Nagyot nyelve figyeltem az egy száll alsóban filmező Kacchant, miközben a szobát betöltötték a női sikolyok.
"Hát akkor ma még sem fogok filmet nézni."
Igyekeztem észrevétlenül visszatérni a konyhába, hogy lerakjam a popcornt, de a lekapcsolt lámpák miatt sikeresen nekimentem az ajtónak. A popcornos tál a hasamnak nyomódott, mire a kellemetlen érzéstől felszisszentem. Lassan visszafordultam a nappali felé, hogy megnézzem a kis akcióm mennyire volt feltűnő, majd bebizonyosodtam róla, hogy az volt. A tv gyér fényében is jól láttam, hogy Kacchan tekintete már rajtam pihen figyelmen kívül hagyva ezzel a filmet.
- Izé... Sajnálom, hogy megzavartalak. Már megyek is...- motyogtam.
- Nem kell elmenned. Te is filmezni készültél nem?- nézett a popcornos tálra.
- Igen, de te előbb voltál itt szóval...
- Ezt a filmet ketten is tudjuk nézni.- bökött a tv-re.
- Nem... én nem bírom a horrorfilmeket... Meg a vért...- ráztam a fejem, de nem engedett.
- Ahelyett, hogy kifogásokat keresnél inkább ülj le.- szolt ellentmondást nem tűrően, de lágyan.
Megadva magam a kényszernek ültem le a kanapé legszélére, ami közben végig magamon éreztem Kacchan perzselő tekintetét.
- Gyere közelebb.- szolt, mire vöröslő arccal közelebb húzódtam hozzá, míg végül egy embernyi hely maradt köztünk.
"Miért érzem azt, hogy én jobban érdeklem őt mint maga a film?"
Mindketten a tv-t figyeltük, de még ő a filmet nézte én próbáltan normalizálni a szívverésemet.
"Már a puszta közelsége ezt váltja ki belőlem. Ez az miatt lehet, hogy már egy hete nem csináltuk? De most nem azért hívott közelebb mert akarja? Mármint nem vagyunk egy pár, hogy egymásra dőlve szerelmesen, összebújva filmezzünk szóval..."
A gondolatra idegesen beletúrtam a tálba, majd teletömtem a számat popcornnal.
"Ne gondolj rá! Ne gondolj rá! Ne gondolj rá!"
Feszülten rágcsáltam, miközben épp egy olyan rész következett, amikor az egyik szereplő kibelezte a másikat. A hirtelen jött sokk hatására felkiáltottam, majd ösztönösen elhajtottam a fejem, hogy még véletlenül se lássam mi folyik a filmben. Csak azt felejtettem el, hogy ott ül mellettem Kacchan, így az ő mellkasába sikerült fúrnom a fejem. Mikor feleszméltem elhúzódtam tőle és pirulva elkaptam a fejem, majd még egy adag popcornt tömtem a számba nehogy válaszolnom kelljen egy esetleges kellemetlen kérdésre. De egyetlen kérdés vagy pikáns beszólás sem érkezett.
"Miért nem mond semmit? Istenem ez a csönd megőrjít!"
A filmben épp egy vészjósló zene ment halkan így feszült rágcsálásomat még inkább hallani lehetett.
"Vajon Kacchant zavarja, hogy eszem?"
Bizonytalanul felnéztem rá, majd azonnal ki is kerekedett a szemem, mert találkozott a tekintetünk.
"Vajon mióta figyel? És... miért? Talán azt várta, hogy nekem is feltűnjön mennyire zavarom? Lehet, hogy bocsánatot kéne kérnem?"
- Bo...- kezdtem, de a következő pillanatban Kacchan feje előre mozdult míg végül el nem érte az ajkaimat.
Egy mozdulattal lenémította a tv-t és félretolta a popcornos tálat, ami ezáltal hangosan a földön landolt, bár ez jelen helyzetben egyikünket sem érdekelte. Kacchan hevesen ostromolta ajkaimat, nyelvét azonnal bedugta a számba, mire megszédültem. Annyira jó volt újra érezni a száját az enyémen, hogy azt reméltem sosem ér véget a pillanat.
