Di apartment soobin,
"WOI"jerit lami tiba tiba.
Soobin yang asyik meminum air americano nya memandang lami tanpa perasaan.
"Kau sengaja nak kenakan aku kan?"
"Abende kau ni, takde angin takde ribut tiba tiba nak marah"soobin bersuara.
"Kau kata jisung akan terpikat dengan aku"
"Kau tak laku kot"selamba soobin.
Sebuah buku melayang kepadanya.
"Ish kau ni, baru sehari. Sabar sikit boleh tak, patut lah semua yang kau buat tak menjadi, dah kalau perangai macam ni sapa je yang nak"perli lelaki itu.
"Excuse me? Ramai je yang nak dekat aku, aku je yang reject"
"Yelah, yang nak dekat kau semua tua bangka dengan buaya"soobin mengeluarkan fakta.
"Daripada kau? Gi-"lami memberhentikan kata katanya.
"Gi?"
"Tak- takda pape"lami menahan takut.
"Sekarang ni kau nak buat apa?"tanya gadis itu.
"Ha meh duduk sini dulu"soobin menepuk tempat di sebelahnya dan gadis itu hanya menurut.
"Kita kena alihkan perhatian diorang dulu"sambung soobin.
"Maksud kau?"
"Maksud aku, ramai member dalam rumah diorang tu, selagi diorang semua ada, diorang akan jaga satu sama lain. Bila sorang sorang dah hilang, diorang mesti akan rasa terancam. Waktu tu lah kita gunakan untuk buat mission kita"
"Kau nak membunuh?"tanya lami.
"Yes"
"Kau pulak senang lah nak dapat jisung sebab budak tu mana boleh frust sikit. Semua benda hancur"
"Hmm.. pandai pandai"puji lami.
"Ni soobin lah"katanya menepuk dada.
-----------------------ENDING----------------------
Di pagi hari yang indah..
"Hyung, hyung nampak ten tak?"soal johnny kepada ahli tertua.
"Tak, eh dia pergi mana eh?"
"Itu lah johnny tanya hyung. Dah dua hari tak nampak dia dekat bilik"
"Ye tak ye, ten hyung pergi mana?"-lucas.
"Aku tak nampak dia sejak kita balik holiday dua hari lepas. Dia ada cakap nak keluar sorang"taeyong pula bersuara.
"Pelik..."-johnny.
"Kitorang pergi sekolah dulu"jisung bangun dari duduknya.
"I tunggu luar tau"-youngmin.
"Ha pergi lah dulu"
Sebaik sahaja youngmin pergi ke luar..
"AAAAAHHHHH!!"jeritan youngmin kedengaran di luar rumah.
Jisung yang hendak mengambil begnya dengan pantas berlari ke arah gadis yang sudah terduduk di depan pintu.
"Ada apa ni?"risau jisung sambil melutut menyelaraskan dirinya dengan youngmin.
"T-t-ten oppa"balas youngmin lalu menunjuk ke arah pintu gerbang.
Jisung menoleh dan ternampak mayat ten yang berlumuran dengan darah tergantung di pintu gerbang tersebut. Darah yang mengalir dari kepala dan leher lelaki itu menitik jatuh ke tanah.
YOU ARE READING
(✓)ᴇɴᴅɪɴɢ : ᴍᴀꜰɪᴀ'ꜱ ɪɪ
FanfictionDikala kebahagiaan sudah wujud, muncul musuh lama dan baru yang akan menghancurkannya. "Kalau I tinggalkan you lagi, lebih baik I hilang terus dari bumi ni"- jieun "You sama je macam lelaki sebelum ni!"- youngmin Start : 16 December 2021 End : 15 Fe...