İyi Okumalar~
...
"Donghyuck Ben Dışarı Çıkıyorum!"
Renjun Montunu Giyerken Mutfakta Yemek Yapmakta Olan Donghyuck'a Bağırdığında Donghyuck Elindeki Domatesle Dış Kapıya Doğru Koşmuş Tek Kaşını Kaldırarak Beyaz Saçlı Bedene Bakmıştı. "Nereye Jun?"
"İşim Var Hyuck, Gelirim Bir Saate."
Donghyuck Şüpheci Bir Bakışla Renjun'u Baştan Aşağı İncelemeye Başladığında Renjun Göz Devirmişti.
"Nereye Gidiyorsun? Minhyung'un Haberi Var Mı Gittiğinden?"
Renjun Gözlerini Bir Daha Devirdi Ve Başını Onaylarcasına Salladı. Donghyuck Biraz Daha Şüpheli Şüpheli Baktı Renjun'e. Ama Madem Minhyung İzin Vermişti, Donghyuck'un Bir Şey Demesine Gerek Kalmamıştı.
"Çabuk Gel, Yoksa Yemeği Kaçırırsın."
Renjun Donghyuck'un Bu Anne Tavırlarına Güldü Ve Donghyuck'un Yumuşak Yanaklarını Ellerinin Arasına Alıp Uzun Uzun Sıktı.
"Ama Hyuckie Bana Ayırır Değil Mi~? Ayırır Ayırır~"
Donghyuck Kendini Güç Bela Kurtardı Renjun'in Ellerinden. Ardından Omuz Silkti Ve Mutfağa Doğru Yürümeye Başladı. "Bilemiyorum, Sanırım Ayırmayacağım."
Renjun Güldü Ve Başını İki Yana Sallayıp Evden Çıktı. Ama İkisi De Biliyordu Ki, Donghyuck Renjun İçin Fazla Fazla Ayıracaktı Yaptığı Güveçten.
...
"Evden Çıktı Efendim. Şu An Buluşma Alanına Doğru Yürüyor."
Takım Elbiseli Adam Siyah Lüks Aracın Kapısını Açıp Filtreli Camdan Dışarıya Bakan Adama Hitap Ederek Konuştuğunda Mavi Saçlı Olan Başını Onaylarcasına Sallayıp Dışarıyı İzlemeye Devam Etti.
"Ne Yapacağız Efendi Qian?"
"Takip Edin."
"Emredersiniz Efendim."
Adam Aracın Kapısını Kapattıktan Sonra Şoförün Yanındaki Koltuğa Geçip Oturdu Ve Şoföre Gerekli Talimatları Verdi. Bu Sırada İse Qian Kun Hâlâ Dışarıyı Seyrediyordu.
"Demek Teklifimi Kabul Ettin Ha Huang Renjun?"
Elini Yasladığı Yanağından Çekti Ve Sırıttı. Hep Bu Anı Beklemişti. "Sonunda, Sonunda Beni Kabul Ettin Renjun. Ama..." Derin Bir Nefes Verdi Ve Biraz Camı Açtı. Taze Havayı Solurken Gözlerinin Koyuluğu Artmıştı. "...Bunca Yılın Ardından..."
Çok Gürültülü Olan Dışarı Yüzünden Camını Kapattı Ve Geriye Yaslandı. Gözlerini Kapatıp Renjun'in Gülümseyen Yüzünü Aklına Getirdi Ve Gülümsedi. Gözleri Yavaş Yavaş Açılırken Mırıldandı. "...Ben Seni Kabul Edebilecek Miyim? Hm?"
...
"Hyung! Jisung Beni Rahat Bırakmıyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
119 | Nct Dream + Kun
Mystery / Thriller"Minhyung, Renjun'e Ulaşamıyorum!" ®Woojeshin | Nct Dream + Kun [Markhyuck + Nomin + Chensung + Kunren]