İyi Okumalar~
...
Yazar Anlatımından
Arabaya Biner Binmez Kolundan Tuttuğu Gibi Kendine Çekti Renjun'i. Hızla Cebinden Çıkardığı Kumaşı Gözlerine Bağlarken Nazik Olmayı Önemsemiyordu Qian Kun.
Elini Gözlerini Sıkan Kumaşa Atmak İstedi Renjun Lakin Bileklerindeki Damarlı El Ona Engel Olup Kalın Ve Sert Halatı Bileklerine Dolamıştı. Elleri De, Gözleri De Bağlıydı Artık Huang Renjun'in.
"Benden Bu Kadar Korktuğunu Bilmiyordum Kun Ge."
Renjun Gülerek Çince Konuştuğunda Kun Beyaz Tutamlara Asılıp minik Bedenin Başını Göğsüne Yasladı Ve Renjun'in Nefret Ettiğini Bile Bile Nefesini Kulağına Vererek Konuşmaya Başladı Kun.
"Seni Yetiştiren Benim. Nasıl Bir Canavar Olduğunu Da En İyi Ben Bilirim Renjun. Benimki Korku Değil, Sadece Önlem. Çünkü Bu Arabada Elleri Bağlanmayan Bir Canavar Arkadaki Dört Araba Dolusu Adamımla Birlikte Öldürür Beni. Yanlışsam Yanlışsın De Moomin."
Canavar Kelimesine Baskı Yaparak Konuşan Kun'u Oracıkta Öldürmek İstedi Renjun Fakat Ne Yazık Ki Şu An Yapamazdı.
"Ne O, Sustun?" Kun Gülerek Yeniden Nefesini Renjun'in Kulağına Verdiğinde Beyaz Saçlı Beden Sinirle Hareket Etti Kun'dan Kurtulmak İçin Ama Bağlı Elleri Ve Gözleri Aleyhineydi.
"Bırak Beni!"
Yalvarmaya Yakın, Asi Çıkan Sesle Güldü Kun. Renjun Hep Böyleydi, Elinden Bir Şey Gelmediği Zamanlar Ne Yapacağını Bilmez Bir Şekilde Asabileşirdi.
"Seni Bırakırsam, Kız Ölür." Anında Sustu Bağlı Beden, Kun Devam Etti Sözlerine. "Kızın Yaşamasını İstiyorsan Yanımda Kalırsın."
Başını Korkuyla Salladı Renjun. Eğer Jaerim'in Başına Bir Şey Gelirse Kendini Asla Affetmezdi.
"Ama Yanımda Kalacaksan Da, Eskisi Gibi Olacaksın."
Son Gelen Cümleyle Dondu Kaldı Minik Beden.
Eskisi Gibi Mi..?
...
Minhyung Çalan Cihazı Önemsemeden Önündeki Dudakları Öpmeye Devam Etti Fakat Yarım Saat Geçmesine Rağmen Israrla Çalmaya Devam Eden Telefonla Donghyuck Minhyung'tan Ayrıldı Ve Nefes Nefese Konuştu.
"Belki Önemlidir Minhyung, Aç."
Minhyung Derin Bir Nefes Verip Masanın Üzerindeki Telefonunu Almak İçin Donghyuck'un Üstünden Kalktı. Bu Sırada Donghyuck Doğrulup Yarı Çıplak Olan Minhyung'u Süzmeye Koyulmuştu.
"Arayan Renjun?"
Donghyuck Renjun'in İsmini Duyunca Şaşkınlıkla Minhyung'un Yanına Gitmişti Hızla. En Son Konuştuklarından Sonra Yurda Gelmemişti Gece Yarısı Olmasına Rağmen. Donghyuck Sinirlenen Minhyung'u Sakinleştirmişti Az Çok Ama Şimdi Neden Arıyordu?
"Açsana!" Donghyuck Merakla Omuzunu Dürttüğünde Minhyung Başını Telefona Çevirip Yeşil Tuşa Basmış, Cevap Vermişti Renjun'in Aramasına. Donghyuck'un Da Duyması İçin Telefonu Hoparlöre Almıştı.
"Renjun?"
"Merhaba, Minhyung İle Mi Görüşüyorum?"
Gelen İnce Kız Sesiyle Kaşlarını Çattı Minhyung. Bu Da Kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]