#8

365 35 92
                                    

Medya İle Okumanız Önemle Rica Olunur <3

İyi Okumalar!

...

"Dur Bakalım Doğru Anlamış Mıyım..?" Karşısındaki Adama Uzattığı Silahı Bir An Olsun Yere İndirmezken Şaşkınlıkla Söylendi Chittaphon. "Siz Sicheng'i İstiyorsunuz, Karşılığında Da Jungwoo'yu Bize Vermeye Razısınız, Öyle Mi?"

Alayla Gülen Chittaphon'un Tam Da Alnına Yasladığı Silahı Görmezden Geldi Ve Çarpık Sırıtışının Yüzünü Kaplamasına İzin Verdi Yoonoh.

"Aynen Öyle, Sicheng'i Geri İstiyoruz."

"Beni Aptal Mı Sandın Sen Yoonoh?"

Chittaphon Boştaki Eliyle İşaret Verdiğinde Arkasından Çıkan Wayv Tam Teçhizatlıydı. Üstlerindeki Kurşun Geçirmez Yeleklerden Tut, Ellerindeki M416'lar Can Alıcı Mat Siyah Rengiyle Parlıyorlardı Adeta.

"Bizde Bir Üyeyi Daha Kaybedecek Göz Var Mı Sence?"

Kun Sinirle Konuştuğunda Güldü Ve Başını Salladı Yoonoh. "Taeyong Da Öyle Düşünmüştü."

Yoonoh Islık Çaldığında Arkasından Çıkan NCT Ve 119 Üyeleri Hem Daha Fazla, Hem De Daha Teçhizatlıydı. Yukhei Sinirle Nefes Verip Karşısındaki Bedene Baktığında Aldığı Tek Tepki Kendisine Öpücük Atan Jungwoo'ydu. Elindeki Pompalı Sevimliliğini Örtüyordu Fakat Umrumda Değil Gibiydi.

"Ne İstiyorsunuz, Açık Olun." Sicheng Elindeki M416'yı Yere İndirdiğinde Öne Çıktı Taeyong. Hemen Ardından Gelen Dongyoung Kalanlara Geride Kalmasını Söylerken Yoonoh Da Geriye Çekilmişti Lakin Gözleri Hâlâ Chittaphon'un Üzerindeydi.

"İstediğimiz Tek Şey Anlaşmak."

Kun Da Yanındaki Sicheng İle Öne Çıktığında Geri Kalanlar Geriledi. Liderler Öne Çıkmışken Gereksiz Konuşmalara Ve Gerginliğe Gerek Yoktu.

"Ne Tür Bir Anlaşma Bu?" Dedi Kun Başını Yana Eğerken.

Bu Sırada Sicheng'in Gözleri NCT'nin Üzerindeydi Ki, Fark Ettiği Detayla Silahını Taeyong'a Uzattı Hızla. "Yuta Nerede?"

Dongyoung Da Anında Silahını Sicheng'e Doğrulttuğunda Taeyong Sevgilisinin AKM'sinin Namlusunu İndirdi Ve Bıkkın Bir İç Çekişle Dikkatleri Üzerine Çekti.

"Konu Da Bu, Anlaşma İçin Gönderdiğimiz Yuta Da Geri Dönmedi. Newkidd Tarafından Alıkonulduğundan Şüpheleniyoruz."

Alayla Güldü Sicheng. "Şüphelenme, Alıkonulduğu Kesin."

Kun Duyduklarını Hızla Süzgecinden Geçirdi Ve Başını Kaldırıp Eskiden Lideri Olan Bedene Baktı. Yalan Söylediğini Gösteren Bir Emare Görememişti Ki, Uzun Yıllar Yanında Çalıştığını Varsayarsa Taeyong'un Şu An Ne Düşündüğünü Bile Söyleyebilirdi.

"Newkidd'e Karşı Birleşmek Mi İstiyorsunuz?" Dedi Sonunda Kun Kendi Kabuğundan Çıkıp. Taeyong Başını Sallarken Sicheng Şüpheyle Silahını İndirdi.

"İhanet Etmeyeceğiniz Ne Malum? Ya Da Newkidd İle Birleşip Bizi Tuzağa Çekmeyeceğiniz?"

Kun'un Sert Sözleri Üzerine Taeyong Eliyle Ufak Bir İşaret Yaptı Ve Arkasından Çıkan Jungwoo, Yoonoh, Sungchan Ve Shotaro Dongyoung'un Hemen Arkasındaki Yerini Almıştı.

119 | Nct Dream + KunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin