Chapter 4 (3/5)

1.3K 131 0
                                    

_منم بازی...؟!

هوسوک که با افتخار نگاهش می‌کرد، لبش رو گزید و سرش رو کج کرد:

_بازی از اولشم متعلق به تو بود، یونگی...

یونگی که تازه متوجه شده بود قصد اون دو مرد هورنی از اول هم تری‌سام بوده و فقط بیانش نکرده بودن، ابرویی بالا انداخت و عمق بیشتری به پوزخندش داد.

به سمتشون خم شد و با گرفتن یقه لباس‌هایی که هنوز بالاتنه‌اشون رو پوشونده بودن، با خشونت مجبورشون کرد روی زانوهاشون بایستن.

این ‌کارش باعث شد آلت هوسوک از سوراخ جیمین بیرون بیاد و ناله‌ی ظریف پسر رو به گوش دو نفر دیگه برسونه.

چانه مرد تراپیست رو توی دستش قفل کرد و بدون مکث بوسه‌ی خشنی رو با لب‌هاش آغاز کرد.

جیمین با دیدن بوسیده شدن لب‌های دوست‌پسرش توسط مرد مقابلشون، لبش رو گزید و دستش رو نوازش‌وار به آلت برهنه‌اش کشید. اگه افکار یونگی فقط ذره‌ای شبیه به مال جیمین بودن، اون قطعاً بهترین دقایق زندگیش رو حین تماشا کردن رابطه‌ی تراپیستش و دوست‌پسرش گذرونده بوده... چون لعنت بهش، بوسه‌ی اون دو از نظر جیمین زیادی هات بود!

تماشای حرکات فک بی‌نقص هوسوک حین بوسه، چیزی نبود که بتونه موقع بوسه‌ی خودشون ببینه، و حالا اون صحنه‌ی مرگ‌آور رو درست توی چند سانتی خودش داشت.

با بی طاقتی، بدون اینکه حرکت دستش روی آلتش رو قطع کنه، جلو رفت و شروع به بوسیدن فک متحرک مردش کرد.

مرد بلوند که با چشم‌های بسته و اخم‌هایی درهم، لب‌های بوسیدنی تراپیستش رو به وحشیانه ترین حالت ممکن مک می‌زد، دو دستش رو از پشت گردنشون پایین کشید تا وقتی که به پایین‌تنه‌های برهنه‌اشون رسید و بعد بدون هشدار سه انگشت وسطش رو همزمان و با فشار واردشون کرد!

هوسوک که بین بوسه‌های عمیق و دردناک یونگی حتی امکان تنفس نداشت، نیشخندی به ضعف جیمین نسبت به خط فک خودش زد و با حس انگشتان سردی که بی هوا واردش شدن، به همراه آه بمی از بوسه عقب کشید.

جیمین با حس سکسی‌ای از انگشتان سرد یونگی توی سوراخ داغش می‌گرفت، لبش رو گزید و بهش نزدیک تر شد تا با صدای لطیفی زمزمه کنه:

_اوممم... انگشتات زیادی سردن... انگار برای اذیت کردنمون نیازی به تکه های یخ نداری، ددی...!

یونگی با شنیدن اون لقب ابرویی بالا انداخت و نگاه تاریکش رو به پسر دوخت:

_ددی برای اذیت کردنتون به هیچ‌چیز احتیاج نداره، بیبی بوی!

جیمین با لذت خندید و بی حرف جلو رفت تا این‌بار اون طعم لب‌های مهمانشون رو بچشه.

✓ SEX Therapy [HopeMin+BTS]🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant