam be Jungkookot a konyhába.

-Ne tologassál na!-ült le a konyhaasztalra.

-Vénkorodra bolondulsz meg.-ingattam a fejem.

-Népes családdal nem könnyű.-sóhajtott.

-Szívem, ilyen az élet. Fiatalon gyereket csináltunk, öregkorunkra a gyerekeink tripláját neveljük.-utaltam a gyerekeim párjaira.-Seojun elvette feleségül Doyunt, született három gyerekük, Seoyun hozzáment Namjilhez és úton van az unokánk, Seulki is megkérte Miyeon kezét, Siu pedig egyre több fiút hoz haza.-maszíroztam a vállát.

-El sem hiszem még most sem, hogy a fiam gyereket vár. Még csak 29 éves.-sóhajtott.

-Drágám, 29 évesen 3 fiam volt, és mindegyik 13-on felül volt. Ha úgy vesszük Seojunék még túl későn is vállalták be az első gyereküket.

-Nem úgy értem. Seojunnál más az eset. Seojun alfa. Seoyun egy omega, ő kell kihordja a kislányukat. Mind tudjuk, hogy milyen nehéz.-könyökölt az asztalra.-Csak féltem a fiamat.

-Hidd el, ha én kibírtam, ő is ki fogja. Seoyun erősebb nálam.

-Nálad biztosan nem. Nálad erősebb omega nem létezik.-húzott az ölébe.

-Na, még meglának a gyerekek!-csaptam mellkason.

-Hadd lássák! Lássák, hogy a nagyszüleik mennyire szeretik egymást!-csókolt meg.

Próbáltam elhúzódni tőle, de a tarkómtól fogva visszarántott magához és mozgatni kezdte az ajkait.

-Mama!-kiáltott fel Jiu.-Éhes vagyok!

-Egy pillanat, és átadom a nagyit!-hajolt volna vissza az ajkaimra Jungkook, de kipattantam az öléből.

-Adok neked ételt szívem.-készítettem elő a ramenhez szükséges dolgokat.

-Te vagy a legjobb!-ölelte át a lábaimat a legidősebb unokám.

-Igen, mama a megjobb.-fordult felénk Jungkook is.

-Elég, itt a gyerek!-néztem rá csúnyán.

-Anyáék is folyton ilyeneket mondanak egymásnak.-ült bele Jiu a nagyapja ölébe.

-Oh, apukád jól flörtöl?-piszilta meg Jiu arcát Jungkook.

-Anya mindog elpirosodik.-kuncogott Jiu.

-Nagyi is ezt csinálta régen. Néha még most is.-súgta a kicsi fülébe amitbéppen hallottam.

-Nagypapa szereted a nagyit?

-Imádom a nagyidat! Ő az én angyalom!-áradozott Jungkook.

Én eközben össze-vissza pirulgattam a tűzhely mellett, amit szerencsére ők nem láttak.

Az életem végül jóra fordult. Boldog anyuka, és nagymama lettem. Született két alfa fiam, és két omega gyermekem is. Seojun elvette feleségűl Doyunt, akitől három lánya született. Ők itt élnek velünk. Seoyun hozzáment Namjilhez, és első gyermekét várja, aki szintén kislány. Seulki megkérte a barátnője kezét, Siu pedig nagyon titokzatos, de szerintem neki is van már valakije.

Én és Jungkook pedig boldogan figyeljük a nagy családunkat. Elégszer búcsúztunk is, hiszen az évek során anya sajnos meghalt. A családunk viszont sok taggal bővűlt és végül sikerült egy hatalmas családot alapítanunk.

Bíztunk benne, és sikerült. Csak szeretnünk kellett egymást.




~Vége~



És eljött az a pillanat, amit szerintem senki sem várt. Itt és most a Revage Of An Omega könyvet befejezem.

Nagyon hálás vagyok a sok visszajelzésért, és azért, amiért ez a könyv majdnem elérte a 10k megtekintést. Ez egy hatalmas mérföldkő volt számomra.

És fél év alatt elértük a 18K-t. Imádlak titeket! (2023.02.25.)

REVENGE OF AN OMEGA | JIKOOKOù les histoires vivent. Découvrez maintenant