"Ezek szerint végig arra várt, hogy észrevegyem magam... Csoda, hogy eddig megálljt tudott parancsolni magának. De örülök, hogy végül megtört..."
Testével rám nehezedett, mire a kanapéra dőltem, ő pedig a mellkasomra dőlt úgy folytatta a nyelvemmel való játszadozást. Mikor elvált tőlem lihegve nézett le rám.
- Hiányoztál.- lehelte ajkaimra, mire a szívem akkorát dobbant, hogy féltem ő is meghallotta.
"Hiányoztam neki... Biztosan csak a szexre célozz, nem rám, de akkor is... Mondanom kellene valamit..."
- Te... te is...- motyogtam szemébe nézve mire elmosolyodott, majd a nyakamra hajolt és elkezdte csókolni azt.
- Ah...- sóhajtottam fel, ahogy megéreztem a kezét ami egyre lejjebb vándorolt felsőtestemen míg el nem érte az alsóm.
Kezével a ruhadarabon keresztül masszírozni kezdte tagomat, aminek nem kellett sok idő, hogy ennek hatására felágaskodjon.
- Ahh... V-várj Kacchan... Uraraka meg fog hallani minket...- nyöszörögtem, mire Kacchan szívni kezdte a nyakam.
- Szerinted nem hallott már ilyet?- kérdezte egy másodpercre sem szakadva el a nyakamtól.
- Neh... neh csináld... fáj...- mondtam, de hagytam, hogy folytassa.
Mikor elvált a nyakamtól feljebb húzta a pólóm és végignézett felsőtestemen. Ha lehet még jobban beindultam a tekintetét látva, ő pedig habozás nélkül kezdett végigcsókolni.
Először a kulcscsontomat csókolta meg, majd jött az egyik mellbimbóm, amin el is időzött egy darabig.
- Ahh... Neh... ott nagyhon érzékeny vagyok...- nyögtem fel miközben mellbimbómat szívta.
- Tudom.- csókolt bele a hasamba, majd elérve az alsóm abba hagyta addigi kézi ingerlésem.
Ajkaival finoman csókolni kezdte már álló tagomat, mire újabb nyögések hagyták el a számat.
"Ez így nem lesz jó... Uraraka fel fog ébredni és meg fog látni minket..."
- Kacchan... Uraraka meg fog hallani minket és ha kijön meglát...- próbáltam az ésszerűségére hatni esélytelenül.
- Akkor próbálj halkabb lenni.- nyalt végig tagomon, mire lecsöppentem, ezzel benedvesítve az alsóm.
Kacchan mosolyogva fogta meg, majd elkezdte lehúzni rólam mire kikerekedett a szemem.
- I-itt akarod csinálni?- dadogtam hevesen dobogó szívvel.
- Itt.- lehelte makkomra, majd a szájába vette hímtagom.
Az érzésre az egész testem megfeszült és hangosan felnyögtem. Nagyon jó érzés volt ahogy Kacchan nyelve izgatott odalent, de szerencsére még nem vesztettem el teljesen az eszem.
- Menjünkh inkábbh fehl... ahhh...- vetettem hátra a fejem, miközben csípőmet ösztönösen feljebb toltam.
- Nem jutnánk el a szobádig sem, ha megpróbálnánk.- lihegte Kacchan miközben teljesen lehúzta rólam az alsóm.
Újra felemelkedett és egy gyors csókot nyomott a számra, majd magáról is ledobta az alsót így megvillantva ágaskodó tagját. A szemem azonnal ágyékára rebbent, miközben kissé elnyílt a szám.
- Ha ilyen tekintettel nézel rám nem tudom garantálni, hogy gyengéden fogom csinálni...- szolt majd ismét megtámadta ajkaimat, csípőjét pedig lejjebb eresztette.
Mikor elkezdte összedörzsölni nemességeinket levegő után kaptam és megszorítottam az első dolgot ami a kezem ügyébe került, ez esetben Kacchan vállait. Éreztem, hogy már a határomon vagyok, ezért úgy éreztem figyelmeztetnem kell.
