Yazar Anlatımından
Balo Alanına Geldiklerinde Bütün 119 Çok Gergindi. Kimseden Çıt Çıkmıyor, İsimlerinin Yazdığı Masayı Bulmaya Çalışıyorlardı.
"Pencereye Yakın Taraf, Soldan Üçüncü." Jisung'un Gözünü Kısıp Dedikleriyle Herkes Onun Baktığı Tarafa Döndü. Minhyung Hafifçe Gülümsemiş, 119'u Da Peşine Takıp Masaya Oturtmuştu Kendisiyle Birlikte.
Salon Yavaş Yavaş Doluyor, Balo Sahibi Yakınen Tanıdıklarına Ayak Üstü Selam Veriyor Ve Masalarına Uğurluyordu.
"NCT Geldi." Minhyung Saygıyla Ayağa Kalktığında Diğer 119 Üyeleri De Ayağa Kalkmış, Yanlarına Gelen Üstlerine Selam Vermişlerdi. NCT'nin Lideri Olarak Taeyong 119'un Selamını Kabul Edip Onların Masasının Yanındaki Masaya Oturmalarını İşaret Etmişti Ekip Üyelerine. NCT Masasına Geçerken Taeyong Minhyung'un Yanına Yaklaştı. Kendisine Yaklaşan Üstüyle Saygıyla Eğildi Minhyung. Taeyong İse Minhyung'un Omuzundan Tutup Doğrultmuştu Onu.
"WayV Geldi, Araçlarından İniyorlar. Son Kez Üyelerini Uyar Ve Ne Olursa Olsun Bir Olay Olduğunda Direkt Çıkın Bu Salondan, İçeride Kalan Olmasın." Başını Salladı Minhyung. Tabii Bu Sırada Onun Hemen Yanında Oturan Donghyuck Her Şeyi Duymuş, İşaret Diliyle Alttan Alttan Anlatmıştı Diğerlerine Olanları. Taeyong'un Arkasındaki Dongyoung Donghyuck'a Bir Bakış Atığında Gözlerini Kaçırmış Ve Elleriyle Masada Ritim Tutmaya Başlamıştı.
"Merak Etme Hyung, 119 Olay Çıkarmayacak." Üyelerine Döndü Minhyung. Hepsi Başını Sallamış, Onaylamıştı Liderlerini. Kesinlikle Olay Çıkaracaklardı.
"Oturabilirsin, Biz De Masamıza Geçeceğiz." Son Kez Taeyong'un Önünde Eğildi Ve Masasına Oturdu Minhyung. Zaten Taeyong Da Dongyoung'u Yanına Alıp Masalarına Geçmişti.
Ve Çok Geçmeden WayV Salona Giriş Yapmış, Herkesin Bakışları Onların Üstüne Çevrilmişti. En Öndeki Lider Kun Koluna Girdiği Renjun İle Birlikte Dikkat Çekerken Yumruklarını Sıktı 119 Üyeleri Birer Birer. Üyelerinden Biri Zorla Alıkonuluyorken Sessizce Oturmak Sinirlendiriyordu Hepsini.
"Ters Giden Bir Şeyler Var." Jisung Gözlerini Kısarak Renjun'e Sabitledi Bakışlarını. Minhyung Kaşlarını Çatmış, Merakla Jisung'a Dönmüştü.
"Ne Görüyorsun?"
"Renjun'in Teni, Bembeyaz Kesilmiş."
"Fondötendir?"
"Hayır Jaemin, Bu Fondöten Olamayacak Kadar Doğal Bir Beyazlık."
Sinirle Parmaklarını Çıtlatan Jeno Minhyung İle Bakışmış, Anlaştıkları Gibi Başlarını Sallamışlardı.
"Ya Bir Şeye Zorladırlar Onu,"
Minhyung'un Sözünü Jeno Tamamladı. "Ya Da Korkuttular."
Chenle İç Çekti, Renjun'in Zor Zamanlarında Yanında Olamaması Canını Sıkmıştı.
"Chenle Sen Jisung İle Lavaboya Git İstersen, İyi Görünmüyorsun."
Donghyuck Hafifçe Gülümseyerek Chenle'nun Elini Sıkmış, Destek Olmak İstemişti Zorlandığını Anladığı Bedene. Chenle Da Donghyuck'a Gülümseyip Başını Sallamıştı. Masadan Kalkan Turuncu Saçlıyla Birlikte Ayağa Kalktı Jisung Da. Bu Sırada WayV Üyeleri Masadaki Yerlerini Almıştı.
"Hemen Gidip Gelin, Lavaboya Bir WayV Üyesi Gelip Sizi Kışkırtırsa Cevap Vermeyin."
Minhyung'un Uyarılarıyla Gülümsedi Ve Jisung'a Döndü Chenle. Jisung Hafifçe Sırıtıp Başını Sallamış, Chenle'nun Koluna Girmesine İzin Vermişti. İkili Her Ne Kadar Sessiz Sedasız İlerlese De Onları Görenler Fısıldaşmaya Başlıyordu. Ofladı Minhyung Yanındaki Donghyuck'a Doğru Eğilmeden Önce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]