Bölüm 16

92 8 1
                                    

Karşımda anlamsız sırıtan adamı gördüğümde , aklımdan geçen tek şey , onu kendi düşüncelerim için ikna etmekti.Robotlar beni adamın karşısına bırakıp çıktı ve arkalarından kapıyı kapadılar.Adam kısa adımlarla masasının arkasındaki pencerenin önünde dolanıyor , bir yandan da sırıtmaya devam ediyordu.Ayakta öylece bir müddet durdum, sonra nihayet adam konuya girdi.

_Asansörde kalmışsınız, üzüldüm.

_Üzülmenize gerek yok, ben gayet iyim,

_Beni tanıyor musun ?

_Hayır efendim , tanımıyorum

_Benim adım kırmızı,,,,,

Aslında tamda düşündüğüm gibiydi. Üzerindeki kırmızı gömleği ve siyah takımı , onu tam şeytanın çırağı yapmıştı.Yani kırmızı tamda bu adama göre bir isimdi.Uzun boyu , esmer teni, ve koyu kahve göz rengiyle ,gayet iyi ve çekici duruyordu.Burada büyük patron olmak içinde çok gençti.Anlaşılan para sahibi olmak , sanal bir zekayı bile ikna etmeye yetiyordu. Konuşmasına devam etmesi için kafamı yukarı aşağı salladım.

_Buranın ve daha iki laboratuvarın müdürü ve yöneticisiyim ,

_Evet efendim

_Bu aralar gözler sürekli üstünde,

_Bende farkındayım efendim, fakat ben de anlam getiremiyorum, robotların ve kurtarıcının neden böyle davrandığını ve sürekli izlendiğimi

_Kurtarıcı ???* ne kadar iğrenerek söyledin

_Hayır , nereden çıkardınız, yapay zeka ve ana bilgisayar bizim ve dünyanın kurtarıcıları.

Yüzüm kızarmış ve terlemeye çoktan başlamıştım.Robotları kandırmak kolaydı , fakat canlı birini bir insanı kandırmak , hemde gözlerine anlamlı ve manidar bakarken , yalan söylemek neredeyse imkansızdı.Sonum belliydi , buradan çıkmadan ölecektim, ve akşam haberlerinde, bozuk ,defolu olduğum için imha edildiğim yazacaktı. Duygularımı yeni bulmuşken , daha keşif edemeden ölecektim.Bacaklarımın titrediğini fark etti, ve bana doğru yürümeye başladı.

_Korkma , sana zarar vermeyeceği , sadece bir kaç soruma cevap vermeni istiyorum. Gel koltuğa oturalım biraz sohbet edelim.

_Tamam ,artık kaçmayacağım , ne oluyorsa olsun , umurumda değil. Sorularınızı bekliyorum.

_Öncelikle , uyum sınavın nasıl geçti

_Gayet iyiydi çok eğlendim.

_Ama sarıyla uyumsuz çıkmışsınız, ve evlilik durumunuzun iptal olması için yazılı rapor düzenlenmiş

_Evet sarıyla uyum sağlayamadık , beni vurduktan sonra , onunla evlilik programına başlamayı pek uygun görmedim.

_Dün gecede banyoya kendini kapatmışsın, dosyanda normal olduğun yazıyor, ama bu yaptıkların pek doğal durmuyor.

Doğal lafını duyduğumda , daha fazla katlanamayacağımı anladım.Nasılsa asansör olayı içinde sıkıştıracaktı. Ayağa kalkıp kırmızının yakasından tuttum, onuda kaldırıp, iki elimi de o iğrenç duran kırmızı gömleğinin yakasına sardım ve yüzünü iyice yüzüme yaklaştırıp.

_Artık oynamıyorum, ne yapacaksanız yapın bana, umurumda değil, robotların o lanet olası sanal yapının , bana hükmetmesine daha fazla izin vermeyeceğim , sizin gibi sonsuza dek onun kölesi olmaktansa ölmek daha iyi, hadi çağır robotlarını seni şeytanın pis çırağı

Kırmızının yakasını bıraktığımda , kendimi çok mutlu hissetmiştim. Özgürdüm , beni öldürdüklerinde ise kanatlarımı takıp uçacaktım.Kırmızı suratına tekrar o iğrenç gülümsemesini takındığında , nefretim dahada katlandı, artık öleceksem yanımda bir kaç kişi de götürmeliydim.Sıkı bir yumruk yapıp , suratına salladığımda , ağzından damlayan kan damlaları göleğinde kayboldu. Kafasını kaldırıp

_hem çok güzelsin , hemde sert , bu hoşuma gitti , hadi biraz oynayalım o zaman

Kapıya doğru ilerlemeye başladığında , robotları çağıracağını düşündüm , etrafta göz gezdirip kendimi savunacak bir şeyler aradım.Duvarda asılı uzun ve eski bir kılıç gördüm , hızlı adımlarla duvara yaklaşıp duvardan sökmeye çalışırken , kırmızının sözleriyle irkildim , arkamı dönüp kurduğu cümlelere anlam getirmeye çalıştım.

Aşk-ı  MechurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin