Kelebeğini çağıran karanlık lordun, dokunduğu ruhu buza çeviren fısıltısı nüksetti kulaklarda.
Part³
- Kiliseye konan kelebek / Yazar -ஐ
|Bangpae yasak ormanı
"Sen gay olmayan adamı bile gay yaparsın Hanji. Artık bundan kesinlikle eminim."
Felix elindeki el fenerinin yürüdükleri yolu aydınlatıp zifiri karanlığı yarıp geçmesine müsade ederken, onun hemen peşinden gelen üçlü onun bu sözlerini kıkırdayarak cevapladı.
"Cidden ama! Adamı iki dakika içinde baştan çıkardın."
Kaiden'ın heyecanlı heyecanlı Felix'e katılmasıyla Seungmin, daha Jisung cevap veremeden "Aslında 4 dakika 24 saniye sürdü ve gay olmayan birini sadece Hanji'nin yüzüyle gay yapmak yüzde sıfır nokta yedidir ki bu imkansızın da üzerinde bir olasılık." Dedi ve gözlerini Jisung'a çevirip "Hem.. Onunla cidden yatmayacaksın değil mi?" diye meraklı bir tonla ekledi.
Jisung, nehrin iki kıyısını birbirine bağlayan tek köprüyü korumakla görevli olan otuzlu yaşlarındaki adamı, kur yaparak, onlara geçiş izni verir ve bundan kimseye bahsetmezse döndüklerinde ona harika bir gece geçirteceğini söylediği sözlerle kandırdığı için gram üzülme belirtisi göstermiyordu. Hatta aksine tek gelirleri olan bloglarının kurtuluşu için bunu yapmaktan oldukça gururluydu.
"Yüzde sıfır nokta yedi mi?!" Dedi şok olduğu sesinden belli olan, red tavırlı bir bir tonla. "Saçmalama dostum! Olasılık gücünü mü kaybettin sen? Bu yüzle ben seni bile gay yaparım. Hem de yüzde yüz bir ölçümle. Ayrıca Han Jisung'un yatak kriterlerini fazlasıyla hafife alıyorsunuz Bay Kim. Herif bir kere 1.60 falandı. Üstte olabilirim ama boy tercihlerim her zaman kendi ölçülerime yakındır benim. Nerede görülmüş kısa biriyle yattığım? Böyle bir şey düşünmek bile tüylerimi ürpertiyor. Anasını satayım ya, cidden ürperdim."
Jisung, verdiği cevabını ellerinin üzerindeki çok belli olmayan tüylerini Seungmin'in gözlerine sokarcasına göstererek bitirdiğinde, elindeki kamerasıyla Felix'in fenerle aydınlattığı yolu video kaydına alan genç ona göz devirmekle yetindi.
Maskeli genç onların bu hallerine gülerken Jisung, ormanın ay ışığını örtmesi dolayısıyla Felix'in neredeyse hiçbir şey görmediğini bildiği için onun boştaki elini sıkı sıkıya tutarak ilerliyordu. Arada gördüğü taşları Felix'in önünden çekip bir yandan da Seungmin'le olan laf atışına devam ediyordu.
Yaklaşık on dakikalık yolculuk sonrası yokuşun sonunda eski ve çoğu bölümü yıkılmış olan kilise binasını ilk Jisung fark etmiş ve heyecanla duraksamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Lordu • Hyunlix
Fanfiction"Nesin sen?" "Kimin sorduğunda göre değişir beyaz kelebek. Siz naçarların tabiri genelde kan emici olur. Fakat benim dünyamda öldürmeden önce tükettiklerim bana ecelin habercisi der. Tüketmeden önce öldürdüklerim ise karanlığın lordu..." ~•~•~•~•~•...