Şimdi 2550 yılındayım , gerçekten dogup büyüdüğüm yerdeyim. Herşeyin sanllaştıgı, insanların herşeyi teknolojiyle hallettiği yıldayım... Keşke yaşadıgımı sandıgım isimlerim EVA ,ILDIR ve NEHİR gerçek olsalardı, onların benim ve onun kurgusu oldugunu bilmek beni yıprattı.Bu oyuna katılamayı kendim istemedim , bu mecburi olan bir olaydı, kurgudaki hislerim insanlıktı, panikti ,aşktı, şuan ise içimde nefret var.
Sevdiğim adam o Sarı , ismi bile kendisi gibi sade olan adam , yalanmış, şimdi kullanılan teknoloji gibi oda hissizmiş. Benim yaşadıgım hislerin hiç birini gerçekten yaşayamıyacak biriymiş...
Benim adımmı ? benim adım Yeşil , 2550 yılında yaşıyorum.İnsanların artık aşkı farklı şekillerde bulmaya çalıştıgı yılda yaşıyorum. 23 yaşına giren kızlar ve erkekler açılan evlilik istasyonlarında kayıt altına alınmaya başladı, hangi çiftler birbirine uyumluysa , onlara sanal bir hikaye yazıldı, ve evlilikler bu şekilde saglanmaya başladı.
Aşık olmak bukadar hafife alındı, bu şekilde evlenmekte mecbur kılındı.Denasında yada vucudunun her hangi bir yerinde sorun olan insanlar ise , açılan bozk insanlar istasyonunda toplanmaya başlandı.Sistem her şeyi kendisine uygun yaşatmaya zorladı, şuan ülkeyi insanlar yönetmiyor, tarımı fabrikaları aklınıza gelecek iş hayatıyla ilgili herşey , ana bilgisayar ve robotların elinde,
İsyancılarmı? üzerimize yerleştirilen mikrocipler sayesinde hemen yakalanıp yok edildi, dünya artık tek sistemde çalışmakta, savaş yok , açlık yok, düşmanlık yok.Bunların hepsi zaten ana bilgiyarın elinde. ve bizde öyle sakat insanlar yüzünde leke olan insanlar boyu çok uzun yada çok kısa insanlar anlayacagınız standarda uymayan her canlı insan yada hayvan bilgisayarlar yüzünden katledildi,ve biz korktuk geri adım attık çünki Nükleer başlıklar savaş robotları ve kobay olarak kullanılan insanlar , hepsi savaşa ve yok etmeye hazır.
Sarımı ? ona aşık degilim, hisleri olmayan bir adama aşık olunmaz, benim aşkım o 3adamda toplanmıştı ve onlarlada yok oldu.
Ben şimdi nemi yapacagım? önce omuzumdan çıkardıgım mikrocipi yok edecegim sonrada isyanı ben başlatacagım.............
( hikayemi okuyan arkadaşlar , hatalarım ve yanlışlarım var biliyorum, bu hikayem acemiliğime geldi, karakterlere çok hakim olamadım. Yinede beni yanlız bırakmadan destek veren arkadaşlarada teşekkür ediyorum.Umarım en azından konu hoşunuza gitmiştir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Mechur
Ficção HistóricaKitabımız tarihi bilim kurgu olacak. ..... Kahramanımız 20 li yaşlarında bir kız, hayatı bir anda karışan, kendinin bile kurtulamayacağını bildiği bir kara delikte sürüklenmektedir. Her uyandığında farklı maceralar onu ve sizi bekliyor. yorumlarını...