Kırmızının omuzunda evin önüne kadar geldik.Nedense bu insansı kızgınlık , kavga ve nefret hoşuma gitmişti .Kural yoktu , ölüm yoktu, sadece içinden geldiği gibi hareket etmek vardı , bende bu hissi çok sevmiştim.
Kırmızı kapıyı açıp içeriye doğru elini uzattı bende mecburen girdim.Kızgın ses tonumu takınıp konuşmaya başladım.
_Evet eve girdik şimdi konuşalım
_Tamam , hadi başlayalım...
_Bu sefer ben soru soracağım , sen cevap vereceksin
Emir almayı sevmediği burun kıvırmasından belliydi, ama burada olmamızın tek sebebi de konuşmaktı.Kafasıyla beraber kırışmış alın çizgilerini sallayarak tamam işareti yaptı.Bende bütün ciddiyetimi yorgun suratıma toplayarak sorularıma başladım.
_Öncelikle beni neden takip ettin ve hakkımda olan bu detayları nasıl biliyorsun?
_Güzel soru. Aslında biz yani ayrıcalıklı olanlar , sizi izliyoruz ,Tabi genelde izlemek isteyenler çok olmasa da ben izleyenlerden biriyim.
Ayrıcalıklılar mı? ne demek şimdi bu , sinir bozucu bu kelime , beynimi tırmalasa da sadece dinlemek istiyordum... Kırmızı devam etti..
_Zenginler , bilim adamları ve daha bir kaç kategori de olan topluluklar , yeni gezegen wanoda yaşıyorlar. Bu sana tuhaf ve saçma gelebilir , fakat ekranlarında eylence amaçlı sizi takip edenler dahi var.Bazıları çok hoşlarına giden insanlar olursa, parasını verip satın alabiliyorlar....
Kırmızının sözlerindeki ima beynimde şimşekler çakmasına sebep oldu.Başka insanlar zenginler , bunlar nedemek oluyordu , satın alma da ne, Anlamsız boş gözlerle onu seyrederken, anladım , anlamak istemesem de kırmızının susup yüzümü incelemesinden anladım.
_Yoksa sen ,,, şey sende????
_Sana söylemek için doğru zamanı arıyordum evet anladın sanırım seni aldım..
_sen ne söylediğinin farkında mısın , bu olanlar yeteri kadar saçmayken, birde seni satın aldımmı diyorsun? yeter bu kadarı fazla , daha fazlasını kaldıramam ...
_Bak anlamıyorsun seni almasaydım öldüreceklerdi seni, ben daha fazla kimsenin ölmesini istemiyorum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Mechur
Historical FictionKitabımız tarihi bilim kurgu olacak. ..... Kahramanımız 20 li yaşlarında bir kız, hayatı bir anda karışan, kendinin bile kurtulamayacağını bildiği bir kara delikte sürüklenmektedir. Her uyandığında farklı maceralar onu ve sizi bekliyor. yorumlarını...