5. Feladat megoldásom

52 7 1
                                    

Mát nagyon ki akarom rakni a következő feladatot! Szóval csapjunk bele.

A negyedik képet választottam.

Az utcai lámpák bizseregve kattantak fel a városban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az utcai lámpák bizseregve kattantak fel a városban. Kezdett sötétedni. Az égen pár csillag is megjelent, de halvány fényüket eltakarták a felhők. Az emberek gondterhelten összenéztek és bezárták maguk mögött az ajtót. Csak az ablakokból kiszűrődő világosság jelezte, hogy van bent valaki. Senki nem járkált az utcákon. Még a macskák is fedezékbe vonultak. Veszély illata volt az éjszakának.

A hold felbukkant a tornyok felett. Szürke fényével beragyogta a tetőket, és őt is. Csuklyája szorosan a szemébe volt húzva, csak hegyes álla, és vékony, szépívű ajkai látszódtak ki alóla. Ruháját fújta az erős szél. Sötétkék öltözéke szinte teljesen beleolvad környezetébe, csak az arany, kacifántos hímzések futották végig a testét, meg-megcsillanva. A hátulról világító hatalmas hold ezüstös körvonalat festett köré.

Futni kezdett a tetőgerincen. Talpával halkan simult a talajnak. Úgy mozgott, akár egy párduc. Észrevétlenül, és teljesen némán. Nem erőltette meg magát, könnyen vett minden akadályt. Házakon ugrott át, kupolás házakról csúszott le. Nem volt nehéz dolga. A város messziről úgy nézett ki, akár a sok összezsúfolt papírdoboz, kis tornyocskákkal. Csak pár, díszes kupolástetejű épület volt. Azok voltak a kedvencei.

Imádott megkapaszkodni a tetején, megpördülni és leszáguldani róla, az utolsó pillanatban elrúgnia magát, és bukfencezve megérkezni a másik ház lapos tetején.
Nesztelenül mászott fel egy kiugró oszlopra. Elhelyezkedett a tetején, tekintetét végigjáratta a városon. Mezítelen karját bizsergette az esti levegő, de nem zavarta. Felhúzott lábaival, előreugró vállaival még jobban hasonlított egy ragadozóra.

Az előtte lévő ablakot nézte. Bent még égett a villany, a függönyt zizegtette a szél. Bent valaki mozgolódott. A fiú benyúlt sötét ruhája alá, és kitapogatta a fegyvereit. Ujja megpihent az egyiken, majd a másikhoz nyúlt, és előhúzta. A holdfény megcsillant a pengén. Ez volt a kedvence kése. A lófejes.
Érzelemmentesen nézett vissz az ablakra.
Komoly volt, és határozott.
Hisz ez volt a dolga.

Írjunk együttWhere stories live. Discover now