İyi Okumalar~
...
Yazar Anlatımından
Haechan Ekip Odasındayken Hazırlanan Arkadaşlarına Baktı. Nojam Bıçaklarını Kemerinin Yanına Asılı Olan Küçük Ceplere Yerleştirirken Nana Kulağındaki Kulaklıkla Birileriyle Konuşuyor Kolundaki Mini Ekrana Bazı Kodlar Giriyordu. 119'un Hackerı Olarak Omuzlarında Büyük Bir Yük Vardı. Pwark Zennie'sinin Namlusunu Temizlerken Lele İse Birkaç Hereketi Karşısındaki Mankene Uyguluyor, Isınıyordu.
Kendine Baktı Sonra Aynadan Haechan. Kırmızı Puantiyeli Elbise Vardı Üzerinde. Elindeki Peruğu Da Başına Geçirip Derin Bir Nefes Verdi.
"Hazırım." Aynadaki Halini Görünce Başını Aynaya Vurmamak İçin Tuttu Kendini. Görev İçin De Olsa, Bazen Uzmanlık Alanını Sorguluyordu. "Neden Pwark Gibi Nişancı Olmadım Ki? Ya Da Nana Gibi Hacker?"
Haechan'ın Aynadaki Yansımasına Sorduğu Soruyu Beline Sarılı Kolların Ve Boynuna Değen Dudakların Sahibi Cevaplamıştı.
"Rol Yapmada Üstüne Yok. Ayrıca Neyin Kılığına Girersen Gir, Yaşıyorsun Adeta O Kişiyi. Başka Alanda Uzmanlığa İhtiyacın Yok Haechan."
Mark'ın Dedikleriyle Gözlerini Devirdi Ve Belindeki Kollarından Kurtulup Yalandan Öksürdü, Sesini İncelterek Konuştu Kız Kılığına Girmiş Olan Haechan. "Oppa, Kuralları Biliyorsun. Sevgili Olsak Bile Görev Zamanı Oynaşmak Yok, Sonuçta Biz Profesyonelleriz."
Ve Saçlarını Savurduktan Sonra Mark'ı Şaşkın Bir Halde Bırakıp Nana'nın Yanına Doğru İlerlemişti Haechan. Mark İse Arkasından Küçük Bir Islık Çalıp Mırıldanmıştı Kendi Kendine. "Bu Hallerin Var Ya...Beni Bitiriyor Be Güzelim..."
Yaslandığı Yerden Ayrılıp Nojam'ın Yanına Gitti Mark Da. Planı Baştan Gözden Geçirmeleri Gerekiyordu Ki Pwark'ın Ve Diğerlerinin De Yanlarına Gelmesiyle Başlamıştı Mark Anlatmaya.
"Planımız Basit Fakat Her Bir Kısmı Ölümcül Derecede Önem Taşıyor."
Mark Masanın Kenarında Ayakta Bekleyen Bedenlerden İlk Olarak Pwark'a Dikti Bakışlarını. Pwark Da Mark'ın Bakışlarını Fark Edip Başını Kaldırmıştı. Göz Göze Gelir Gelmez Anlatmaya Başladı Liderleri Nişancıya Yapması Gerekenleri.
"Pwark Sen Kesinlikle Dışarıda Kalacak, İçeriye Ne Olursa Olsun Girmeyeceksin. Qian Kun'un Evi Ormanlık Bir Alanda Zaten. Evin Her Yerini Net Gören Bir Tepe Var, Orada Duracak, Bizi Oradan Koruyacaksın. Anlaşıldı Mı?"
"Anlaşıldı."
Mark Pwark'tan Sonra Nana'ya Döndü. Masanın Üstüne Serili Olan Haritayı İnceliyordu.
"Nana, Evde Bulunan Güvenlik Kameralarını Hackleyip Moomin'in Hangi Odada Olduğunu Tespit Edeceksin. Odanın Konumunu Bize Gönderir Göndermez De Yanımıza Gelmeni İstiyorum. Desteğe İhtiyacımız Olacağı Kesin."
Başını Salladı Ve Sol Kolundaki Mini Ekrana Odaklandı Nana. Şimdiden Başlasa İyi Olurdu Yoksa Yetişemezdi.
"Lele Sen Benimle İçeriye İlk Girenlerden Olacaksın. Arkamızda Da Nojam Ve Haechan Olacak Fakat Haechan, Sen Kilit Roldesin."
Haechan Başını Salladı Ve Anlatımı Devraldı. "Yanımda Gelmeye Gönüllü Olan Jaerim İle Daha Olaylar Başlamadan Qian Kun'un Kapısına Dayanacağız. Onun Arkadaşı Gibi Davranacağım. Israr Edip Moomin'i Görmesine İzin Verdirmeye Çalışacağız. Sonra Mark'ın Mesajını Ona İleteceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]