- Mindjáhrt elmegyekh...- nyögtem, majd a következő pillanatban a hasamra élveztem.
Kacchan mosolyogva emelkedett fel és nézett végig rajtam.
- Kibaszottul izgató vagy így...- nyalt végig ajkain.- Most azonnal meg akarlak dugni!
Szavait hallva éreztem, hogy a testem felhevül, a szívem pedig majd kiszakad a helyéről.
"Én is azt akarom, hogy megdugj!"
Lábaimat ösztönösen szétterpesztettem, mire habozás nélkül bedugta két ujját bejáratomba és elkezdett kitágítani.
- Ohh... Ez... Ez johh...- nyögtem és egyre inkább kevésnek éreztem az ujjait.- Siess...
Kacchan irtózatos sebességgel kezdte mozgatni az ujjait, majd egy hirtelen mozdulattal kihúzta őket.
- Kéhrlekh... csináhljuk fehnt...- tettem egy utolsó próbálkozást a lehetetlenre.- Fehnt kényelhmesebbh.
Kacchan izzó vággyal teli tekintettel nézett rám, majd egy gyors mozdulattal felhúzott. A következő pillanatban megfogva a derekam felkapott, mire megkapaszkodtam a nyakában, lábaimmal pedig körbefontam a csípőjét.
- Hol akarod csinálni?- lihegte a fülembe, mire alul lüktetni kezdtem és éreztem, hogy újra ágaskodni kezdek.
- Csi-csináljuk nálahd...- nyögtem ki, mire egy szó nélkül elindult velem a lépcsőn.
A szobájába érve az ágyra dőltünk és csókolózni kezdünk, míg megfelelő pozícióba helyezkedtünk.
- Kacchan... Kéhrlek... hatohlj beléhm... most...- nyögtem, mert úgy éreztem ha még tovább húzza az időt szét fogok robbanni.
- Imádom mikor ennyire kanos vagy.- lihegte vágytól izzó hangon, majd egy hirtelen mozdulattal belém hatolt.
Hátra vetett fejjel nyögtem fel és markoltam a takaróba a kitörő érzés hatására.
Kacchan azonnal mozogni kezdett, én pedig egy idő után azt sem tudtam hol vagyok. Átadva magam a gyönyörnek sodródtam az élvezetben és csak remélni tudtam, hogy ez az érzés sosem fog megszűnni.
- Baszki... Mindjárt elmegyek.- morgott Kacchan, de nekem se tetszett a dolog.
Még kétszer belém hatolt, majd elélvezett. Lihegve húzta ki belőlem tagját majd hajába túrt.
- Végeztünk?- néztem rá kétségbeesetten, duzzadó hímtaggal.
- Francot végeztünk.- nézett tagomra.- Jön a második menet.- tornyosult fölém hirtelen, majd egy gyors mozdulattal megfordított.
Megcsókolta a nyakam, tagját pedig bejáratomhoz igazította, majd ismét belém hatolt.
- Ahh...- nyögtem fel és éreztem, hogy Kacchan növekedni kezd bennem.
- Készülj.- suttogta a fülembe.- Egész éjszaka ezt fogjuk csinálni.- szolt mire döbbenten felé fordultam.
Vigyorogva nézett rám, majd előre hajolva csókba hívott miközben folyamatosan mozgott bennem.
- Azt... azt hiszem elmegyek...- lihegtem ajkaira, mire mosolyra húzta a száját.
- Nyugodtan. El fogsz még egy párszor.- nézett elégedetten.
"Azt hiszem holnap nem fogok majd tudni lábra állni..."
YOU ARE READING
Hozzád láncolva ( BakuDeku)
FanfictionMinden egy rabszolgapiacon kezdődik... A történet a Bnha világán kívül játszódik. A könyvben sok 18+ rész lesz, ezért nem fogom minden fejezethez külön feltüntetni. Jó olvasást! - Erőszak - 18+ - Boyxboy - Trágár beszéd