17. feladat

30 3 6
                                    

Sziasztok! Érdekes feladatot hoztam nektek.

Feladat: Az utolsó pillanatok- a félelem és a fájdalom megjelenítése az írásban
Képzeld el, hogy a karaktered haldoklik, vagy valamilyen elviselhetetlen fájdalom gyötri. Mindezek miatt hatalmas félelem és rettegés tölti el. A feladatot az hogy az írásodban érzékletesen jelenítsd meg az intenzív érzelmi és testi állapotot.
A cél hogy az olvasó szinte átélje a karaktered félelmét fájdalmát és rettegését mintha ő maga is ott lenne.

SEGÍTSÉG:🔥
Ha felteszed ezeket a kérdéseket magadnak, könnyebben tudsz írni.

•a félelem forrása; Mi az amitől a karaktered retteg? A haláltól, az ismeretlentől, vagy valami konkrét dologtól? Hogyan érzékeli ezt a félelmet? Próbálja elfojtani vagy átadja magát neki?

•Testi fájdalom; Érzi a fájdalmat? Mentális vagy fizikai fájdalom? Ez a fájdalom lüktet szorít és éles? Hogyan reagál a teste?(görcsbe rándul, remeg, lebénul)

•Belső küzdelem; Mi játszódik le a karaktered fejében? Próbál küzdeni vagy felakarja adni? Gondolataiban éppen próbál visszatekinteni az életére, emlékek után kutat, esetleg valakire akit szeret?

•Környezet leírása; Hol történik mindez? Talán hideg, nyirkos, sötét helyen van amely fokozza a félelmét? Vagy éppen egy békés helyen van, de a belső rémület fokozza a küzdelmét?

TIPPEK🩷:
Ne félj a részletektől! Az apró érzékelések - egy izom rándulása, a verejték gyöngyözése, légzés egyenletlensége - mind segítenek abban hogy a olvasó átélje a helyzetet.

Használj változatos szókincset, hogy a rettegés különböző árnyalatait is megmutasd.

Próbálj a karakter perspektíváján keresztül írni, hogy az olvasó közvetlenül az ő érzései élje át.

‼️‼️SZÓVAL FOGD AZT A KARAKTERT ÉS KEGYETLENÜL NEHEZÍTSD MEG MINDEN EGYES PERCÉT‼️‼️😊

Sok sok sikert!
Puszi; Luca

Ui: Te félsz valamitől?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Írjunk együttWhere stories live. Discover now