#9

335 32 93
                                    

"Emirler Anlaşıldı Mı?"

Kun'un Dedikleri Üzerine WayV Üyeleri Başını Sallarken Geçici Olarak WayV Üyesi Olan Yoonoh Kaşlarını Çattı Masadaki Plana Bakarken.

"Bir Eksik Var."

Yoonoh'un Sözleri Üzerine Alayla Güldü Ve Elindeki Kalemi Çevirmeyi Bıraktı Chittaphon. Bu Sırada Diken Üstünde Oturan Renjun Karşısındaki Jungwoo'ya Bakmayı Kesip Herkes Gibi Bakışlarını Yoonoh'a Çevirmişti.

"Ne Eksiği? Her Şeyi Kun Ve Taeyong'un Planlamasıyla Hazırladık."

Yine De Tek Kaşını Kaldırdı Ve Elindeki Kağıdı Masaya Yatırıp Kırmızı Kalemle Birkaç Satırını İşaretledim Yoonoh. Bu Sırada Sessiz Sedasız Yoonoh'un Hareketlerini İzleyen Chittaphon, Bir Anlığına Masaya Yatırılan Kağıdın Yerinde Olduğunu Düşündü. Yoonoh'un Sert Hareleri Üzerinde Gezinirken En Ufak Hareketi Ve Gerilen Alnında Belirginleşen Damarlara Dokunmak, Dudaklarına Ufak Dokunuşlar Vermek Ve Bacaklarını Beline Sarıp Bedenini Üzerine Çekmek İstedi.

Ama Şu An Bulundukları Durumları Aklına Gelince Hızla Başını Salladı Ve Düşüncelerine Son Vermek Adına Kendini Zorladı.

"Ben Bir Sorun Göremiyorum, Sizin Şüpheciliğiniz Dışında." Yukhei Gülerek Kağıdı İşaret Ettiğinde İç Çekti Kun.

"Tamam, Daha Fazla Üzerine Gitmeyin, Anladılar Oyunu." Renjun Olayları Anlamadığı İçin Öylece Yanındaki Kun'a Dönerken Alnına Konulan Öpücükle Nevri Döndü. Şaşkın Bakışları WayV Liderine Dönerken Ufak Bir Gülümseme Almıştı. "Hadi Odamıza Git De Dinlen Sevgilim."

Normalde Kaşlarını Çatıp Karşı Çıkması Gerekirken Jungwoo'dan Gelen 27 Numaralı Sinyal İle Sesini Çıkarmadan Verilen Emre Uyup Odadan Çıktı. Bu Sırada Avucuna Sıkıştırılmış Kağıdı Daha Da Sıkmış, Derin Bir Nefes Vermişti. Hızla Cebine Sıkıştırdığı Kağıt İle Odasına Yürürken Boynunda Hissettiği Ağırlıkla Durdu.

"Renjunnie~"

Yangyang Sırıtarak Kendisine Baktığında Anladı Renjun, Kun'un Onu Asla Yalnız Bırakmayacağını. Kendisi Gelemese Bile Yanına Kesinlikle Bir WayV Üyesi Gönderecekti.

"Evet Yangyang?"

"Kağıdı Alayım." Yangyang Gülümsemesinden Gram Ödün Vermezken Soldu Renjun'in Cildi.

"Ne Kağıdı?" Bilmezlikten Gelmeye Çalışsa Da Kollarından Tutulduğu Gibi Duvara Yaslanılmasının Hemen Ardından Yangyang'ın Arkasından Çıkan Kunhang Cebine Elini Attığı Gibi Çekip Almıştı 119'dan Gelen Mektubu. "HAYIR, DURUN!"

"İşte Kun Sırf Bu Yüzden Seni Yalnız Bırakmıyor Renjun." Kunhang Ezici Sertlikteki Bakışlarını Renjun'e Dikerken Nefessiz Kaldı Renjun, Dili Damağına Yapışmış, Gözleri Ağrımaya Başlamıştı. "Yangyang, Onu Odasına Götür."

Kunhang'ın Emriyle Birlikte Yangyang Renjun'i Sırtlayıp Neşeyle Odaya Yol Alırken İç Çekti Kunhang. Elindeki Kağıdı Açıp Göz Gezdirirken Sırıttı. "Tam Da Düşündüğüm Gibi."

Kağıt Tamamen Bomboştu.

Jungwoo Ortaya Bir Yem Atmış, Şüphe Tohumlarını Ekmişti Sadece.

"Chittaphon'a Haber Versem İyi Olacak."

...

"Minhyung~"

Donghyuck Sızlana Sızlana Odaya Girerken Başını Plan Taslağından Kaldıran Minhyung Gördüğü Görüntü İle Gülümsedi. "Bakıyorum Da Chenji'nin Eline Düşmüşsün."

119 | Nct Dream + KunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin