#14

210 17 96
                                    

Renjun Üzerindeki Takımı Çekiştirirken Aynadaki Görüntüsüne Baktı Sessizce. Gerçekten De Bunu Yaptığına İnanamıyordu Fakat Başka Çaresi Kalmamıştı. 119 Tamamen Dağılmış, Jisung Ölmüş Ve Chenle Çeteye Sırtını Dönüp WayV'ye Katılmıştı. Minhyung Ve Jeno Duyduğuna Göre Kanlı Bıçaklıydı, Jaemin'den Haber Alamamıştı Ve Donghyuck Yalnız Başına Kalmıştı. Renjun'in Bildikleri Buydu Ve Daha Fazla Dayanamıyordu Yaşanılanlara.

Kun'un Eziyetleri, Psikolojik Şiddeti Asla Bitmiyor, Hayatı İstediği Gibi Gitmiyordu. 'Belki Onun İstediğini Yaparsam Beni Eskisi Gibi Özgür Bırakır...' Diye Düşünmüştü Başta Ve Gülümsemişti Aylar Sonra Kun'a. Aklında Yeniden Kaçmak Vardı Fakat Bu Sefer Yalnız Başınaydı.

Chenle İle İletişim Kurmayı Denemişti Ama Küçüğü Israrla Reddetmiş, Hatta Bir Keresinde Kun'a İspiyonlamıştı Her Şeyi.

Kun Çok Sinirlenmişti Bu Duruma Ve İlk Defa Ne Yapacağını Bilememişti Renjun. Bir Daha O Odaya Kapatılmak İstemediği İçin Son Çare Evlilik Teklifini Kabul Ederken Bulmuştu Kendini. Böylece Hazırlıklar Yapılmış, Kendini Bu Aynanın Önünde Bulmuştu.

Evleniyorlardı, Kun'un Yıllardır Kurduğu Hayali Gerçekleşiyordu Fakat Aynısı Renjun İçin Geçerli Değildi. Uğradığı Tüm Baskıların Son Bulması İçin Kabul Etmişti Bu Evliliği.

"Hazır Mısın Renjunnie?" Odaya Giren Sicheng'in Üzerindeki Siyah Takım Onu Olduğundan Daha Karanlık Gösteriyordu. Kollarındaki Altın Sarısı Ejderha Desenleri İse Bambaşka Bir Hava Katmıştı. Gözleri Doldu Onu Gören Renjun'in. Hayır Demek İstedi, Vazgeçtim, İstemiyorum Demek İstedi Lakin Tek Yapabildiği Başını Sallamak Olmuştu. "Güzel, Gel Yanıma, Seni Ben Kun'a Götüreceğim."

Sicheng'in Koluna Girerken Gözleri Buğulandı Renjun'in. Bu Odadan Çıktıktan Sonra Bitecekti Her Şey. Artık Huang Olmayacak, Tamamıyla WayV'ye Ait Olacaktı.

"Sicheng Ge-"

"Geri Adım Atmayı Aklından Bile Geçirme. Kun Uzun Zamandır Bu Anın Hayaliyle Yaşıyor Ve Engel Olunmasına Hiçbir WayV Üyesi İzin Vermeyecek."

Sicheng'in Dedikleriyle İç Çekti Renjun. Tahmin Etmesi Gerekirdi...

"Onu Terk Etmiştim, Nasıl Oldu Da Beni Hâlâ Sevebildi?"

Odadan Çıkmadan Önce Fısıldayan Bedene Çevirdi Başını Sicheng, Dudaklarını Kaplayan Belli Belirsiz Gülümsemeyle Sanki Olmadığı Biri Gibi Duruyordu. 

"Kun'un Seni Sevmek İçin Bir Sebebe İhtiyacı Yoktu, Olmadı Da Hiçbir Zaman." Kapıyı Açan Sicheng İç Çekerken Adımları Hızlanmış, Etrafına Kısa Bir Bakış Atmıştı. "Sen Onu Terk Etmek İçin Binlerce Neden Bulurken O Seni Sevmemek İçin Neden Aradı Ama Bulamadı."

"Sicheng Ge, Kun İle Daha Fazla Beraber Olsaydım Eğer-"

"Daha Fazla Beraber Olsaydınız, Kun Bu Kadar Gaddar Olmazdı Renjun. Onun İçindeki Kana Susamışlığı Ortaya Senin Yokluğun Çıkardı."

Sessiz Kaldı Renjun.

Lakin Demeyi Çok İstemişti Sicheng'e.

"İşte Tam Da Bu Yüzden Gittim Ya." Diye.

...

"Minhyung, Duyuyor Musun?"

Kulağına Dokunan Donghyuck Kulaklığın Çalışıp Çalışmadığını Test Ederken Karşı Taraftan Cevap Gecikmedi.

"Keşke Hep Böyle Duysam Sesini."

119 | Nct Dream + KunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin