Mivel tegnap volt Halloween, így gondoltam ez a feladat a köré épülhetne. Lehet kicsit sablonos vagy lejárt lemez, de igyekszem feldobni valahogy. Van egy csomó új ötletem, alig várom, hogy azokat is megmutassam!
Mivel régen volt képes feladat, és a legtöbben szeretitek, ma újra rajzokat hoztam nektek!
Feladat: Válasz egy (vagy akár több) képet és írj róla egy történetet!
Figyeljetek a terjedelemre! Ne legyen túl rövid.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Nem tudod, hogy állj neki? Segítek!
Nézd meg alaposan a választott képedet.
- Kik a szereplők?
- Mit csinálnak?
Próbálj olvasni a mimikájukról, a testtartásukból!
- Mi a helyszín? Hol vagyunk?
- Milyen lehet a szereplőnk jelleme? Kíváncsi, ijedt, boldog, nyugodt, mérges?
- Nézd meg a hátteret, az apró dolgokat!‼️Ha lehet, válassz olyan képet, amit NEM az előtted lévő választott.
Sokszor észrevettem, hogy van pár tök jó kép amiről szuper dolgokat lehetne írni, mégis a legtöbben ugyanazt az egy képet választják.‼️Ha igazán fel akarod adni magadnak a leckét, válassz olyat amire kevesebb ötleted van. Esetleg, az összes képről írni valamit! Gondolkozz rajta, nézegesd, időd van bőven.
Ha nem is küldöd el nekem de mégis megcsináltad, mindenképp küldj visszajelzést!
Tetszett, nem tetszett, könnyű volt stb.
KAMU SEDANG MEMBACA
Írjunk együtt
AcakKreatív írásgyakorlatok. Ha szeretnéd fejleszteni a kreativitásod, és tippeket adni/kapni más kezdő írótól, nézz be ide! Fejleszd magad minden téren, és élvezd!