Bölüm 28

20 2 0
                                    


Islak köpek yavrusu bakışlarını takınan kırmızı sözcüklerini itinayla seçmeye başladığını , sürekli kafasını kaşımasından belli ediyordu.Suratındaki o masum ifade her seferinde ona inanmama sebep olsa da bu sefer söyleyeceği sözler çok önemliydi.Ağzını araladı ve bir kaç anlamsız ıgıldamadan sonra.

_Peşindeler , seni kurtarmak için çok çaba sarf ediyorum ama her seferinde yerini bir şekilde buluyorlar ve böyle devam ederlerse seni yakalarlar, bu gün yakalamak üzereydiler , yardıma gelmeseydim çoktan ölmüştün

Kırmızı tedirgin ve bir o kadarda korkmuş gözleriyle anlında biriken terini sildi ve devam etti

_Kötü bir durum daha var bu sefer yakaladıklarında asdere götürmek için bekletmeyecekler , üzgünüm ama ölüm emrin verildi..

Bu sözde tamda ihtiyacım olan şeydi, neredeyse umuda kapılıyordum.Yaşama ihtimalimin olmadığını kabullenmem lazımdı.Bu işlerin bu kadar uzamasının sebebi de bir noktada kırmızıydı.O olmasaydı çoktan ölmüştüm ve bu kadar sıkıntıyı da yaşamamıştım, yada içimdeki bu yaşama isteği canımı bu kadar acıtmadan asder beyin fonksiyonlarımı kapamıştı.

Ama savaşmadan ölmeyecektim, en azından insanlığın sonunu engellemek için elimden bir şeyler gelebilirdi. Kırmızıya o malum soruyu sordum.

_Evet , şimdi ne yapmam lazım bana onu söyle kırmızı

_Bak yeşil , senin beyin sinirlerini kullana bildiğin gibi bir kaç nadir insan daha kullana biliyor . Bu sana ufak bir şok yaşata bilir ama siyah adında bir adamımız var onu bulabilirsen seni asderden uzaklaştıra bilir ve hayatını bir şekilde garantiye alırız , sende bu savaşta bana yardım edersin.İnsanlık son bulmadan belki asderi yok etme fırsatını yakalarız.

_Tamam bu sefer kızmadan ve kavga etmeden bir sonuca varmak istiyorum kırmızı, saçmalamadan bana siyah denen adamın yerini söyle bende ona ulaşmanın bir yolunu bula bileyim.

_Şey adam değil siyah bir bayan

Sanki cinsiyetinin bir önemi varmış gibi bu durumda espri yapmaya çalışması beni sinir etmişti.Dudaklarımı büzüp

_Bu umurumda değil kırmızı kadın veya erkek , yerini söyle bana

Kırmızının laf gevelemesi beni çileden çıkarsa da , onun benim için sorumluluk hissettiği ortadaydı.

_Yeşil bu patikadan devam et , yolun sonunda seni oradan bir araç alıp güvenli bölgeye götürecek ,

Bir anda sımsıkı boynuma sarılıp başını göğsüne sıkıca bastırdı, aslında kırmızı çok duygusal görünmese de , bu hareketiyle sıcak ve şefkatli bir insan olduğunu benim için kanıtlamıştı.

_Lütfen yeşil seni kaybetmek istemiyorum , çok dikkatli ol , keşke seninle gelebilsem ama imkansız

Kafamı ellerinin arasına alıp sıkıca tuttu, anlıma sıcak ve güven veren bir öpücük kondurduktan sonra sessiz ve sık adımlarla patika yolun sol tarafına saptı ve gözden kayboldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk-ı  MechurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin