instagram: zynepguvercin
instagram: dunyakuzey
twitter: zeynepguvercin_
tumblr: inastris
spotify: mitolojik.biri (kehribar zehri için liste var)
Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
YENİ BÖLÜM SINIRI 400 OY VE 400 YORUM
🍂✨
♪Zayn – There You Are♪
🍂✨
Bu aralar sık sık dinlediğim yabancı şarkıyı mırıldanarak düzenli bir şekilde avucumda topladığım saçlarımı lastik tokamla sıkıca sararken, at kuyruğu yaptığım saçlarımı inceledim. Birkaç saat sonra saç diplerim acıyacak olsa da, boğazlı kazak giydiğimde saçlarımı at kuyruğu yapmayı seviyordum. Siyah kazağımın boğazını düzgün bir şekilde katlayarak düzelttiğimde makyajımı tamamlayıp, kahverengi mat rujumu da sürerek banyodan çıktım. Seçtiğim ince altın zincirli kolyelerimi ve halka küpelerimi taktım. Yüksek topuklu ve siyah bileğimde biten botlarımı kutusundan çıkardım. Çantama bilgisayarımı ve ders notlarımın olduğu dosyamı yerleştirdim evde bir şey unutmak istemiyordum. Çantamın içindekileri kontrol ederken gözlerim çantamın küçük gözünde duran müzik çalarıma takıldığında gülümsedim.
Günler geçip gidiyor, havalar tamamen soğumadan ara sıra dışarı çıkıyor ve evime yakın sahilde koşuyordum. O koşuların birinde kendimi müziğe kaptırmış ilerlerken Kuzey bir anda yanımda bittiğinde korkmuş ve avucumdaki minik müzik çalarımı düşürerek kırmıştım. Kuzey çok üzüldüğüm için şaşırırken aynı zamanda korkuttuğu için utanmıştı da. Müzik çalarımı seviyordum, asla onsuz bir yere gidemezdim ve istediğim kahverengindeki modeli bulmak için kaç internet sitesini kontrol etmiştim hatırlamıyordum. O akşam barda çalışırken Kuzey her zamanki saatinden daha geç, kapanış saatine doğru geldiğinde karşıma oturmuş ve elindeki minik kutuyu önüme bırakmıştı. İçinde müzik çalarımın aynısı vardı. Nasıl bulduğunu bilmiyordum ama hem çok utanmış hem de çok sevinmiştim. Kabul etmemeye çalışsam da mutlu olduğumu saklayamamıştım ve Kuzey gözlerimin güldüğünü söyleyerek, reddimi kabul etmeyeceğini dile getirmişti. O günden beri hediye benimleydi ve üstelik içine müzik eklemişti. Başkası olsa kızabilirdim ama Kuzey'le zevklerimiz ortaktı ve eklediği şarkılar çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kehribar Zehri
RomanceGeçmiş ve gelecek birbirine karışırken bir pusulanın içine kapatılıyorum. Avuçlarımda biriktirdiğim gerçekliği birbirine çarpıp karıştırırken hapsedildiğim pusula bir dağdan aşağı bırakılıyor, sarsılıyor. Taklalar atarak yuvarlanıyorum. Sonra... So...