#13

179 17 140
                                    

"Günlerdir Doğru Yapamıyorsun, Hâlâ Denemek Mi İstiyorsun?"

Karşısındaki Mankene Geçirdiği Birkaç Hızlı Tekme Sonrası Beden Büyüğünden Gelen Soruyla Başını Kaldırdı Ve Sert Bakışlarını Ona Çevirdi. Yüzünde Asla Mimik Oynamıyor, O Keskin İfade Günlerdir Burada Olmasına Rağmen En Ufak Fire Vermiyordu.

Zhong Chenle, Park Jisung'u Öldürdükten Sonra Tam Anlamıyla Hayalete Dönüşmüştü. Çok Az Yiyor, Uyuyor Ve Gününün Geri Kalanını İdman Yapmaya Harcıyordu. Eskiden Online Oyunlar Oynamaya Bayılan Beden Şimdi Sadece Operasyonlarda Kullanıyordu Bilgisayarını. Boş Zamanlarında Teknolojiyle Uğraştığını Kimse Görmemişti. Zaten Boş Zamanı Da Neredeyse Hiç Yoktu. Yalnızca Antrenman Sonrasında Dinlenirken Biraz Oturuyor, Gözlerini On Beş Dakikalığına Kapatıp Tüm Dünya İle İletişimini Kesiyordu.

Zhong Chenle Kendisini Ölüm Makinasına Çevirmeye Karar Vermiş, Onun İçin Gelişmeye En Uygun Yeri De WayV Olarak Belirlemişti. NCT'de Olsa Hyungları Kısa Bir Süre Sonra Antrenman Yapmayı Yasaklardı Lakin Kun Öyle Değildi. Chenle'nun Kararlılığını Gördüğü Gibi Tüm Ekipmanlarını Ona Açmış, Gelişimini Yakinen Takip Etmişti. WayV'nin Yeni Gözdesi Olma Yolunda Emin Adımlarla İlerliyordu Küçüğü, Bunu İzlemek Ayrı Zevk Veriyordu WyV'nin Liderine.

"Bacağını Sola Doğru Kır, Yoksa Rakibine Vursan Dahi Düşersin."

Sicheng'in Dediklerini Aynen Uygulayan Chenle Karşısındaki Mankene İstediği Gibi Vurduğunda Yere Çöktü Ve Nefeslendi. Günlerdir Bu Harekete Çalışıyordu Ve Sonunda Başarmıştı. "On Beş Dakika Mola."

Yerden Kalkan Chenle Havlusunu Aldığı Gibi Soyunma Odasına Doğru İlerlerken Saate Baktı Sicheng. Chenle'nun Gün İçerisinde Dinlendiği Zaman Gelmişti Demek. Kendi Havlusunu Boynuna Asıp Soyunma Odasına Geçti Sicheng De. Chenle Her Zamanki Gibi Köşeye Oturmuş, Gözlerini Kapatıp Zihnini Dinlendirmeye Geçmişti.

Suyundan Yudum Yudum İçen Sicheng Bir Süre Sessizce İzledi Küçüğünü. Görünürde Yanlış Bir Şey Yoktu, Sahiden De Yalnızca Dinleniyordu Zhong Chenle. Soyunma Odasından Çıktı Ve Üst Katın Merdivenlerine Doğru İlerledi Sicheng, Kun'a Bugünün Raporlarını Vermeliydi. Kun Özellikle Chenle'yu İzlemesini İstemiş, En Ufak Anormalliği Bildirmesini Söylemişti Lakin Sarı Saçlıda Herhangi Bir Sorun Yoktu. Tam Anlamıyla WayV Üyesi Olmaya Adamıştı Kendini, Tam Da Ondan Beklenildiği Gibi.

"Her Şey Beklediğin Gibi İlerliyor Kun."

Suyundan Bir Yudum Daha Alan Sicheng Koltuğa Otururken Masadaki Belgelerle Uğraşan Kun Başını Kaldırdı Ve Yorgun Bedene Ufak Bir Bakış Attı. Mesajı Alan Sicheng Konuşmaya Devam Etti. "Telefonu Yok, Bilgisayara Sadece Görev Zamanı Bakıyor Ve Geceleri De Antrenmanı Biter Bitmez Uyuyor. Herhangi Bir Kötü Alışkanlık Ya Da Maddeye Rastlamadım. Dün Akşam Yemekte Özenle Açtığın 1969 Şarabından Da İçmedi."

"Yangyang Yedi Kadeh İçip Bize Bırakmadığından Olabilir."

"Kunhang Uzattı Ona Da," Saçlarını Geriye Attı Ve Başını Deri Koltuğa Yasladı Terli Beden. Duş Almaya İhtiyacı Vardı. "Ama Chenle Reddetti."

Elindeki Belgeyi Bıraktı Ve Gülümsedi Kun. Şu Aralar Tek Bir Şeyin Haricinde Her İşi Kolaylıkla Yolunda Gidiyordu. "O Hâlde Chenle'yu Resmi Olarak WayV Üyesi İlan Etmenin Zamanı Geldi."

...

"Minhyung, Ona Tuz Atman Gerekiyordu Şeker Değil!"

Donghyuck'un Sinirle Bağırması Üzerine Kavanozu Yerine Koyan Minhyung Hızla Etrafına Bakınırken Elindeki Spatulayla Alnına Vurdu Donghyuck. Bir İnsan Yemek Konusunda Nasıl Bu Kadar Kötü Olabilirdi Tanrı Aşkına?

119 | Nct Dream + KunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin