💐Szervusztok angyalkák!💐
Ma igazán érdekes és furcsa feladatot hoztam!
Nem kell mást csinálnotok csak: hallgatóznotok.Azt gondolod olyan hallgatózásra gondolok, mintha öregasszony lennél aki kíváncsi valami új pletykára?
Hát édesem, pontosan arra gondolok.Feladat: Figyelj a körülötted lévő emberekre! Hallgasd miről beszélnek. Jegyzed meg a neveket, próbálj beleképzelni valakit és írj belőle valami nagyszerűt! Csinálhatod a buszon, buszmegállóban, kávézóban, utcán, suliban, de ha egyikhez sincs kedved két családtagod közötti beszélgetést is kiszínezhetsz (ez egy kicsit unalmasabb)
Ezekre ügyelj:
🪐 Nehogy lebukj! Igyekezz csendes szemlélő lenni, hisz a hallgatózás nagyon rossz dolog (de persze mindenki csinálja))
🪐 A terjedelmet újra rád bízom! Figyelj a stílusodra, legyél kreatív és maximalista. Ne kapkodd el!
🪐 Ha igazán profi akarsz lenni fogj egy kis jegyzetfüzetet és egy tollat!
Agatha Christie mindig leült egy parkba kihallgatni és lejegyzetelni más emberek egyszerű és unalmas beszélgetését, hogy még különlegesebb és életszerűbb karakterei legyenek!! Ezeket a dialógusokat a könyveibe is felhasználta. Szóval ne gondold magad s ijesztőnek se gonosznak. Ha Aggie hallgatózott te is csinálhatod.(Funfact pont tegnap hallottam a szállodában egy gazdag családot arról beszélni hogy a nagyapa unokaöccsének a fiának a barátnője épp most vett egy szigetet..és "pár" motorcsónakot is hozzá.
Jó itt rendesen pofát vágtam anyukámnak aki a szoba másik végében dolgozott..De nyugi, a gazdagok nem látnak semmit)Mindenkinek sok sikert!!
Puszi: Luca
💋
YOU ARE READING
Írjunk együtt
RandomKreatív írásgyakorlatok. Ha szeretnéd fejleszteni a kreativitásod, és tippeket adni/kapni más kezdő írótól, nézz be ide! Fejleszd magad minden téren, és élvezd!