•Az előző feladat megoldás csúszni fog. Remélem ti nem vagytok lemaradva, de ez egy NAGYON FONTOS rész lesz. Ezért szeretném mihamarabb kirakni. Kérlek, ha fejlődni szeretnél, vagy csak kommentelni, olvasd el. Lehet hasznodra válik•
Halihó írópalánták!
❤️ Újabb képeket hoztam ❤️
Feladat: Válasszatok egy képet (ha gondoljátok többet is lehet) és írjatok róla egy rövid történetet!Tippek:
- Nézd meg alaposan a képet!
- Gondolkodj az előzményeken, érezd át a helyzetet.
- Tegyél fel kérdéseket: Milyen hangulata van? Mi történhetett? Kik szerepelnek rajta?
- Ha úgy könnyebb, elnevezheted mindkét szereplőt, mielőtt nekiállsz alaposabban megnézni a részleteket.Követelmény:
- Bármikor megcsinálhatod, akár ma, vagy két év múlva is.
- Elküldheted nekem, de ha nem akarod, akkor csak írd meg, hogy: Szia, otthon megírtam, az tetszett benne hogy... Ezt találtam nehéznek..., ilyesmik. Köszönöm.
- Ne csapd össze!!!! Dolgozhatsz akár napokig is, csak jó munka kerüljön ki a kezeid közül!
⬇️
Ezekre érdemes odafigyelned közben:
• Ne legyen benne szóismétlés - ha nem jut eszedbe semmi, nézd meg a szinonima szótárt (Végülis, ezért találták fel! Neten is van pár.)
• Figyelj a helyesírásra, ha valamit nem tudod hogy írnak, keress rá. És igen, nem Muszály, hanem MUSZÁJ! -Ettől a falra mászok, köszönöm-
• Ne legyenek benne olyan szavak, mint az: xd, dik, mivaaan? (De gondolom, akik itt vannak legalább ezt tudják)
• Szépen lassan vezess be mindent, hogy az olvasó megértse.
• Ne kalandozzanak el a gondolataid, mint-
Hanna rezzenéstelen tekintettel bámult maga elé. A nagymamám pudlija rózsaszín.
Ez erős példa, de gondolom értitek. 😂
• Ha a főszereplőd Lucy Mendelson, akkor az apja ne legyen Kovács István!! Dönts el, hogy magyar vagy angol nevekkel dolgozol. Ugyan ez igaz helynevekre is Pl: Kyra Smith a József Attila utcában élt, Londonban.
Na jó, talán ez is túlzás. De értitek—vagy minden magyar, vagy minden angol! (Kivéve különleges esetekben mint a költözés, de ebbe nem mennék bele)
• Ha szereplőtöket hirtelen hatalmas trauma éri, képzeljétek magatokat a helyébe! Ti mit csinálnátok?Rossz: - Rosie, meghalt Jack.
- Ó! - kiáltott fel a lány.
Jobb: - Rosie...Jack...meghalt - dadogta a fiú.
A lány fájdalmasan felkiáltott és a földre hanyatlott. Szeméből patakzott a könny, kezét mellkasához szorítva zokogott. A szíve kettétört, hatalmas ürességet érzett, óriási fájdalmat. Mélyről jövő, szakadozó hörgéssel felordított.Persze nem kell ennyire tragikusnak lennie. Az emberek többsége hirtelen lesokkolódik, tagadja, felismeri, zokog stb.
De igaz akkor is, ha valaki nem halt meg, hanem mondjuk eltévedt. Én biztos eléggé megijednék. Bármi is, legyenek benne érzelmek! Részletesen írd le!
• Kevés szereplő legyen benne, ha egyszerre sorolod fel az összeset, akkor összekeverik az emberek, vagy elfelejtik.Hirtelen ennyi jut eszembe
Igyekszem mostantól kritikus őszinteséggel fordulni a beadott munkákhoz.
Ezt lehet kérni.
- Szia, itt a munkám. Kaphatnék véleményt?
Ha nem akarod meglátni a hibáidat más szemszögből, akkor nem fejlődsz. De persze nem muszáj kérni az őszinteségemet.Legyetek bátrak, minden munka jó munka, csak csiszolni kell rajtuk!
Én sem vagyok profi, természetesen nekem is van hova fejlődnöm. Remélem, azért tudtam segíteni valamiben.
! Itt sértődésnek helye nincs !
Akkor lássuk a medvét, készen álltok?
1.
YOU ARE READING
Írjunk együtt
RandomKreatív írásgyakorlatok. Ha szeretnéd fejleszteni a kreativitásod, és tippeket adni/kapni más kezdő írótól, nézz be ide! Fejleszd magad minden téren, és élvezd!