Bir damla kan, zaptolmuş arzudan akan.
Bir damla kan, karanlığın azadına sunulan.
Bir damla kan, adaletin kanla sağlandığı ebedi acıyı doğuran...Part⁹
- Kelebeğin kanı / Yazar -ஐ
|Kızıl kilise
"Git ve yok et onu!"
Zihninin kontrolünü kaybetmiş olan Seungmin lorddan aldığı emirle birlikte öfkeyle bağırarak elindeki hançerle Jisung'un üstüne doğru koşarken sarışın "Hayır." Diye yalvararak korkuyla birkaç adım geriye kaçtı.
Ona Felix'in yakarışları eşlik ederken Seungmin elindeki hançeri Jisung'un kalbine saplamak adına elini kaldırdı ve sarışın, dostunun hançeri tutan elini kavradığı anda çarpmanın etkisiyle birlikte sertçe yere düşmeleri bir oldu.
Fakat Seungmin durmadı. Nefret ve acıyı anda anda hisseden ağır bedenini zar zor kaldırarak omzunun üstüne düşmüş olan Jisung'a doğru dizleri üstünde hızla ilerledi. Artık çektiği bu acı bitsin istiyordu.
Jisung omzunun acısıyla kapattığı gözlerini, bir anda üstüne çöken ağırlıkla geri açtığında Seungmin'in ıslak gözlerinin ardındaki acı ve nefret dolu bakışlarıyla karşılaştı.
"Mahvettin beni sen! Her şeyi mahvettin! Hayatımı mahvettin!"
Anlamıştı Jisung. Seungmin'in onu kim sandığını ve nasıl büyük bir ızdırabın içinde olduğunu anlamıştı. Çünkü dostunun bu bakışlarını onunla ilk tanıştıkları gece de görmüştü. O zamanlar Seungmin'in savaştığı şeyle, şimdi savaştığı şey aynıydı. Ya da Seungmin öyle sanmak zorunda bırakılmıştı.
Ve Felix'in haykırışları salonu doldururken Jisung, Seungmin'in havada duran ellerinin arasındaki hançerin boğazına doğru indiğini fark eder etmez korkuyla bağırarak, tam boğazına girmek üzereyken son anda eliyle hançeri tutarak kurtuldu.
"Seungmin! Kendine gel!"
Jisung hala kuvvetle boğazına doğru bastırılan hançeri, avuç içini kesiyor olmasına rağmen son gücüyle durdurmaya çalışırken zar zor konuştu. "Sikeyim seni Seung! Beni öldürürsen seni öldürürüm!"
Üzerindeki baskı ve dostunun tanıdık olmayan nefret dolu bakışları onu iyiden iyiye zorluyorken avuç içine yayılan kan ve uyuşan elleri ona hiç yardımcı olmuyordu.
Seungmin iki eliyle birden hançere bastırdığında Felix'in ağlayarak süren yakarışları duyuldu.
"Seungmin yalvarırım dur artık! Kes şunu ne olur!"
Bağırmaktan sesi kısılmıştı. Jeongin'in ellerinden kurtulmak için yerinde debelenmesiyle kızıl saçlı simsiyah gözlerini ona çevirip yüzündeki keyif dolu ifadeyle birkaç saniye onu inceledi ve kendi kendine fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Lordu • Hyunlix
Fanfiction"Nesin sen?" "Kimin sorduğunda göre değişir beyaz kelebek. Siz naçarların tabiri genelde kan emici olur. Fakat benim dünyamda öldürmeden önce tükettiklerim bana ecelin habercisi der. Tüketmeden önce öldürdüklerim ise karanlığın lordu..." ~•~•~•~•~•...