Yazar Anlatımından
"Otur Lütfen Renjun."
Sicheng Kapıyı Kapatırken Renjun Çekinerek Oturdu Sandalyeye. Burası Sicheng'in Odasıydı Ve Renjun'in Bu Odaya İlk Girişi Değildi. Eskiden Bu Odada Uyumuşluğu Bile Vardı.
"Seni Yeniden WayV'de Görmek Çok Güzel Renjun, Gidişinin Üzerinden Uzun Zaman Geçti."
Sicheng Yatağa Oturup Kollarını Yavaşça İki Yana Açmış, Hafifçe Geriye Doğru Uzanmıştı. Renjun Sicheng Ona Baktıkça Geriliyor, Bakışlarını Ellerinden Çekemiyordu. "E-Evet, Uzun Zaman Geçti."
Gözlerinin Dolmasına Engel Olmaya Çalıştı Renjun. Elindeki Yüzüğün Parmağını Sıktığını Hissediyordu Zaman Geçtikçe.
"Neden Görevini Yerine Getirdikten Sonra Geri Dönmedin Renjun?" Sicheng'in Dedikleriyle Ellerini Yumruk Yapıp Derin Bir Nefes Verdi Renjun. Sicheng Ona Koyu Gözlerle Bakarken Kendisinin Ağlayacak Bir Halde Olması Saçmaydı, Karşılık Verecekti O Sözlere.
"Peki Sen, Cheng-ge? Sen Neden Görevini Tamamladıktan Sonra Dönmedin 127'ye?"
Renjun'in Dedikleri Sicheng'in Bir Süre Sessiz Kalmasına Neden Olmuştu. Eskiler Aklından Geçip Giderken Boğazını Temizledi Dong Sicheng. "127, U Ve Dream Dağıldı. Seninle Benim Durumum Aynı Değil."
"Aynı." Dedi Ve Ayağa Kalkan Renjun Sicheng'e Son Bir Bakış Atıp Odadan Çıktı. Renjun'in Arkasından Bakakaldı Bir Süre Sicheng.
"Minhyung Size Cevap Verebilmeyi Öğretmiş Ha..?" Güldü Ve Yatağa Yattı Sicheng Kollarını Başının Altına Alıp. Tavanı İzlerken Bir Yandan Da Kendi Kendine Konuşuyordu.
"Onun Da Kimden Öğrendiği Zaten Belli."
...
"Hyung Ama-"
"Katılmak Zorundayız Mark. 119'a Söyle Hazır Olsunlar."
"Peki Hyung."
"Ah, Bu Arada." Taeyong'un Sesiyle Telefonu Kapatacakken Durdu Ve Hızlıca Kulağına Geri Yaklaştırdı Ahizeyi Mark. Bir Süre Hyungunun Nefes Alıp Vermesini Dinlemişti. Bu Sıkıcı Geçen Sessizliğin Ardından Taeyong Sonunda Konuşmuştu. "Yuta, Jaehyun Ve Jungwoo'yu Tutmakta Çok Zorlanacağım. Her Ne Kadar Bana Söz Verseler De Yerlerinde Durmayacaklardır."
"Yardım Etmemi Mi İstiyorsun Hyung?" Güldü Taeyong. Bu Sırada Onu Yatakta Uzanarak İzleyen Dongyoung Merakla Doğrulmuştu. Başından Beri Konuşmaları Dinliyordu Elbette.
"Hayır, Dongyoung Yanımda Olacak. Senden Tek İstediğim..." Mark Merakından Titrek Bir Nefes Verdi. Çoktan Anlamıştı Taeyong'un Ne Diyeceğini Fakat Hyungunun Ağzından Da Duymak İstemişti. "119'un Bir Sorun Çıkarmayacağından Emin Olman."
"Sorun Çıkmayacak Hyung, Merak Etme."
...
Telefon Konuşmasının Ardından Herkesin Toplantı Odasında Olmasını İstemişti Mark. Loş Işığın Vurduğu Büyük Masada Tek Başına Sessizce
Otururken İlk Nojam Ve Pwark Gelmişti. Daha Sonra Haechan Ve Lele."Nana Nerde?"
Saatine Bakıp Tek Kaşını Kaldırdı Mark. Gelen Soruyla Gözlerini Kapatıp Derin Bir Nefes Veren Nojam Ayağa Kalkıp Herkesin İlgisini Üstüne Çekmişti. "Nana Artık-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]