Medyayla Okuyalım 😌🙏🏻
Kutsanalım 😌🙏🏻
Ama Kunren'in Parkta Konuştuğu Sahneyi Bu Şarkıyla Yazdım:
...
Amaçsızca Koşuyordu Huang Renjun.
Öğrendiği Gerçeğin Bünyesinin Kaldıramayacağı Kadar Ağır Geliyor Oluşunu Umursamadan Koşmaya Devam Ediyordu. Gözlerinden Akan Yaşların Görüşünü Engellemesine Rağmen Arkasında Bıraktıklarını Önemsemiyordu.
Ne NCT, Ne 119, Ne De Kun.
Yaşadıkları Yeterince Ağır Değilmiş Gibi Üstüne Bir De Yediği Darbeler Yeterince Yıpratmıştı Benliğini.
Neydi Başından Beri Yaşadıkları? Her Şey Basit Bir Yükselme Görevi Miydi? Kun'un Dedikleri De Mi Bu Görevin Parçasıydı?
"Sen Benim İçin Yeryüzü Ve Gökyüzüsün. Ulaşamadığım Yıldızlar, Kokusu Gider Diye Korkumdan Koklamaya Kıyamadığım Kır Papatyalarısın. Neşemsin, Hüznümsün Ve Şu Hayattaki En Büyük Heyecanımsın. Huang Renjun, Sen Benim Gördüğüm En Güzel Rüyalarımsın. Uyandığımda Yüzümde Buruk Bir Tebessüm Bıraktıran, Ama Zamanla Unutulmaya Mahkum Olunan..."
Başını İki Yana Sallayıp Geldiği Kapıda Nefeslendi Renjun, Buraya Gelene Kadar Aralıksız Koşmuş Ve Arkasına Dahi Bakmamıştı. Sığınacağı Tek Limandı Burası, Başkasına Gidemezdi Artık.
Tanıdığı Herkes Bir Anda Yabancılaşmıştı Sanki, Birer Figürana Dönüşmüşlerdi. Tek Ortak Yanları İse Hayatını Mahvediyor Oluşlarıydı.
Hiç Katılmasaydım WayV'ye De, 119'a Da. O Zaman Sıradan İnsanlar Gibi Geçim Kaygısı Güderek Yaşamak Daha Rahat Olmaz Mıydı? Ne Zaman Öleceğim Diye Düşünmektense Bu Ayın Sonunu Görebilir Miyim Acaba Diye Düşünmek Daha Kolay Geliyordu Renjun'e.
Açılan Kapı İle Daldığı Yerden Anından Çıkan Renjun Karşısındaki Adama Baktı Şaşkınlıkla. Daire Numarasını Yeniden Kontrol Ederken Adamın Arkasından Üzerinde Yalnızca Gömlekle Çıkan Jaerim Kapıda Renjun'i Görünce Öne Atıldı Hızla Fakat Renjun Tiksinircesine Geri Çekilmiş Ve Adama Bakıp Acıyla Gülümsemişti.
"Yanlış Gelmişim Kusura Bakmayın, Rahatsız Ettim."
"Önemli Değil."
Jaerim Bir Şey Diyecek Gibi Oldu Lakin Yanında Yeni Sevgilisi Varken Ağzını Açamamış, Kapanan Kapının Ardından Son Kez Renjun'e Bakmıştı. Renjun Yüzüne Kapanan Kapıyla Dolu Gözlerini Tutamadı Daha Fazla. Zaten Yeterince Kızaran Gözleri Acıyor, Kalbindeki Ağrıya Eşlik Ediyordu Gözlerinin Acısı.
Sığınacağı Liman Olarak Gördüğü Jaerim De Onu Terk Etmiş, Yapayalnız Kalmıştı Lila Saçlı. Koşarak Çıktığı Merdivenleri Yavaşça İnerken Aklında Şimdi Ne Olacağı Vardı.
Geri Dönmeyi Düşünmüyor, İstemiyordu. WayV'den Kaçmıştı ve 119'a Ait Değildi. Çünkü 119'u Bir Kere Terk Ettiysen Geri Dönüşü Yoktu. Geri Dönmek Demek İnfazı Kabul Etmek Ve Ölmek Demekti.
Duraksadı Son Basamakta Renjun.
Yaşayacak Enerjisi Kalmış Mıydı Ki?
Güveneceği Kim Vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]