#11

178 20 94
                                    

Chenle Elindeki Bıçağı İfadesiz Yüzüyle Sallarken Sandalyeye Bağlı Olan Jisung Ağzındaki Kanı Tükürdü Ve Güldü.

"Bana Acıyacağını Düşünmüştüm."

Jisung'un Alaycı Sesiyle Başını Kaldırdı Bıçağı Ustalıkla Çevirip Masaya Sapladı Chenle. Gözleri Yaşla Dolmuştu Lakin Sinirli Bakışları Hâlâ Aynıydı. Değişen Bir Şey Yoktu, Değişen Sadece Zamandı.

"119'dan Kaçmanın Sonuçları Vardır. Park Jisung, 119'un Eski Keskin Nişancısı." Gözyaşları Usulca Yanağından Akarken Derin Bir Nefes Verdi Ve Ayağa Kalktı Chenle. Dizleri Titriyordu, Ayakta Durmak Çok Zordu. "119'un Şu Anki Lideri Olarak Verdiğim Kararla, Cezan İdam."

Başını Salladı Ve Güldü Jisung. Bu Hayattaki En Sevdiği Kişi Ölümüne Karar Verirken Yalnızca Gülmekle Yetinmişti. Yapacak Bir Şeyi Yoktu, Bunu Bilerek Çıkmıştı Yola, Arkasına Bile Bakmamıştı Çünkü Ailesi Dağılınca Zaten Ölmüş Olacaktı.

"Bir İtirazın Var Mı?"

Chenle'nun Sorusu Üzerine Başını Kaldırdı Ve İki Yana Salladı Jisung. "Hayır, Yok."

Chenle Gözleri Dolsa Da Kemerine Takılı Silahını Çıkardı. Üzerinde Siyah Üniformasını Giymişti Bugün, Tüm Vücut Hatları Nefes Kesici Görünüyor, Keskin Bakışları İnsanı Baştan Çıkarmaya Çalışıyordu Adeta. Jisung Eskiden Bu Formaya Cellat Üniforması Derdi, Kendi Celladı Olacağını Bilmeden.

"Korkaklığın Senin Sonun Oldu, Park Jisung."

"Olabilecek En Güzel Sonu Senin Ellerinden Ölerek Vereceğim, Benim İçin En İyisi Bu."

Gülümsedi Jisung, Tetiği Çekti Chenle. Odada Silah Sesi Yankılanırken Kapının Diğer Tarafındaki 119 Üyelerinin Her Birinin Gözü Yaşlıydı. Chenle'nun Sevdiği Adamı Öldürecek Kadar Acımasız Olabileceğinin Farkına Varamamışlardı.

"Minhyung, Neden Engel Olmadın Onlara?"

Donghyuck Gözü Yaşlı Bir Şekilde Minhyung'a Döndüğünde Ağzından Hıçkırık Kaçmıştı Arka Arkaya. Başını Eğdi Ve Sessiz Kaldı Minhyung. Onun Yerine Jeno Cevapladı Donghyuck'un Sorusunu.

"Artık Kendini Lider Gibi Görmüyor Musun Lee Minhyung?"

İç Çekti Minhyung. "Hiçbir Zaman Lider Olmaya Layık Değildim."

"Sen Layık Değilsen 119'un Liderliğine Başka Kim Layık Olabilir Ki?"

Arkalarından Gelen Sesle Dondu Kaldı Üçlü, Herkesin Gözü Açılmış Birbirine Bakarken Bir Şeylerin Yanlış Gittiğini Anladı Sesin Sahibi.

"Donghyuck, Neler Oluyor? Neden Ağlıyorsun?"

Yanına Gelen Jaemin İle Gözyaşlarını Tutamadı Ve Daha Fazla Ağladı Donghyuck. Jaemin Her Zaman Kendi Kardeşi Gibi Görmüştü Jisung'u, Ölüm Haberini Ona Nasıl Verecekti?

"Jaemin, Sen Nasıl-"

Jeno Şok İçinde Sevdiği Adama Bakarken Jaemin Onu Umursamadı Bile. Yalnızca Ağlayan Donghyuck İle İlgileniyor, Bir Şeylerin Yanlış Gittiğini İliklerine Kadar Hissediyordu. Halbuki Dönüşüyle Sürpriz Yapmak İstemişti Herkese. Sahi, Jisung Ve Chenle Neredeydi?

"Jisung Ve Chenle Nerde?"

Jaemin'in Sert Sesiyle Dondu Kaldı Hepsi, Kimse Diyecek Bir Şey Bulamamıştı Ki, Kapının Açılmasıyla Üzerinde Kan Lekesi Olan Chenle Odadan Çıkmıştı. Bakışları Tamamen Boştu, Hiçbir Şey Hissetmiyormuş Gibi Gözüküyordu.

119 | Nct Dream + KunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin