2. Feladat megoldásom

110 10 11
                                    

Nekem a ,,fiával" szó jött ki :D

Leo hét éves volt. Szőke, kócos haja volt és ragyogó barna szemei. Mindig felhúzta az orrát, ha nevetett. Ilyenkor a kis szeplőit eltakarták a mosolyráncok. 
Reidlosnak fia arca úszott a szeme előtt. Egy bomba robbant fel a közelben, ami visszarántotta a sötét valóságba. Csapattársaival még jobban összehúzták magukat a vékony repedésben, amiben hasaltak. A nap már kezdett felkelni, de a katonák azt se vették észre amikor lement. Halvány sugaraival narancssárgára festette a gyér növényzetet. A férfiak arca vörös fényben úszott. Vörös volt a fény, akár a vér. Árnyékai játszottak a beesett, fáradt, kétségbeesett barázdákon.
Reidlos most a feleségére gondolt. Szorosan lehunyta a szemét, levegővétele port kavart fel az orra előtt. Isabell gyönyörű, hullámos hajára és lágy mosolyára koncentrált. Ő otthon ült, biztonságban a kicsi Leóval. Nagyon messze tőle. Elképzelhetetlenül messze. A férfi mindent megadott volna, csak hogy újra láthassa őket.
Az egyik katona mellette felpattant, és fegyverét előre szegezve kiugrott az árokból.
Reidlos teli torokból ordított, ahogy a többi férfi is, akik mellette voltak.
- Ne menj ki!
De hangjukat elnyomta a gépfegyver kattogó, fülsüketítő hangja. Majd néma csend. Egy puffanás.
Reidlos összezárta a szemeit. Pulzusa ismerősen dübörgött a fülében.
Fiára gondolt, aki bizonyosan épp békésen játszadozott játékautóival.
Ahogy a szél bele kapott szőke fürtjeibe. Ahogy a nap sugarai arany színű pöttyöket csaltak a szemébe.
A férfi piszkos arcán ösvényt törtek a néma könnyek. Újabb robbanás. A föld ezernyi darabkái csapódtak az arcába, ő pedig hátraverődött. A füle sípolt. Nem hallott semmit.
Összeszorította remegő kezét, míg egy másik könnycsepp végigfutott arcélén.
Beszélni szeretett volna.
Beszélni a fiával.
Haza menni.

Érdekességek:
1: Nem akartam ennyire szomorúra írni
2: Írás közben Sofia Garson- Come back home zenéje szólt. (Már tudom miért lett ennyire szomorú...)
3: Reidlos visszafelé Soldier - ami katonát jelent.

Ti hogy áltok?

Írjunk együttWhere stories live. Discover now