Yazar Anlatımından
Titreyerek Açıldı Kalın Kaşlı Bedenin Gözleri. Nerde Olduğunu Kavramaya Çalışırken Bileğinde Hissettiği Zincirlerle İç Çekti. Gece Yaşananlar Aklından Hızla Geçip Giderken Doğrulmaya Çalıştı Lakin İzin Vermedi Baş Ağrısı. İnleyerek Başını Yeniden Yatağa Koyan Dejun'un Acilen Bir Plan Bulması, Buradan Kaçması Ve WayV'ye Ulaşması Gerekiyordu.
"Günaydın Bebeğim."
Açılan Kapıdan İçeriye Giren Ji Hansol'a Sinirle Baktı Dejun, Yüzüne Yumruk Atmak İstiyordu.
"Neden Öyle Sinirli Bakıyorsun? Çeteler Arası Kaçırılmalar Oldukça Normal."
Hansol'un Renjun Üzerinden Yaptığı Göndermeyle Zorda Olsa Doğruldu Ve Bileğindeki Zincirleri Önemsemeden Karşısındaki Bedene Saldırmaya Çalıştı Dejun. Hansol Kendisine Ulaşamayan Bedenin Hırçınlığını Gülümseyerek İzlerken Kapı Yeniden Açılmış, İçeriye Siyah Saçlı Bir Genç Girmişti.
"Hansol."
"Ne Var Jiann?" Gözlerini Arkasındaki Bedene Çevirdi Hansol Sinirle. Dejun'un Hırçın Hallerini İzlemeye Ara Vermek Sinirini Bozmuştu. "Önemli Değilse Bozuşuruz."
"Beklediğin Misafir Geldi."
Duyduklarıyla Gülümsedi Ve Başını Sallayıp Yeniden Dejun'a Döndü Hansol, Bu Sırada Jiann Odadan Çıkmıştı.
"Senin İçin Gelen Kişi Kim, Biliyor Musun Dejun?"
Bileğindeki Zincirleri Çekiştirmeyi Bıraktı Ve Başını Kaldırıp Kendisine Koyu Harelerle Bakan Bedenin Kimden Bahsettiğini Anlamaya Çalıştı Dejun. Aklına WayV Üyeleri Geldiğinde Yüzünü Kaplayan Gülümseden Bir Haberdi Elbet.
"Yoksa-"
"Hemen Sevinme, Cevabın Hoşuna Gideceğini Sanmıyorum."
Gülümsemesi Söndü Ve Yeniden Çatıldı Kalın Kaşları. Aklına Hiç İyi İhtimaller Gelmezken Yanına Gelen Hansol'u Yeni Fark Etmişti. Yumruğunu Sıkıp Yakışıklı Yüzüne Vurmaya Hazırlanıyordu Ki Hansol Dejun'un Hamlesini Anlayıp Elini Tutmuş, Kendisine Vurmasına Engel Olmuştu.
Gülerek Yumruk Yapılmış Parmakları Tek Tek Açtı Ve Dejun'un Avuç İçine Öpücük Kondurdu Hansol. Dejun Korkuyla Geri Çekilmeye Çalışsa Da Başaramamıştı.
"NCT'den Yuta, Seni Benden İstemeye Geldi." Duyduğu İsimle Gözleri Büyüdü Kalın Kaşlı Bedenin. Ne Yapacağını Bilemez Bir Şekilde Hansol'a Bakmaya Devam Ederken Uzun Boylu Bedenin Koyu Küreleri Bir An Olsun Üzerinden Ayrılmıyordu. "Eski Bir Arkadaşım Da Olsa, Seni Kimseye Vermeyeceğim. Duydun Mu Beni Xiao Dejun?"
Yutkundu, Hiçbir Şey Diyemedi Dejun. Hansol Sessiz Kalan Bedenin Bileğine Öpücük Kondurup Odadan Çıkarken Hayal Kırıklığıyla Yatağa Oturdu.
Buradan Kendi Başına Kaçamazdı, Kesinlikle Yardıma İhtiyacı Vardı...
...
Minhyung Masasındaki Belgelere Yığılmış Bir Halde İşleriyle Uğraşırken Donghyuck Sessizce İçeriye Girdi Ve Kapıyı Kapattı. Sevgilisinin Balo Sonrası Biriken Raporların İçine Gömüldüğünü Biliyordu Ve Yardım Etmek İstemişti. Zaten Yapacak İşi De Yoktu, Akşam Yemeğini Jaemin Yapacaktı.
"Min?"
"Hm?" Başını Belgelerden Kaldırmadan Cevap Veren Minhyung'a Gülümsedi Donghyuck Fakat Sevgilisi Görmemişti Güneş Kadar Parlak Gülümsemesini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]