Vahşetin korkusuyla saklanan koza, küçük bir merakla açılır. Ve bu uyanış en karanlık yollara çırpar kanatlarını...
Part²
- Kozadan çıkış / Yazar -ஐ
Tarih: 3 Ocak 2022 / Günümüz
|Andong köyü
Yaklaşık iki metre uzunluğunda dev ağaçların süslediği ve türlü hayvan seslerinin ev sahipliği yaptığı büyük orman, keskin ayazın getirisiyle buz kesmişti.
Soğuk hava yüzünden yer yer donmasına rağmen tüm asiliğini göstererek gürül gürül akan nehir ise ormanı ortasından ikiye bölüyordu.
Nehrin kenarında zamanla oluşmuş, dağa doğru uzanan patikada beliren 4 gezgin dost ne kadar yorgun olsalar da iki günlük yolculuklarının boşuna gitmemesi için soğuk havaya rağmen sürekli çekim yapmaya çalışıyor ve rehberlerinin peşinden bir an olsun ayrılmıyorlardı.
"Kobra olmasın o?! Bakın, ses geliyor diyorum beni hiç dinlemiyorsunuz. İşiniz gücünüz fotoğraf çekmek!"
Yaşadığı gerginlik ve ormanda olmaya alışık olmayan benliği yüzünden sürekli olarak kendini tehlike altında hisseden sarışınındı bu sözler.
Hemen bir kaç adım önünde ilerleyen ve onları gezdirmekle görevlendirilmiş olan rehberlerini pür dikkat dinleyen diğer genç ise, dostunun bu sözlerine karşın bıkkınca bir nefes verdi. O da fazlasıyla yorgundu.
"Kobralar sıcağı sevdikleri için genellikle Asya ve Afrika'nın çöl kısmında ve 18 derecenin üstünde olan tropikal ormanlarda görülür. Şuan bulunduğumuz ormanda ise 10 dakika önce ölçtüğüm hava sıcaklığı 3 dereceydi ve üstelik kış ayındayız. Yani duyduğun sesin bir kobraya ait olması yüzde dört nokta altı ihtimalledir ki bu da imkansıza yakın bir olasılık Hanji."
Sarışın genç derin ve rahat bir nefes alıp ilerlemeye devam etti.
Onun yaptığı olasılık tahminlerine olan güveni tamdı. Onun zekası ve tahminleri sayesinden defalarca kez ölümden döndükleri için onun her bir sözüne itimat ederdi. Her ne kadar bu durumun onu çok bilmiş ve burnu havada gösterdiğini bilse de...
"Eğer karşıma kobra çıkarsa seni sikerim ama Seung. Kabul mü?" Sevimsiz olmasına özen gösterdiği bir gülüşle konuştuğunda bir yandan da patikanın çamur birikintilerinden zıplayarak üzerini temiz tutmaya çalışıyordu.
Eşyaları onun için fazlasıyla kıymetliydi...
"Zehirlenip ölmezsen, ki genelde ölüm 3 dakika içinde gerçekleşir ve en yakın hastane 27 kilometre güneyde, üstelik seni oraya zamanında yetiştirmek binde sıfır nokta üç ihtimalledir ki bu imkansızın da ötesinde bir olasılık... neden olmasın sevgili dostum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Lordu • Hyunlix
Fanfiction"Nesin sen?" "Kimin sorduğunda göre değişir beyaz kelebek. Siz naçarların tabiri genelde kan emici olur. Fakat benim dünyamda öldürmeden önce tükettiklerim bana ecelin habercisi der. Tüketmeden önce öldürdüklerim ise karanlığın lordu..." ~•~•~•~•~•...