Sziasztok szépségek!
Még mindig küzdöm az írással, de úgy látszik nem csak azzal. Mostanában az önbizalom hullámvasút különleges pályáján száguldok.
Na, de nem azért jöttem, hogy magamat sajnáltassam vagy mentséget keressek mint egy alsós gyerek aki elfelejtette a házi feladatot.
Nem szeretnélek megakadályozni titeket a haladásban és a kreativitásban, szóval jönnek az újabb feladatok! Remélem ti készen álltok.
♥️Feladat: Írj egy olyan mítoszt, ami megmagyaráz valamit.
Sajnálom, ennél jobban nem tudom leírni, de angolul sokkal érthetőbb. Itt is egy kép ami demonstrálja:
🃏A TÖRTÉNETED LEHET E 20 PÉLDÁBÓL DE AKÁR TALÁLHATSZ KI SAJÁTOT IS🃏
Elvárások:
⭐️ A történeted ne legyen nagyon rövid, igyekezz a hosszabb terjedelemre, de rád van bízva milyen hosszúra. (Ha megadom a pontos szó számot olyan mintha egy verseny lenne vagy egy lecke, és csak idegeskedéshez vezet)
⭐️ Ha megírtad, de nem akarod megmutatni, mindenképp jelezd, hogyan ment vagy tetszett e a feladat.
⭐️ Ez a téma érdekes és különleges, csináljatok valami sziporkázót! Mivel ez egy legenda/misztikum, érdemes lehet ÚGY IS ÍRNI ahogyan a legendák íródnak.
(Olvass el egy legendát, ha nem jut eszedbe pontosan milyen az a stílus, de fontos, hogy olyanba írd! Ez is egy fajta kihívás, kipróbálsz egy másik stílust!)
⭐️ Ha lehet valami izgalmasat és érdekeset írjatok horror helyett!
⭐️ Ó és kérlek! Itt sincs helye half angolnak nem akarok olya nevet látni mint a Levente Addams vagy Kinga Jones!Remélem tetszik a feladat, várom a ragyogó megoldásaitokat írókáim!
Legyetek jók, ezer puszi: Luca
💋💋💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Írjunk együtt
AcakKreatív írásgyakorlatok. Ha szeretnéd fejleszteni a kreativitásod, és tippeket adni/kapni más kezdő írótól, nézz be ide! Fejleszd magad minden téren, és élvezd!