~ Kader ~

3K 498 1.5K
                                    

Sadece korkak olanlar yaşadıkları ve yaşattıkları şeyleri kader diye nitelendirirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece korkak olanlar yaşadıkları ve yaşattıkları şeyleri kader diye nitelendirirler.

Part⁷
- Kelebeğin kaderi / Felix -

|Kızıl kilise - Felix

Ağır bir geceydi.

Gördüklerim, duyduklarım ve yaşadıklarım...

Hep hayatın tek bir gecede değişebildiğini söylerlerdi. Bu söze hak verirdim. Çünkü çok yaşantıya şahit olmuştum fakat benim de bu sözü böylesine yaşayarak anlayacağım hiç aklıma gelmezdi.

Kimin gelirdi ki?

Şahit olduğum her şeyin bir rüya olmasını dilediğim şu saniyeler, başımda şiddetli bir ağrıya sebep olmuşken tek yapmaya çalıştığım şey, tüm bunları sindirmekti. En azından sindirmeye çalışmaktı. İmkansız olduğunu bile bile...

"İzninle montunu çıkaracağım. Yarayı temizlemek gerek."

Beni bu lanet kiliseye yeniden getirip, eski köhne odalarından birine kapatan adamın sözleri kulağıma dolduğu anda gözlerimi dalıp gittiğim yerden çekip ona çıkardım.

Montumun fermuarını açıp üzerimden dikkatle çıkarırken elimi dahi oynatmadan ona izin verdim. Artık karşı çıkıp, direnecek gücü kendimde bulamıyordum.

Gördüklerim kabullenişim için fazlasıyla yetmişti. Daha fazlasını kaldıracak gücüm yoktu.

Oturduğum yüksekçe taşın soğukluğunun bedenimi üşüttüğü yetmiyor gibi montumun da gidişiyle bedenim istemsiz soğuktan titremeye başladı. Fakat bu bile umrumda değildi. Aklımda dolanan tek şey dostlarımın iyi olup olmadığıydı.

"Onu öldürecek mi?"

Dudaklarımdan alçak ve belli belirsiz bir tonla dökülen soruyla, gözleri birkaç saniyeliğine beni bulurken "Hayır." Dedi kendinden emin bir tonla ve yeniden yarama odaklanarak açıklamak adına devam etti.

"Çünkü tereddüt etti. Ve bir kez tereddüt ederse, öldürmek onun için zevkli bir hale gelmez. Ve bu senin sayende genç efendi."

"Nasıl yani?"

Sözleri dolayısıyla aklım karıştığı için kendimi durduramayarak sorduğumda derin bir nefes alıp verdi.

"Onun hislerini değiştirdin Felix." Diye başladı sözlerine. "Katena'yla aralarında çok güçlü bir bağ vardır. Katena, lordun öldürme arzusundan ve nefretinden yaratılmış olan bir yılandır. Dolayısıyla lordun içindeki hislere çok fazla bağlıdır."

Karanlığın Lordu • HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin