"Hyung, Daha Ne Kadar Burada Kalacağız?" Jaemin'in İç Çeken Sesiyle Birlikte Başını Camdan Çevirdi Ve Saçlarını Sinirle Karıştırdı Yuta. Dudakları Birkaç Gündür Uğradığı Eziyet Sonucu Kurumuş Kanlarla Kaplı Olsa Da Canının Acısını Düşünemiyordu Kızıl Saçlı. Aklında Yalnızca Hansol'un Eğlenen Sesi Yankılanıyordu.
Derin Bir Nefes Verdi Ve Oturduğu Pervazdan Kalkıp Emin Adımlarla Kapıya Doğru İlerledi Yuta, Kararını Vermişti. "Hyung Nereye?"
"Seni Ve Dejun'u Buradan Kurtaracağım Jaemin. Bu Yüzden Şimdi Uslu Uslu Otur Ve Geri Dönmemi Bekle."
"Hyung Sen-"
"Jaemin," Dedi Yuta İnanılmaz Bir Sakinlikle. "Dediğimi Yap, Üstün Olarak Emrediyorum."
Anında Geri Çekildi Ve Hızla Eğildi Jaemin. Elleriyle Dişlerini Tüm Gücüyle Sıkarken Yalnızca Yuta'dan Gelen Emri Kabul Edebilmişti. "Emredersiniz Efendim."
İç Çekti Ve Önünde Eğilen Bedeni Kaldırıp Saçlarını Karıştırdı, Omuzlarından Tuttu Ve Kendine Çekti. Jaemin Kendisine Sıkıca Sarılan Hyunguna Karşılık Verirken Sinirden Ağlamamak İçin Tuttu Tüm İradesini. Eğer Şimdi Ağlarsa Zaten Zor Karar Vermiş Olan Yuta Tereddüt Edecek, Üyeler Kendilerini Kurtarmaya Gelse Bile Yaşayıp Yaşamayacakları Belirsiz Olacaktı.
Hayatları Her Türlü İpte Yürüyen Cambazlardan Farksız Olsa Da O İpin Üstünde Yürümekte Ustalaşmak Zorundalardı. Sonuçta NCT Üyesi Olmak Bunu Gerektirirdi.
"Sen Ne Yapman Gerektiğini Bilirsin, Söylememe Gerek Var Mı?"
"Hayır Hyung, Merak Etme, Uslu Olacağım."
Gülümseyen Jaemin'e Karşı Tek Kaşını Kaldırdı Yuta. "Baloda Olduğunuz Gibi Mi?"
"Opsie," Dedi Jaemin Gülmemeye Çalışarak. "Yakalanmışız."
"Siz Çocuklar Gerçekten..." Hüsranla Başını Salladı Yuta. "Yaramazlıktan Başka Bir Şey Bilmiyorsunuz."
Omuz Silkmekle Yetindi Jaemin. Sonuçta Konu 119'du, Ve Bu Çocuklar Yaramazlık Yaparak Bir Yerlere Gelmişlerdi. Bu Çocukların Asla Şakası Olmamıştı, Olmayacaktı Da.
...
"Senin Gelmişine Geçmişine Sokayım Ben!"
"Hop Lan, Yavaş." Ensesine Bir Tane Geçiren Donghyuck'a Sinirle Baktı Ve Dudaklarını Büzdü Chenle.
"Ama Ne Yapayım, Sinirlendim!"
"Ooof, Of, Sizinle Ne Yapacağız Biz?"
İkisine Acırcasına Bakan Jeno İle Gözleri Dolu Olan İkili Kıstığı Gözlerini Burnunu Çeken Jeno'ya Çevirmiş, Gözlerini Devirmişlerdi Aynı Anda.
"Hah, Diyene Bak." Donghyuck Elindeki Peçeteye Sümkürmeden Hemen Önce Kısık Bakışlarını Jeno'ya Dikmişti. Chenle De Donghyuck'a Katılırcasına Başını Sallamıştı Bu Sırada. "Ne O, Ağladın Mı Jeno-sshi?
"Saçmalamayın, Aptal Bir Romantik Komedi Filmine Ağlayacak Değilim Tabii Ki De."
Anında Gözlerini Kaçıran Jeno'ya Karşı Dudaklarını Büzdü Ve Yeni Bir Ağlama Dalgasına Giriş Yaptı Chenle. "Asla Böyle Tatliş Hayatlarımızın Olmayacak Olması Ne Üzücü, Biz Acı Çekmeye Gelmişiz Bu Dünyaya."
"Abartma Chenle." Dedi Jeno Kumandayı Yerden Alıp Televizyonu Kapatırken. Bu Sırada Akan Burnunu Çekmişti Yeniden. "Hem Kim Umursar Ki Böylesine Tatlı, Dertsiz, Tasasız Ve Aşk Dolu Bir Hayatı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]